masonluk nedir?

2.9K 121 15
                                    

Notlarımı okumak sizin yararınıza. Kendimle alakalı değiller.

Dünyanın en gizli örgütlerinden biri olan masonluk, ilk olarak 18. Yüzyılda ingiltere'de londrada kurulmuş, ortaya çıkmıştır.

Masonluğun tam tanımını yapmak biraz zorlayıcıdır. Ama illaki soyut bir açıklama vermek gerekirse,

Hümanizm adı altında dine uymayan ahlaksız davranışları piyasaya sürerek toplumların ahlakını bozmaktır.
(Hümanizm: insan sevgisi, insancılık.)

Yinede bu tanım tam olarak masonluğa açıklık getirmez. Masonluğun tanımı birazda bakış açısıyla deşifre edilebilir.

En belirgin gözle görülebilir özelliği, dine karşı olmasıdır.

Hümanizm adı altında darwin ilkelerini benimserler. Veya ateizm düşüncesini örgtütçe kavrarlar.
(Darwinist felsefesi: insanlığın evrim geçirerek doğması felsefesi.)

Peki localar? 
Localar, yüksek rütbeli masonların toplanıp belli bir konu üzerine tartışması, ortak kararlar almasıdır.
(Trt1'de bir tane dizi vardı, filinta ,orada da mason locası var. Tam anlamıyla anlatılmasada örnek gösterilir.)

Masonluk, bir din, tarikat, inanç, mezhep değildir. Çok abartılacak birşey de değildir. Sadece hümanizm adı altında anti humanizm olaylar geliştirir.

Peki masonluğun amacı nedir?
Dünyaya materyalist ve laik bir düzen getirmektir.

Neden sürekli atatürk'ü bu işe karıştırıyorlar?
Atatürk ilkelerinin en belirgin ve tartışmaya çıkan maddesi laiklik'tir. Aynı zamanda masonluğunda amacı laik bir sistem getirip anti din sistemini benimsemek olduğundan dolayı, atatürk hakkında kesin olmayan şüpheler var.
Ve eklemek istediğim şey; atatürk masondur değince masonluğun açılımını ve amacını bilmeyenler, atatürk'ü daha tanımayan sözde atatürkçüler hemem saldırıya başlarlar. Lakin bu kadar abatılacak birşey yoktur. Atatürk masondur diyemeyiz. Mason değildir de diyemeyiz. Bu konu hakkında kesin ve ele alınır somut bir kanıt yoktur

📖alıntı değildir.📖

Umarım iyi bilgi verebilmişimdir. 'Sözde'  Atatürkçüler, masonluk ne demek bilmeyenler rica ediyorum saçma sapan yorumlar yapmasınlar. Gerçek atatürkçüler zaten atatürk'ü tanıyan insanlardır ve ne demek istediğimi anlarlar.  Ben mason olduğunu çok sanmıyorum ama olamaz diye bir şey yok.

ARTIK ÜNLÜ, KLİP, PROGRAM ANALİZLERİ YAPMAYA BAŞLAMAK İSTİYORUM.

📖iyi okumalar.📖

İlluminati ve ÜnlülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin