-SPECIAL PART-

259 17 12
                                    

(Taehyung Pov)
Aku bangun dari katil mencapai jam lonceng aku di atas meja."Wargh!!" Aku jerit melompat dari katil."Aku dah lupe!!" Aku jerit sekali lagi dan terus masuk ke bilik air.Patutnya aku kene bangun awal baru la aku boleh jadi laki manly seperti yang aku nak.Lagipun hari nie befday aku,lebih kurang cam aku baru lakhir la.Aish dua tahun lepas tak dapat jadi manly sebab tetiba bangun bangun kene cari biskut si kookie nie menghilang.Sebenar benarnya aku yang termakan.Tahun lepas tak dapat gak bangun seperti laki sejati,Bangun bangun tengok tengok dah ade kat dalam van aku pun tak tau lak kenapa.Yang aku cume rase kene seret kat jalan tar je.Tahun nie terlepas lagi menyempah nye.Aku pun siap mandi dengan segeranya aku meraba raba mencari tuala aku.Aik asal takde kat tempat penyangkut nie,Aku cakap dalam hati.Aku pun tengok keluar bilik air.Atas katil,Haduhai sampai camnie aku terlupa aku cuba mencapai tuala sailor moon yang Jin bagi pada hari jadi aku tahun lepas itupun dia bagi time dah sebulan lepas befday aku.Tetiba bamm pintu terbuka tergolek aku dekat lantai."Hang tak reti pakai baju ka!" Suga yang baru masuk terjerit jerit kat aku."Kau la aku nak amik tuala la" Aku cakap pakai tuala yang aku ambik.Ceh lastnye basah gak tempatnya buat penat je aku berhati hati biar tak basah."Kau nie lain kali ketuk la nak pakai tuala pun tak sempat" Aku cakap tetiba Suga terus tarik aku,Dia bukannye tarik aku dia tarik tuala aku."Hyung pandai dah ye" Jungkook yang baru datang dengan muka tersengih sengih cakap.Aku pun terus pakai semula tuala aku." Ok dah asal?" Aku cakap kat Suga lepas betulkan tuala aku.Budak nie pagi pagi dah buat aku menjerit satu rumah.Jatuh maruah aku.
Suga: *tepuk bahu Taehyung*

V: Wae? //Asal muka Suga pucat?//

Jungkook: Hyung kau cakap la aku tak sanggup 

Suga: V aku tau nie mungkin akan membuatkan kau terlalu terkejut,Jin dia 

V: Dia ape?! 
Suga: Dia dah takde *peluk V*

V: Haha Hyung memainkan? *gelak*

Jungkook: Sorry V *lari keluar*

Suga: Dia kemalangan, kereta langgar dia *tahan air mata*

V: Nie mesti joke je kan?

Suga: *pukul V* Aku dah tau mesti kau takkan caye! *jerit*

V: Ha?! *lari ke ruang tamu n buka tv*

Rapmon: V, kat media tak kan keluar manager hyung kata syarikat kite dah uruskan dan rahsiakan semua dari pihak media 

V: Asal korang tak cakap kat aku awal awal lagi?! *jerit*

Rapmon: Sorry i cant do anything *tepuk bahu V*

V: *genggam tangan sekuat hati* Sorry je korang leh cakap?!

JHope: V kenyataan dah tak leh buat ape ape 

RapMon: Rest in piece 

V: *tumbuk RapMon* Kau boleh tak jangan nak speaking!

RapMon: Tumbuk la lagi! Aku dah kate tu dah ditakdirkan! *tolak V*

(SKIP)

(Taehyung Pov) 

Dah 30 minit berlalu tumbuk menumbuk antara aku dan RapMon tak berhenti.Asal semua terjadi kat Jin.Aku berhenti menumbuk RapMon yang sudah terlantar di lantai dan terus duduk."Buang mase je aku dekat sini!!" Aku jerit dan lari keluar.Memang betul syarikat kitorang rahsia kan takda pun reporter datang ke dorm kitorang.Aku berlari semula ke arah dorm."Kau nak pergi mane?" Suga cakap sambil memberhentikan aku yang nak keluar semula."Kau takyah ambik tau" Aku cakap dan menyarung kot aku.Aku nak ke mane? Tempat yang boleh buatkan aku lebih tenang ialah susana pantai.Betapa tenang nye dengan angin bertiup sepoi sepoi.Balik ke reality amat menyakitkan,Jin dah takde ,hyung dah takde.Bukan ke tu macam bukan reality.Aku gelak lepas air mata aku mula mengalir di pipi aku."Aha laki pun boleh nangis kan?" Aku cakap sambil menahan kesedihan aku.

My Girlfriend is NamjaWhere stories live. Discover now