Squkid

32 1 0
                                    

Today was the day. Splatoon is being released all across the lands of Earth. I got the last copy at my local GameStore. The employee gave me a warning when I bought the game. He told me things might not go as planned. I don't know what that means, but I'm off to play this new great game. I arrived in exactly one minute later. How? I SANIC sped to my house that's how. I was also wearing my lucky sneaks so I got a speedier speed boost. I turn on my telly and WeeYu. I see a commercial before I switch the channel. It was a Splatoon commercial. I repeatedly hear about me being a kid now and a squid now. I'm pretty sure I'm a kid but that's okay. Squid is coming. Splatoon starts up and I hear this beat. It's time to make my character. I can't tell the gender apart, so I go with the one all them boys fantasize about. Suddenly everything gets all glitchy. The screen freezes. I get sucked into the telly and find myself as my character. My eyes grow wide, I realize...I'm a kid now...I'm a squid now. I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid I'm a kid I'm a squid...I black out...

Squid KidWhere stories live. Discover now