"Přestaň mě laskavě bodat!" rozkřikl jsem se po Yukinovi, když zase myslel na perverznosti.
"Promiň, ale já si nemůžu pomoct!" odsekl a otočil se ke mně zády.
Naštvaně jsem si sedl na oltář a založil si ruce na prsou. Nevěděl jsem na co přesně Yukine myslí, ale rozhodně to bylo něco... až moc lidského.
Ohlédl jsem se, abych se ujistil, že je v pořádku, protože byl najednou až nějak moc ticho.Snažil jsem se na něj nemyslet. Nemyslet na to, jaké by to bylo s tím nejlepším bohem, co jsem zatím potkal...
Yato se na mě otočil a upřel na mě svoje modré oči. Rychle jsem se podíval jinam a snažil se zapomenout. Všechno to je hrozně těžké, když je pořád vedle vás a vy si ani... ani nemůžete sáhnout!"Yukine!" zavrčel jsem a promnul si bolavý krk.
"P-promiň!" zčervenal blonďáček a stáhl si svoji čepici víc do čela.
'Na co furt myslí?'
Přešel jsem blíž k němu a opatrně vzal do ruky jeho bradu. Přiblížil jsem naše obličeje, abych svým slovům dodal na vážnosti a naštvaně koukl do jeho očí."Přestaň!" zněla jeho vážná slova. Vůbec se mi nelíbilo, že jsem mu ubližoval myšlenkami na něj. Tak moc jsem to sním chtěl dělat! Bože jsem takovej idiot!
Došlo mi, že takovouhle šanci už nemusím dostat. Naše obličeje byly tak blízko a já konečně mohl z blízka pohledem prohledat jeho vztekem zkřivený obličej.
Vytrhl jsem se mu a natiskl se na jeho rty.Zmateně jsem vykulil oči a omylem Yukina kousl v přívalech nové bolesti. Odlepil jsem se od něj a s rukou na krku jsem trochu poodstoupil.
"Bolí to. Nech toho prosím." zašeptal jsem potichu a snažil se skrýt slzy, které se mi draly do očí.
"Ale já tě tak hrozně chci..." zakňoural Yukine.Yato na mě zvědavě otočil hlavu a nevěřícně zamrkal.
"To jako vážně?" zasmál se.
Asi si myslí, že si z něj dělám srandu. Blbej Yato! Kývl jsem.
"Ale budu chtít pět yenů..." zavrněl najednou a vrátil se zpátky ke mně.
Pohladil mě po tváři a vášnivě mě políbil.Sám jsem moc nechápal, co dělám. Snažil jsem si namluvit, že jenom testuji jeho oddanost nebo tak něco, ale někde uvnitř jsem věděl, že to není pravda.
Začal jsem si uvědomovat, že se mi tenhle kluk líbí už pěkně dlouho.
Zajel jsem mu rukou do vlasů a přitáhl si ho blíž. Zapojil jsem do polibků jazyk a pomalu jsem nás začal posouvat pryč ze svatyně.
Neměl jsem zapotřebí, aby to někdo tam shora viděl.Hladově jsem opětoval jeho polibky. Byl jsem štěstím bez sebe, že se mi vůbec naskytla tahle příležitost. Nikdy jsem v to moc nedoufal a teď se to děje!
Yato mě natlačil na něčí domovní dveře a volnou rukou zazvonil na zvonek. Dveře se otevřely a v nich zmateně stála nějaká stará paní. Samozřejmě nás neviděla a ani neslyšel. Museli bychom se jí nějak víc ukázat.
Yato mě na chvilku přestal líbat a vtáhl mě dovnitř kolem stařenky a rozběhl se po schodech nahoru do druhého patra.Zkusmo jsem otevřel jedny dveře a nakoukl dovnitř, jestli je tam něco použitelného na 'ležení'. Měli jsme štěstí. Uprostřed skromné místnosti s pár poličkami a skříní, stála staromódní, manželská postel, která vypadala nepoužívaně.
Vtáhl jsem Yukina dovnitř a zavřel za námi dveře.
Rychle jsem z něj strhl bundu a svalil ho na postel.Yato ze mě doslova rval vrstvy oblečení a přitom mě nepřestával hladově líbat. Nechtěl jsem, abych skončil jediný nahý a tak jsem mu rozvázal šátek, co měl kolem krku a sundal z něj mikinu a triko.
Dlaněmi jsem přejel po jeho ploché hrudi a nakonec ho za boky přitáhl níž. Otřeli jsme se o sebe a já mu omylem vzrušeně vzdychl do úst.
Yato se jen šibalsky usmál a rukou začal šmejdit po mojí hrudi.Bylo hrozně vzrušující, jak ze mě Yukine dokáže rychle ztvrdnout. Nad tím pomyšlením jsem se usmál a jal se ho prozkoumat do detailů. Položil jsem ruku na jeho teplou hruď a sjel s ní až k jeho podbřišku. Zakroužil jsem po něm prstíky a ruku přesunul ještě níž. Prsty jsem zajel za lem jeho kalhot a postupně se dostával dál.
