Mutluluk; öncelikle aradığında ve ihtiyacın olduğunda kesinlikle bulamadığın şeydir. Lazımdır ama yoktur işte.
Bu ucu açık soruyu binlerce insana sorarsanız eger binlercede farklı cevap alabilirsiniz. İnsanlar farklıdır. Düşünceler farklıdır. Bir elin parmakları bile birbirine benzemezken mutluluk iste sudur diye kesin bir yargıya varmanız kesinlikle yalnış olur.
Kimine göre bir parça ekmek ya da tonlarca kıyafettir. Belki hastalığı yüzünden hiç çikolata yiyememiş birisinin çikolata yiyebilmesidir. Yeni çıkan sezonun ilk elbiselerini almak da olabilir. Yada bir damla su.. Tekerleklere yada değneklere ihtiyacı olmadan koşabilmek. Hayallerini gerçekleştirebilmek. Sevdiğine kavuşabilmek...
Bu liste böyle uzayıp gider..
Ama kesin olan bir yargı varsa o da iste benim için mutluluk şudur dediğiniz de, onu yaşayıp gülümseyebiliyorsanız. Kalbinizin en uç köşelerinde bile bunu hissedebiliyorsanız. Bu mutluluk. Ne olduğunun önemi yok. Kalpde bıraktığı tat önemli.
Küçük bir not; oturup mutlu olmak istiyorum demeyin. Kalkın ve ona doğru yürüyün. Çabalayın hatta koşun. Çünkü bu hayatta hiç bir sey size gelmiyor. Sizin ona gitmeniz gerekiyor.
Tekrar soruyorum. Mutluluk nedir sence? Ve ona doğru koşmaya ne kadar isteklisin. Eğer kararını verdiysen daha fazla bekleme derim..
Benim için mutluluğa gelince..
Ben sadece özgür olmak istiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SES
Non-FictionBütün hayatımız yaşadıklarımız ile düşündüklerimiz arasındaki masum çelişkiden ibârettir.. #OğuzAtay.