003

25 1 1
                                    

POV FLOOR
Wekker gaat af
"AAHH NEE WEER EEN NIEUWE DAG WAAROM GING IK NIET DOOD IN MN SLAAP PFFFF" zeg ik en begin te huilen. Ik ga naar de badkamer om mezelf even op te frissen, ik poets mn tanden, mondwater, make up en ben klaar. Ik bekijk mezelf in de spiegel van mijn zijkant en zie dat ik best wel dik ben. Ik begin te huilen en mijn mascara loopt uit. Ik pak wat make-up remover en doe het weer opnieuw op. Ik ren naar beneden en daar zitten mama en mn kleine zusje Lisa. Ik geef mijn moeder een kus op de voorhoofd. "Goedemorgen mama." Zeg ik. "Goedemorgen schat." Zegt mama. Ik zit voor me uit te staren en mama zegt: "Waarom eet je niet ik heb je lievelingseten gemaakt. Pannekoeken!" "Mama ik heb niet echt honger eerlijk gezegd." Ik wil huilen maar ik hou mijn tranen in. Ik kijk naar beneden alsof er niks aan de hand is.
Nu moet ik toch echt naar school gaan anders kom ik te laat. "Mam ik ga naar school toe doeeeii!" Schreeuw ik zo hard mogelijk zodat ze het hoort. Ik pak mijn fiets en fiets aan naar school. Eenmaal op school zijn de pestkoppen van vorig jaar me op aan het wachten en slaan ze me in elkaar. Ik begin te huilen en ren naar de wc toe. Ik hoor iedereen achter me lachen en ze zeggem: "MIET AHHAAHHA." Ik snap echt niet wat ik heb gedaan. Heb ik iemand uitgescholden nee toch?! Ik snap er echt niks meer van. Op naar de les.

School is afgelopen
Ik loop naar de fietsenstalling en ik probeer zo snel mogelijk weg te komen van alle pestkoppen. En ik fiets naar huis. Jammer genoeg zie ik daar weer een pestkop en ze hebben me gezien. Hij gooit me van mijn fiets af waardoor ik op de grond val. Ik zit helemaal vast ik kan me niet meer bewegen. En ik val flauw.

Ik word wakker en zie dat ik in het ziekenhuis beland ben. Ik kijk om me heen en zie niemand.
------------------
Hopelijk vonden jullie het een leuk hoofdstuk 😭 ik haat school zo erg omg. Vote, comment en /7-share asjeblieft want ik heb nog niet zo heel veel lezers HAHAHAHA. Ik zou het echt geweldig vinden om 100 lezers te hebben omg dus vote,comment en share. Dankjewelll ! Loveyouguys 💗

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 02, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Forever aloneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu