Ahojte! Zdravíme vás u nové kapitoly. Na začátek chci podotknout, že já (Anne) hraju LoL znatelně kratší dobu než Lia, tak vám bude především radit ona. Nechci tady sama moc radit, když hraju asi od Května/června, protože sama se učím ještě spoustu věcí.
Tak, ale co bych poradila na začátek- Zkoušejte všechno. Různé championy ("hrdiny" za které hrajete), role, itemy, "módy" hraní.
1) Role
ADC, Support, Topař, Midař... Pokud víte, co to znamená, gratuluju, dostáváte se do jakési mluvy LoLkařů a toto můžete přeskočit. Pro ty ostatní se rozepíšu.Jdu na top/mid/bot/jungle. Jsou to role, které ve hře zaujmete. Každý champion se hodí na jinou roli a já sama většinu championu nevím, kam se chodí. Například na bot (spodní lajna) se chodí dvojice ADC a Support.
ADC se zaměřuje na damage, neboli jaké fyzické poškození ubere nepřátelům. Na takové championy se většinou staví např. Ostří nekonečna nebo trojsíla. Na lajně je s ním Support. Ten prostě a jednoduše pomáhá. Umí většinou léčit nebo dávat štíty, přitahovat nepřátelé. Jsou to mágové, tudíž stavět věci na manu, magické poškození.
Mid lajna je většinou hned zabrána. Často se tam chodí AP championové neboli mágové. Například Annie, Ahri, Syndra, Victor. Chodí se tam ale i AD champové (Ti, co udělují fyzické poškození). Na midu je vždy jenom jeden champion a přitom se většinou přes mid dostanete k nepřátelskému Nexusu (Krystal na základně každé strany, když ho zničíte, vyhrajete). Na mid vám většinou přijde jungler, který vám pomůže skolit nepřátelského championa nebo prostě linku propushovat (zničit věže).
Potom jungle... Do jungle se chodí většinou takoví ti tank a AD championi, jako třeba Rengar, Shyvana či Lee sin. Nejdříve si musíte zabít žabku nebo golemy s čímž vám pomohou vaši spoluhráči. Samozřejmě, musíte si picknout SMITE (což je jeden ze spellů, který si můžete vzít když začíná hra /Ještě tam je třeba heal, teleport atd.../), aby jste mohli příšery zabíjet rychleji... Asi do pátého levlu zabíjíte monstra v jungli. Když jste vyexpení, měli by jste začít gangovat > chodit na lajny vašich spoluhráčů, aby jste jim pomohli. Nesmíte jim ale brát jejich killy. Taky si dávejte pozor na to, aby jste zůstali na své polovině jungle, protože na té druhé může být třeba další jungler.
A nakonec top. Chodí se tam jak Ap tak Ad championové. K ní vám toho moc nepovím. Tahle lajna mi přijde taková smíšená, můžete tam potkat jak Yasua, který si dá docela v klidu pentu (pentakill, nebo-li pět zabití v řadě) tak i Shena (nebo taky Čendu jak mu ráda říkám :3), který podle mě patří mezi ty slabší. Top se může jít jak solo (snad chápeme, prostě jeden člověk) nebo Duo (dva lidé). Nejlepší je, když jde člověk jeden a je potom jeden jungler. Když to ten jeden člověk na topu nezvládá, jungler mu přijde gang (přiběhne a skolí championa).
To by bylo na začátek asi tak nějak všechno :) V další kapitole T. L. bychom se rády věnovaly módům hraní.
Díky za přečtení a doufáme, že jsme aspoň trochu poradily. Těšíme se na vás u další kapitoly ^^
- Liane
ČTEŠ
My a LoLko /UKONČENO/
RandomTohle je zrovna ta chvíle... kdy by jsme si měly říct.. jestli nepotřebujeme psychiatrii... :DD No.. tahle knížka bude (jak už vám název napověděl) o Lolku a našich počinech v této skvělé hře c: Původně to mělo vyjít na Wattu Liy, ale nakonec jsme t...