Multi: Gaye ve Deren şarkıda var skkjssjjsj
💎 1. Bölüm: Ceza
İYİ OKUMALAR. 💎
"Ya kızım bu kaçıncı? Okulda dövmediğin adam kaldı mı ya senin? Ulan hocanı bile dövmüşsün! Derdin ne ya? Bıktım artık okuluna gelmekten! İyiki bi yaz okuluna yazdırdık ya! Bin pişmanım! Yemin ediyorum sen benim kızım olamazsın. Deren'i de
kendine benzettin. Gül gibi kızı ne hale getirdin? Ama yooook. Bitti. Yarın ilk uçakla yurt dışındaki yaz okuluna gidiyorsun! İtiraz yok!" Diye uzunca konuşan annemin ardından sinirle bağırdım.
"İtiraz eden yok zaten!"
Hızla odama çıkıp valizimi çıkarttım. Ardından içine kıyafetlerimi doldurmaya başladım.
Ben Gaye Taşkıran. Okulda dövmedik adam bırakmayan, inatçı, sinirli ama tatlı mı tatlı insan tanesi. Az önce konuşan ise annem Nuran Yerli. Annem ve babam 5 sene önce şiddetli geçimsizlik yüzünden boşandı. Üç sene sonra annem Ahmet abiyle evlendi. Ahmet abinin benim yaşımda bir kızı var. Adı Deren. Normalde üvey kardeşler kavgalı olur ama biz öz kardeş gibiyiz.
Ben valizimi hazırlarken kapım aniden açılıp Deren içeri girdi. Ardından yatağımın üzerindeki şortları kenara itip oturdu.
"Yine kimi dövdün ya? Ben o sırada hocayla konuşuyordum, görmedim." dedi gülerek. Ona çok komik bakışımı atıp tekrardan işime döndüm ve aynı anda ona cevap veriyordum.
"Yavşak Murat'ı dövdüm. Dün ınstagramdan çıkma teklifi etti, kabul etmedim. Sonra kavga çıktı. 'Seni sikerim' dedi, 'neyle sikcen' dedim. Bana pipisinin resmini attı ibne. Sonra bende okulda ilk gördüğüm yerde evire çevire dövdüm onu."
Deren bana şaşkınca bakıp kahkaha atmaya başladı. Bende dayanamayıp gülmeye başladım. Amk bütün mallar beni bulur ya. Bıktım artık birilerini dövmekten. Bela çeker gibi bir şeyim galiba.
"Neyse ya bende geliyorum senle." dedi ve göz kırptı. "Azra gibi gavur avına çıkacam ama benim amaç farklı."
Gözlerimi devirdim. Bu kız cidden uslanmayacaktı. Kaç kere Ahmet abiye yakalanmıştı, cezalar almıştı ama bu onun sevgili yapmasına engel değildi.
Aslında biz Deren ile zıt kutuplardık. O etek, elbise severken ben pantolon severdim. O seni seviyorum yazan kişilerle çıkarken ben o kişilere 'seninki sadece bir hoşlantı sevgiyi bu kadar aşağıyalamazsın' diye atar yapardım. O voleybol oynarken ben yemek yapmayı öğrenirdim.
Biz bu kadar zıtken birbirimizi sevmiştik. Eee ne demişler? Zıt kutuplar birbirini çeker.
"Yalnız orada ders çalışmaktan vakit bulabileceğini sanmıyorum." dedim ona sinsi gülüşümü atarken. Bu sefer o sevgilisiyle cilveleşirken ben yalnız kalmayacaktım!
"Ya kızım annenin aklına bu işi kim soktu sanıyorsun? Dersten çok eğlence amaçlı orası." dedi ve bir kahkaha attı.
Vay çakal. Kimin kardeşi be! Tabiside benim adamım. Etrafımdakileri cidden kendime benzetiyorum. Annem kesinlikle haklı. Deren'i de kendime benzetmiştim. Yaşasın kötülük.
Zilin çalma sesini duyunca Deren ile birbirimize baktık ve ardından maratondaymış gibi hızla aşşağıya koşmaya başladık.
Allahım eğer Ahmet abi geldiyse ona bir güzel annemi şikayet eder o anneme bizi savunurken intikamın verdiği hazzı yaşardık. Adam melek gibiydi yahu! Öz kızı gibi benimsemişti beni. Babam bile aynı şehirde olmamıza rağmen haftada bir iki gün görüşürdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza.
RandomErkeklere karşı olan bir kız, garip bir çocuk ve kuzenine kız ayarlamaya yemin etmiş çöpçatan bir kuzen... Allah sonumuzu hayır etsin. ••• "Ben Gaye adın? Ve d mi c mi?"dedim tek seferde. Karşımda ki çocuk yüzüne kendine güvenen bir gülümseme yaydı...