Znova jsem se neudržel a zasténal Yatovi do pusy. Jeho tvář se na chvíli zkroutila bolestí, ale hned se zase zklidnila. Bylo mi hrozně při pomyšlení, kolik bolesti mu způsobuji pouhými myšlenkami.
Jemně jsem skousl jeho dolní ret a shodil ho pod sebe. Rozepnul jsem mu kalhoty a zatlačil na jeho nemalou erekci. Yato mi zasténal do úst a začal vzrušeně slintat. Jazykem jsem sliny zachytil dřív, než stekly dolů a znova se vrhl na jeho rty. Začal jsem ho masírovat a polibky se pomalu přesunul na jeho krk.Pod Yukinovou péčí jsem se mohl zbláznit! Byl tak dokonalý a přesně věděl, kam má sáhnout! Netrvalo dlouho a já se s polohlasným stenem udělal.
Odvrátil jsem pohled a nějak se snažil zakrýt můj červený obličej. Bodavá bolest v mém krku se pomalu přesouvala i na záda, ale vášeň byla silnější. Popadl jsem dech a vyškrábal se nahoru. Zasedl jsem ho a jazýčkem se soustředil na jeho krk.Zaklonil jsem hlavu, aby měl lepší přístup a slepě nahmatal jeho ruku. Donutil jsem ho, ji zvednou a propletl jsem si s ním prsty. Jeho mlsný jazýček se z mého krku začal přesouvat níž a začal si vytvářet vlhkou cestičku k podbřišku. Yato ze mě rychle sundal kalhoty a začal stahovat spodní prádlo. Nervózně jsem zmáčkl jeho ruku a moje boxerky skončily na zemi vedle postele.
Olízl jsem jeho erekci po celé délce a sledoval jeho reakci. Z jeho pootevřených úst se vydral tichý sten a bledé tváře rychle začínaly nabírat červenou barvu. Usmál jsem se a jemně skousl jeho špičku. Yukine vzrušeně vykřikl a já včas uhnul jeho spermatu. Olízal jsem kapičky, které na něm zbyly, a přesunul se zpátky nahoru.
"Otevřít." zavrněl jsem mu do ouška a palcem jemně zatlačil na jeho bradu.
Yukine otevřel pusu a já mu do ní vložil tři prsty.Věděl jsem, co má v plánu a věděl jsem, že to hrozně chci! Všechny tři prsty jsem důkladně olízal a roztáhl nohy. Yato mě políbil a přesunul se dolů. Prstem obkroužil kolem mého otvoru a opatrně do něj vnikl.
Zalapal jsem po dechu. Bylo to tak strašně vzrušující!
Yato přidal i druhý prst a začal s nimi různě pohybovat. Neudržel jsem se a začal nahlas sténat. Připadal jsem si hrozně trapně, ale zároveň se nemohl dočkat třetího prstu.Yukine už byl opět ve hře a hlasitě sténal. Tak strašně moc mě to vzrušovalo, ale potřeboval jsem si ho nejdřív připravit. Zajel jsem do něj i třetím prstem a zakroužil jsem s nimi.
Yukine křečovitě zmáčkl moji ruku a prohnul se v zádech. Zaměřil jsem se na to místo a nepřestával ho dráždit.
Yukine s výkřikem vyvrcholil a jeho sevření trochu povolilo.Byl jsem unavený a omámen rozkoší, ale neměl jsem dost. V klíně mi opět naběhla erekce a já hodil rychlý, prosebný pohled po Yatovi. Ten si rychle stáhl spodní prádlo a otřel se o můj vchod. Slabě jsem zasténal a v napětí ztuhl. Yato do mě vnikl a sklonil se pro polibek. Opětoval jsem mu ho a rychle odvrátil hlavu. Začal tvrdě přirážet a já se mu prostě nevydržel dívat do očí.
Yukinovi se začaly drát z očí slzy. Pečlivě jsem je olízal a volnou rukou jsem chytl jeho vlasy. Vím, že ho to bolelo, ale vypadal u toho tak roztomile! Zrychlil jsem na maximum a zatahal za jeho vlasy. Yukine hlasitě zasténal a vyvrcholil na moji hruď. Stačilo pár přírazů a moje sperma zaplnilo jeho nitro. Vystoupil jsem z něj a unaveně se na něj svalil.
Zadek mě pálil jako ještě nikdy, ale měl jsem za sebou skvělý zážitek. Pořád jsem tomu tak trochu nemohl uvěřit, ale můj mozek, jakoby si to konečně začal uvědomovat. Přitulil jsem se k jeho hrudi a přičichl k té dokonalé vůni.
"Nechápu, proč všichni říkají, že smrdíš..." zašeptal jsem a znovu jsem vdechl jeho vůni.
"Taky to nechápu..!" zasmál se Yato a pevně mě objal.
"Dneska vynímečně spíme tady, tak se koukej vyspat!" řekl ještě a políbil mě do vlasů.
"Oyasumi..."
"Oyasumi..."