Devien ser les set del matí quan vaig despertar-me, el despertador sonaba molt fort i era tot fosc. Era día 12 de setembre i primer dia de la meva vida d'institut. Vaig anar a la cuina a preparar-me l'esmorzar i llavors vaig fer-me la bosa. La casa era solitaria, defet desde l'accident d'avio que van sofrir els meus pares, jo viva sol. Per sort la meva familia m'ajudava.
A les 08:15 vaig sortir de casa meu i vaig anar a buscar el meu millor amic, que vivia a 5 minuts de casa meu. El meu poble no es gaire gran i ens coneixem tots, quan anava pel carrer tothom em saludava i jo els i tornava el salut. A mig camí em vaig posar els auliculars per escoltar musica, pero no vaig poder, pel costat em va passar una noia que no havia vist mai, era una noia normaleta, peró em vaig enamora.
Desde el fons del carrer vaig sentir:
-Francesc!
-Ay, hola roger!-vaig contesta.
-Estas preparat? -em va dir.
-Si, somi va!.
Una vegada erem tots dos junts vam anar cap a l'institut.
Alla ens van fer entrar a una gran sala, on vam haver de seura a terra, llavors el director va procedir a la benvinguda i a asignarnos les classes. Es va començar per 1A, on van començar a dir noms, de cop vaig sentir el nom del meu millor amic i vaig pensar que havia tingut molta sort, ja pensava que no aniria a la A fins que van dir el meu nom.
Deviem ser unes 26 persones a la classe i nomes en coneixia una, oh podeu creura!
Com era el primer dia, vam acabar molt d'hora. Quan era a meitat del camí algú em cridava, em vaig gira i era una nena que anava amb mi a la classe, em va dir que si vivia per alla, i li vaig contestar que si, ella em va dir que li prometes que cada dia l'esperes que volia baixar amb mi, a si el seu nom era Kenia, podria ser que hagues trobat a la meva millor amiga?
Com que eren les 11:00 del matí vaig decidir invitarla a prendre algo. Quan erem al bar vam parlar de moltes coses, la veritat es que era bona persona, despres de una hora parlant, ens en vam anar cadascun a casa seu, jo que soc persona apanyada i em ser cuidar em vaig fer un gran dinar.
A les 15:00 vaig anar a fer la migdiada per descansar, quan em vaix despertar vaig anar a comprar, tant el material del institut com el sopa. Una vegada a casa, vaig netejar i vaig fer el sopar i vaig anar a dormir ven d'hora.
Al dia seguent vaig repatir la rutina, vaig poder tornar a veura aquella noia tan guapa. Vaixant amb la Kenia em va sonar el mobil.
Desconeguda:
Hey😊
Jo:
Emm...Hola
Desconeguda
No em coneixes, pero segurament mas vist.
Jo:
Em podries dir qui ets?
Desconeguda
Crec que no es moment.
Jo:
Donç quan oh sera?
Desconeguda:
Al temps temps
Jo:
Okey...
Desconeguda:
Que tal?
Jo:
Bé.
Desconeguda:
Ets molt sosu, pero no m'inporta.
Jo:
Com que no t'inporta, espera, no sera que...
Desconeguda:
Que, que?
Jo:
Bona nit.
Vaig apagar el mobil i vaig agafar un comic per llegir una estona, al final no vaig llegir res, perqué encara estava mirant aquella conversacio tant rara.
A les 7, quan em vaig despertar tenian deu missatges.
Desconeguda:
Hey
Hola
Ets molt sosu
No, que va
Et faig una proposta
Contesta plis
Quan pugis contesta
Hola?
:'(
Roger:
Francesc avui no em vinguis a buscar no em trobo bé.
Quan vaig llegir el misatge den Roger vaig decidir no anar a l'institut, perqué no volia estar sol.
Vaig llegirme la conversacio amb aquella desconeguda masses vegade i al final vai contesta:
Jo:
Hola, acosadora
Desconeguda:
Shhh, estic a classe
Jo:
Vas a l'institut?
Shhh, despres parlem, ok? ok
Jo:
Okey.
Vaig apagar la llum i em vaig tornar a dormir, i quan la meva mare em va venir a despertar perqué feia tard, vaig fer veura que em trobava bé. Vaig despertarme a les 3.
Durant tot l'hiver i primavera, no va passar res pero despres a finals de primavera em va passar una cosa flipant.
Desconeguda:
Vols quedar?
Jo:
No se qui ets
Desconeguda:
Francesc, et puc fer una pregunta.
Jo:
Si, digues.
Desconeguda:
Vols sortir amb mi?
Jo:
Quee!!!
Desconeguda:
Lo que et dic
Jo:
No se, no et conec
Desconeguda:
Dema sota l'arbre del costat del riu a les 16:00
Jo:
Okey, i et podre veura?
Desconeguda:
Si
Al dia seguent al acaber l'institu vaig anar a l'arbre i vaig dinar alla, i del bon temps que feia em vaig quedar alla a dormir, quan vaig despertar em vaig trobar una noia seguda a la meva falda, era prima i devia fer metre seixante amb cabell curt i ulleres, de cop em va fer una abraçada i em va dir:
-Aqui em tens.
Llavors vam menjar algo, i quan vam acabar sem va tirar a sobre i de cop es va posar a plorar i va dir:
-Per fi te trobat