Multide:Ezginin okula giderken giydikleri :) İyi Okumalar
İlk kitap :)))Alarm'ın o yüksek sesiyle gözlerini araladım. Kendime gelme seyansım bittiğinde elimi yüzünü yıkayıp üstümü giyindim. Fazla makyaj yapmayı sevmem gözlerimi belirginleştirdim ve evden çıktım.
Arabam var ama ilk günden zengin zübbesi görünmek istemem.
Kulaklığımi takım ve One Direction - Drag Me Dönemde dinleyerek okula vardım.
Her yerde pahalı arabalar kızlar erkeklerin içine düşüyor. Klasik özel okul.
Belki bende o kızlar gibi giyinip yorum ama insanın içi önemli.
Özel okulun iyi bi yanını var kimse sizinle ilgilenmiyor. Herkes kendi aleminde.
Bi kız gördüm. Koşarak bana doğru geliyordu. Çok şirin birine benziyordu. Sevecen bir tavırla ;
"Merhaba "
"Merhaba" dedim.
"Ben Gizem okulda yenisini galiba ? "
"Evet Gizem yeniyim. Bu arada ben Ezgi "
"Memnun oldum Ezgi. Sana müdürün odasına kadar eşlik ediyim. Sınıfını öğrendikten sonra sınıfına götürürüm seni "
"Çok sevinirim sen maça gidiyosun umarım aynı sınıftayızdır "
"Ben 12 ye gidiyorum 12- A ya sen maça gidiyosun ? "
"Bende 12'ye gidiyorum ve emin ol aynı sını- " sözünü kesen bi kızın doğrudan bana sürtük demesiydi!!
"GİZEM BANAMI DEDİ O !! "
"Ezgi onlar tehlikeli boşver bulaşma "
"Onlar tehlikelidirler ben tehlikenin ta kendisinin. Şimdi gidip tanışalım bakalım bu kevaşeyle kim Sürtük gösteriyim "
"Uu sert kızz. Bayılırım " dedi Gizem. Gidip kendimizi tanıtalım bakalım!
"Sen banamı dedin ?"
"Evet Sürtükçüm sana dedim. Dövücekmisin "
" Nerden bildin ?"
"Gizem sen bu Sürtüğe benim kim olduğumu söylemedinmi "
"O söyledi bana senin kim olduğunu da ben sana benim kim olduğumu söyliyim. Ben Ezgi Namı değer ANKA tanıdık geldimi "
" Gelmesimi gerekiyordu Sürtük! "
İşte bu sabrımın son noktasıydı. Saçında tuttuğum gibi önümde diz çöktürdüm.
"SÜRTÜKLÜK SENDEN BANAMI KALDI LAN!!ÖZÜR DİLE KEVAŞE ÖZÜR DİLEKİ O BİTLİ SAÇLARIN YERİNDE DURSUN! "
"Özür dilerim "
"Düzgün dile lan!! "
"Anka tamam dur özür dilerim "
"Ha şöyle bir daha sakın çevremde dolanma. TAMAMMI LANN!! "
"Tamam tamam durr!! "
Dedikten sonra ellerimi çektim. Rahatladığı açıkça ortadaydı. Herkes bizi izliyordu. Ama bi çocuk sanki beni dövücekmiş gibi bakıyordu.
Pek taktığım söylenemez. Rakamı dönmemle müdürle karşı karşıya geldik.
"Ezgi ? "
"Buyruk benim "
"İlk günden olay he "
"Sadece arkadaşla tanıştık hocam. "
"Al başına belayı. Seni bugün bu kadar gördüğüm yeter ezgicim. Sınıfın 12-B " Ne olmaz!!
"Hocam o 12-A olmasın " Nasıl baktıysam artık Müdür ;
"Evet Ezgi Evet bugünlük seni görme süren doldu git artık "
"Hocam bence bana laf yetiştiriceğinize siz odanıza gidin :D " Hoca kızara kızara gitti. Sıkıyosa cevap versin.
Gizem: Kızım sen neymişsin bee. Şu an senden korkmuyo değilim :D
Ezgi: Sen hariç herkes korkabilir.
Gizem: Neyse hadi sınıfa yanıma oturuyosun.
Ezgi:Tabiki yanına oturucam.
Gizem "Akşam doğum günü partime var geliyorsun.
Ezgi" Tabiki geliyorum konum atman yeterli.
Gizem"Neyse ders başlamak üzere. Hadi "
Sorunsuz bi okul gününden sonra hazırlanmak için eve gittim. Güzel olmaya önem veren birisiyimdir.
Bu yüzden güzel gözükmek istiyorum. Duşumu Aldıktan sonra kıyafetim için dolabın karşısına geçtim.
Siyah ultra mini elbisemi ve topuklu ayakkabılarımı çıkarttım. Hazırlık Başlasın.
Arkadaşlar ilk hikayem ve votelerseniz çok mutlu olurum♥♥♥