Příběhy z LoLka - Jarvan a Shyvana

231 11 4
                                    

Tak ... Přinášíme první dílek Příběhů z LoLka ^^ Na ship Jarvan x Shyv :3

Jarvan se jako běžně vydal na lov monster. Demácii ohrožovalo spoustu potvor a on se přislíbil, že je vyhubí, ať to stojí, co to stojí. Pobral několik svých nejlepších vojáků a vydal se na cestu. Byla zdlouhavá a vyčerpávající.

Už se blížil večer a tak se rozhodli utábořit. Hlídka se střídala co dvě hodiny. Zrovna když šel Jarvan na hlídku, uslyšel hlasité a pomalé dupání. Otočil se a naproti tmě zaujmul bojový postoj. Po několika sekundách úmorného čekání se ze tmy vynořil obrovský golem a za ním přišel druhý, menší.

Jarvan okamžitě zakřičel na své vojáky. Ti pohotově vstali ze země, kde spali a zaujmuli místa za Jarvanem. Golemové vydali nějaký divný zvuk. Jeden z golemů vzal ze země jeden velký kámen a hodil to po nich.

Oni rychle uhnuli, ale jejich tábor a stany byly smeteny. Okamžitě se pustili do boje. Menší golem bouchl do země a několik vojáků popadalo na zem. Jarvan ale neoblomně stál v bojové pozici a čekal na příležitost.

Zajiskřilo se mu v očích a za golemy hodil demácijskou vlajku, což pro vojáky znamenalo, že se mají pustit do boje. Všichni včetně Jarvana se rozeběhli naproti golemům a doslova na ně skočili. Boj byl vcelku dlouhý, ale nakonec menšímu golemovi Jarvan zasadil poslední ránu a ten se rozpadl na kameny.

Jarvan dlouze oddechoval, no po chvilce všichni zajásali. Jarvan se usmál. Byl to opravdu dlouhý boj. Všichni museli znovu postavit tábor. Tento večer už nebyly žádné překvapení. Monstra se neobjevila a Jarvan za to byl rád. Nevěděl, jestli by zabil ještě něco dalšího.

-

Další den pokračovali v cestě. Narazili ještě na pár menších monster, jako třeba zuřivé vlky či jedovatou žabku, která měla trošku větší rozměry než ta normální žába. Se všemi se vypořádali docela rychle. 

Najednou v dálce uslyšeli řev. Byl to dračí řev. Jarvanovi se na tváři objevil úšklebek. Draky lovil velmi rád. Jeho chuť k boji nečekaně vzrostla. Popohnal vojsko k jeskyni v dáli. Čím blíže byli, tím víc se Jarvan těšil.

Došli k oné jeskyni odkud řev vycházel. Najednou z ní vyletěl drak, který srazil vojsko i Jarvana na zem. Doletěl za ně a vychrlil oheň. Začal krutý boj. Pár vojáků bylo zraněno, ale drak najednou začal utíkat. ,,Že by ucítil prohru?" pomyslel si Jarvan nahlas. Okamžitě se za oním drakem vydal.

-

Shyvana se proměňovala zpět. Ta nestvůra v ní se uklidňovala. Shyvana nechtěla bojovat, ale drak v ní byl prostě příliš krvežíznivý. Jenže její proměna nyní slábla. Nakonec úplně vyprchala. Zbyl kolem ní jen ohnivý kruh.

Utřela si pot na čele. Najednou uslyšela bojový řev vojáků. Okamžitě jí došlo, že ti lidé, se kterými bojovala, ačkoliv nechtěla, běží za ní. Rozběhla se a utíkala jak nejrychleji mohla. 

Najednou před ní skočil muž ve zbroji. Jeho oči rudě svítili. V ruce svíral štít a kopí. Nebyl to ten muž, se kterým bojovala předtím. Tohle byl Pantheon, který měl také v oblibě zabíjet draky... ale hlavně lidi. 

Shyvana nevěděla, co má dělat. Byla obklíčena. Pantheon jí chtěl několikrát strefit kopím, jenže ona se šikovně vyhnula všem ranám. Za ní stál Jarvan. Nedělal nic, pouze jí sledoval. Jeho vojsko bylo ještě v dáli. Byli tam jen ti tři. 

,,Ta dračice je má kořist!" křikl rozhořčeně Pantheon. Shyvana sledovala jeho slabiny, musela utéct. Jakkoliv. Ten druhý muž nic nedělal. Bála se. Bála se, že jí napadne, když to nebude čekat.

My a LoLko /UKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat