Part 1

1.1K 57 3
                                    

(Hani Pov)

"Bamm!!" bunyi pintu rumah aku disepak oleh mamat gangster pada setiap malam.Tapi hari nie bunyinya lain sikit hari ini."Bambambambam!!" bunyi semakin kuat.Aish mase aku tidur lak dia nak bising.Takat sepak member gangster tu pun nak marah."Wei!" aku jerit sambil membuka pintu rumah aku.Terkejut aku lepas salah satu mamat gangster pukul aku dengan batang besi.Aish "Sh**" aku tengok ramai benoh kali nie orangnye.Baik aku cau dulu.Aku pun cepat cepat tutup pintu dan lari ke bilik aku.Ambik semua barang yang penting.Gambar ibu bapa aku..nie jek yang ibubapa aku tinggalkan kat aku."Woi keluar sekarang" suara dari pintu.Walaupun aku kat bilik bole gak dengar suara tu.Huhu tu mesti marah gile.Aku pun intai dari atas,Aku baru nak intai tengok tengok pintu rumah aku terpelanting.Ok time kene lari kalau aku kene tangkap habis retak seribu.Aku pun bukak tingkap bilik aku (Tingkat1)."Budak bangsat tuh nak lari!"Salah seorang gangster yang baru je masuk bilik dan nampak aku otw lompat.Selamat mendarat aku cakap sambil mengelap peluh di dahi aq sebab terlalu risau kalau mendarat tak betul.Haih da lah kaki aq skang nie sakit.Lega je la mendarat selamat.Aku pun lari sejauh jauhnye.

(SKIP)

"Hah hah"Aku penat berlari,Memang siot betullah mamat gangster nie.So malam nie aku nak tidur mane.... Aish kalau aku patah balik mesti kene tangkap.Rumah kene kepung lol.Aku pun jalan kalau kalau jumpe rumah yang bole aku tidur dengan bawak beg yang berisi baju..baju...makanan.Terserempak dengan seorang perempuan ,pergh lawa wei walaupun aku perempuan aku rasekan dia lawa giloss."Adik manis nak pergi mane?" seorang lelaki cube nak pikat perempuan tuh.Euww dengan baju selekeh da la selipar sebelah je pakai.Aku pun menyampah dan sepak laki gatal tu."Woi!!" laki tu jerit kat aku lepas aku sepak dia.Perempuan tadi terus lari....tinggalkan aku.-,-".Tanpa aku sedar laki tadi pegi tumbuk dekat tempat mamat gangster tdi pukul.Sakit benoh den jadinya,Ergh sakit sampai aku terjatuh nak bangun pun tak boleh."Perempuan lari dapat perempuan lain" laki tuh cakap.Ish nak jek aq sepak dia lagi.Laki tu makin dekat tetiba laki tu terjatuh.Aku pun terkejut beruk dah lah jatuh depan aku dengan muka macam dah mati.Aku nak tengok muka laki tu,tapi aku sebetul betulnya memang penat.Aku pun tertidur.
(SKIP)

-Forward-(NextMorning)

Sedapnya dapat tidur senyenyak ini.Aku pun membuka mata aku.Tapi bile aku bukak mata aq,Pelik syiling rumah mane lak nie.Tak penah aku lihat,Dan katilnya lembut sampai buat aku nak tidur lagi.Aku pun mengeliat berguling guling tetiba aku terasa macam pegang something."A...What the F**** is this!!"Aku jerit lepas nampak laki tengah tidur sebelah aku.Bapak kau hensem! ,Aku terlopong lepas nampak ade mamat laki sebelah aku yang peliknya hensem."Aish sakit telinga aku" laki tu terjaga sambil memegang telinga dia.Alamak dia pandang aku,Tapi dia buat dunno je.Aih mamat nie bole lak setenang pantai yang berada di Hawaii."YA! asal ko ade atas katil nie?!"Aku jerit tertanya tanya macam mane lah ade mamat.Aku pun tolak laki tu lepas dia cuba nak tidur lagi."Woi gile ke?!" laki tu jerit dekat aku."Aku tak gile kau gile yang gile terlalu gile sampaikan dunia nie dah tak tenang" Aku jerit.Lelaki tu tetiba baling bantal kat aku dan cakap "Belah!!".Aku pun ambil barang aku dan keluar dari rumah tu.

(SKIP)

-Forward-

Aigoo sebaik sempat sampai sekolah dengan beg penuh dekat tangan aku nie."Hani" kawan baik aku panggil."Morning" seorang lagi kawan aku.Diorang nie la yang aku ade skang nie,Parents aku dah takde,Rumah aku baru je hilang dari radar.Orang lain mane lah layan aku sebab aku nie dikate kan "Kingka" sekolah nie."Banyaknya beg ko bwk" Kawan aku bernama Youngji tanya."Akak oi ape yang kau bawak sampaikan macam makcik yang baru balik dari pasar membeli barang memasak" satu satunya kawan laki aku membebel tak habis habis,Key."Ade mamat gangster kepung rumah aku la" aku mengeluh dan terus duduk di tempat aku."Nampaknya kelas kite ade bdk homeless" salah seorang budak perasan perfect cakap.Haih,bosannye la dengar kutukkan.Taklama tu ckgu yang selalu berpakaian seluar cikang dengan rotan dikepit dekat ketiak masuk.Bosan bosan bosan belajar nie,Aku pun bangun dan keluar kelas.Cikgu bukan perasan aku keluar pun.Aku pun duduk di bawah pokok yang dekat dengan pagar sekolah aku.Aku pun tidur dengan tenangnya.
(SKIP)

""Woi budak sampai hati ko ingkar arahan kitorang" suara sesorang yang menjengkilkan.Terjage aku,Haih takkan lah mase aku nak rehat orang nak gaduh.Aku pun...

(Erk Part nie agak slow dan bosan pade pandangan aku XD All HAni Pov.Sorry sejak hari nie aku x active nie pun buat gak (─‿‿─) "Dia husband ku" bace la kalau x bace lagi(≧◡≦) sebab ff tu je yang dah complete by aku.Haha (Please comment and vote)


My Girlfriend is NamjaWhere stories live. Discover now