Medya'da Başrollerimiz Ateş ve Ezgi.
ATEŞ KORKMAZ:Ben Ateş. 18 Yaşındayken lise öğrencisiyim. Oldukça zengin bi babam var. Annem... Neyse onu da zamanla öğrenirsiniz.Yasal olmadığını biliyorum ama dövüşçüyüm. En azından rahatlatıcı. Allah var yakışıklıyım fakat ilgilendiğim söylenemez. Anlarsınız ya :). Neyse benden bu kadar zamanla tanışırız zaten.
EZGİ KAYA: Ben Ezgi. 17 yaşındayım. Annem babam yok öldüler. Bakmayın ailem olmadığını oldukça zenginim. Babam sağolsun. Onları keşke kaybetmeseydim diyorum ama kader elden bişey gelmez. Anka derler bana. Anka efsanesini bilirmisiniz?ANKA EFSANESİ ANKA bi kuş türüdür. Bakmayın kuş olduğunu muhteşemdir. ANKA ölüceğini sezer ve kendine bir yuva yapar. En kuru dalları toplayarak inşa ettiği yuvasını daha sonra çok ilginç bir zamk ile sıvar. Zamk ile sıvanan bu yuvanın içerisinden oturan ANKA kuşu, kızgın güneş ışınlarının yuvayı tutuşturmasını bekler. Güneş sayesinde yanan yuvanın içerisinde kendisi de yanan ANKA kuşu alevler ile yeniden doğmaktadır. Yuvanın yanmasının ardından yeni bir yumurta oluşur. Ve böylelikle ANKA küllerinden yeniden doğar. İşte bana bu yüzden anka derler. Ailenin kaybettikten sonra daha iyi şekilde yeniden doğdum. Neyse 1 ay sonra 18 'ime giricem ve tarım yeni okuluma başlıyorum. Ha unutmadan dövüşmeye bayılırım. ANKA lakabını orda verdiler zaten.