Yeni bir başlangıç

Gözümü açtığımda üzerimde uzun beyaz bir elbise, deniz kabuklarından yapılmış bir kolye vardı.Kumsalda uzun uzun yürümeye başladım.Rüzgarın hahif esintisi yüzüme vuruyor, saçlarım narin narin dalgalanıyordu.Yürürken karşıdan bir karaltı belirdi bana doğru yaklaşıyordu birazdaha yaklaştıkça bir erkek olduğunu farkettim birazdaha yürüdükten sonra durdu ve bana ellerini uzattı aramızda mesafe vardı fakat ben yüzünü göremiyor onu tanıyamıyordum.
"Kumsal uyan kızım"diye bir ses geldi.Annemiş "Günaydın anne" dedim. "Hadi bugün çok işimiz var hazırlansan çok iyi olur"dedi annem.Ah ben tamamen unutmuştum bugün taşımacılar gelecekti evet taşınıyoruz başka şehire üniversiteyi Adana'da kazanmıştım.Elimi yüzümü yıkayıp kot şortumla üstüme salaş bir tişört giyip aşağı indiğimde annem çoktan kolilediğimiz eşyaları taşımaya yardımcı oluyordu.İstanbuldaki evimiz babamdan kalan tek hatıraydı, ben küçükken ölmüş.Gerçi annem babamdan pek söz etmez konusu açılıncada geri kapatır.Bende kendimi bildim bileli annemle yaşıyoruz.Herşey toplanmıştı bizde son bavullarıda bagaja koyup yola çıktık.10 saat yolculuktan sonra Adanaya gelmiştik annemle uzun süredir para biriktiriyorduk Adanda bir apartman dairesini kiralamıştık 2 oda bir salon küçük ama güzeldi ilk girdiğimizde sap tarafta küçük bir oda var galiba benim odam olacak, onun hemen yanında biraz büyük salon yan tatafında ince uzun bir mutfak arada bir koridor solunda yatak odası var karşısında ise banyo ve tuvalet bir kaç gün önce temizlemeye gelmiştik.Anca eşyaları yerleştirip temizledik.Akşam olmuştu ama çok yorulmuştuk dışarı yemek yemeye çıktık.Dışarısı okadar güzeldiki evimiz cadde üzerindeydi cadde boyunca mağazalar, restoranlar,pastaneler vardı.Yemek yedikten sonra eve geçtik sabah uyandığımda annem elektrik ve su İşlerini halletmeye gitmiş bende o arada kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittimBen masayı hazırlarken annem gelmişti bile birlikte kahvalımızı yaptık.Annem bulaşıkları toplarken bende geri kalan kolileri açtım ve yerleştirmeye başladım, yatak örtülerini düzenledim, çerçeveleri astım, bonyadaki eşyaları yerine koydum banyo masmaviydi resmen duvarlar mavi fayanslar beyaz duşakabin mavi el yüz yıkama küveti ve klozet hepsi maviydi bende mavi paspasları serdim tam oldu aynı deniz mavisi gibi huzur veriyor.
Bugün iyice ev işlerini halletik en azından çoğu işleri annem akşam yemeğini bastırmıştı bile balkonda iki sandalye ile bir masa vardı.Masaya kırmızı bir örtü serdim çatal, kaşık tabakları götürdüm annemle yemeğimizi yedik annemin yorgunluğu göz altındaki mor halkalardan belliydi ,annem adı nilüfer kısa kahverengi saçlı minyon bir kadındı hayatımdaki en güzel kadındı göz altındaki morluklarla bile güzeldi ama bir hastalığı var migren hastası onu çokta yormak istemiyorum ama malesef son günlerde çok yoruldu arada migren atakları bile geçiyordu annem yattı ben bulaşıkları yıkayıp balkona çıktım.Gece yıldızları izlemeyi çok seviyorum.Her bir yıldız bir kişidir hepsi farklı hepsi özel fakat içlerinden birisi en büyük ve en parlaktır işte o senin için daha özeldir.