Michelle Jordan's POV
Ik loop met Eleanor en Lanna het lokaal in. Waarom zei ze Zayn zo afkeurend. Er is toch wel iets mis met deze school, Ik ben normaal altijd heel verlegen maar deze keer ging het makkelijk vrienden maken. Ik ga naast Eleanor zitten. Er is niks mis met Zayn. Okay hij is badboy waarschijnlijk maar meer niet denk ik.
"Is Zayn echt zo afkeurend?" Vraag ik fluisterend aan Eleanor die naast me zit
"Ja, hij is gewoon een klootzak"
"Oh oké," Ik durf geen eens naar Zayn te kijken.
"Hallo klas, ik zie dat we een meisje in de klas hebben"
Ik knik verlegen. Damn ik voel mijn hoof rood worden, waarom ben ik zo verlegen.
"Wat is je naam,"
"Michelle," Zeg ik shy
"Okay zet ik hem er bij, welkom, bij drama, heb je al eerder Drama gehad?"
"Ja op me vorige school maar dat was te makkelijk,"
"Opschepster!" hoor ik een jongens stem roepen.
Ik zie uit m'n ooghoeken dat het Zayn is.
"Oh ja heb jij dan wel eens een 10 gehad voor Drama?" antwoord ik. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het aandachttrekers.
"Nee," antwoord Zayn beschaamt
."Oehh," Roept de hele klas
Ik draai me weer naar de leraares.
"Je gaat problemen krijgen," fluisterd Eleanor. Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn tafel. Zal ik echt problemen krijgen zal het weer uitlopen net zoals vroeger op school. Ik schud de gedachten weg, ik ben niet verliefd op Zayn, nee ik moet er niet aan denken, fucking aandachttrekker. Als drama voorbij is, is het eindelijk pauze, ik loop mee met Eleanor en Lanna naar de Aula. Ik zie een groep jongens naar Eleanor roepen waaronder Zayn. Ik zie van uit m'n ogen hoeken dat Zayn naar me wijst. Ik trek me er niks van aan.
"Wie zijn al die jongens daar?" vraag ik aan Eleanor terwijl ik naast haar ga zitten.
"Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson of klootzak en Anna Smit," zegt ze. Ik knik.
"Hallo?! wat doe je naast me vriendinnetje bitch!" hoor ik een jongen achter me tegen mij schreeuwen. Ik draai me om en zie een lang jongen staan met krullend bruin haar met groene ogen.
"Owh, sorry," zegt hij. De jongens groep die daar staat begint hard te lachen.
"Maakt niet uit," zeg ik verlegen. Lanna schuift op en de jongen gaat tussen haar en Eleanor zitten. Hij geeft Eleanor een zoen en pakt zijn brood.
"Michelle dit is Harry mijn vriendje," Zegt Eleanor tegen me en leunt iets naar achteren,
"Hoi," zeg ik.
"Eerste ontmoeting en ik scheld je al uit terwijl ik je geen eens ken sorry ik zag je aan voor iemand anders."
"Maakt niet uit,"
Liam Payne's POV
Ik pak me smootie die ik niet meer hoef, ha die kan ik mooi over de nieuwe gooie. Ik loop richtig hun tafel en gooi ondertussen de deksel weg op de grond. Ik haal het rietje er uit en pluur die ook op de grond. Als ik hun tafel nader en vlak achter de nieuwe ga staan.
"Als je dat maar niet waagt Liam Payne!" zegt ze, hoe weet ze me naam. Ik wil net alles over haar heen kiepen als ze snel op staat en de beker af pakt en alles op mijn gooit. Oke ik ben nu al klaar met die meid ze gaat er aan in het vrije uur. het grootste deel zit gelukkig op me shirt gelukkig want die kan ik verwisselen. Ik wil haar slaan maar ze ontwijkt me. Ik geef haar een duw en ze valt net niet. Ik krijg haar wel die bitch. Ik loop gelijk naar me kluisje. Ik hoor iemand achter me aan lopen. Ik kijk achter om en zie Zayn achter me aan rennen. Ik kom bij me kluisje en Zayn komt hijgend naast me tot stil stand. Ik zoek me kluis sleutel. Als ik hem gevonden heb open ik mijn kluis verwissel me shirt maak me gezicht schoon en sluit me kluis,
"Ik heb je zakmes nodig," zeg ik tegen Zayn, Zayn kijkt me verschirkt aan.
JE LEEST
(Soon) You F*cking Ass!
FanficNiks waard zijn dat kan je je niet voor stellen. Iedereen is toch wat waard nou nee. Zij is niks waard nooit geweest zal ook altijd zo blijven een goedkopen slet voor iedereen. Ooit echte vrienden hebben? Never. Zal haar moeder ooit om haar geven? N...