......

270 1 0
                                    

Her İnsan'ın idealleri vardır. Bende herkes gibi ideallerimin peşinden giderek hayatıma yeni bir sayfa açmakta vesile oldum. İnandığım tek şey ideallerin varsa hayatta sende varsındır. Bir kızın ismini sürekli duyuyordum neden herkesin ağzında bu kızın adı var diye merak etmiştim. Bir gün numarasını alıp msj attım.İlk mesajlarımda bana soğuk davrandı.beni tersliyordu ama ben pes etmedim çünkü ideallerimin arasında onu korumak vardı.
Bıkmadan mesajlar atmaya devam ettim birkaç gün sonra çok iyi anlaştığımızı fark ettim . Ona kırılacak bir kız olmadığını ve bu yüzden onun dostu olmak istediğimi anlattım . Ve biz ikimiz o kadar iyi dost olduk ki...
Birbirimizi tamamlıyor gibi her düşüncemiz,tavrımız,hislerimiz hatta yaşadıklarımız bile aynıydı.
Onu böylece korumaya başladımAslında bazen düşündüğüm zaman korumak kelimesi hafif kalırdı. Ona kol kanat gerdim beynimi ve zihnimi artık sadece onun geleceği için zorluyordum. Biliyordum korkuları vardı hissediyordum hergün tehtitlerle hergün işsiz kişilerin kötü sözleriyle korkuyla uyuyordu. Buda benim harekete geçiren en önemli şeydi. Ve tekrar bi ideal koydum kendime bir hedef daha artık bu melek gibi saf temiz kız korkuyla,tehtitlerle,aglayarak uyumaya çalışmayacak. Güven dolu sevgi dolu mutlulukla meze olmuş şekilde uyuya kalacaktıZamanla birbirimize iyice alıştık.onunla vakit geçirmeye başladık o kadar yakındık ki birbirmizin içi dışı olmuştuk.onu korumak için onu sahiplenmem gerekiyordu . Yaşadığı şeyler kolay değildi kendimi ona öyle kaptırmıştım ki yaşadığı her sıkıntı yüreğime dokunur oldu,zamanla ona daha farklı davranmaya başladım.Artık nerdeyse bütün olmak üzereydik tamamen düşüncelerimiz fikirlerimiz hislerimiz birbirini destekler ve tamamlar olmuştu. Zamanla farkettim ki bu kadar üstüne titrediğim kız gözlerine bakınca güven gördüğüm kız her zaman yanimdayken mutluluktan popo su havalara uçan yanakları kızaran kızı neden hep bi ömür boyunca kanatlarımın altına alıp orda korumıyayım ki dedim ışte bu dusuncemden sonra hayatım a renk damladı. Ben 15 yaşındayım hayatımın bi film olduğunu düşünürsem fragmanım bile aşıklara hayat vercegini hissettim.Ve yavaş yavaş birbirimizi sevmeye başladık.bizimki ilk görüşte aşk değildi ama bir anda olmuştu.kendimize itiraf edemezken kabullenemezken bu biraz zor oldu.derdinden içip sarhoş olduğu bi gün arayıp telefonda ağlamaya başladı o kadar sinirlendim ki. Onu korumak isterken kötüye gidiyordu.onu görmek için hemen yanına gittim . Bana sarıldı.sarhoştu ve bana sürekli gitme diye mırıldanıyordu o an ne olduysa oldu.dudakları dudaklarıma kenetlendi.deli gibi öpüşmeye başladık.O an ne olduğunun farkında bile değildim tek bildiğim şey dudaklarımız birbirini mıknatıs gibi çekip sıkıca nefessiz, soluksuz, aşk ve şevket dolu şekilde kenetlenmişti. Dudaklarındandaki içki tadı bile bana dünyanın en güzel tadı olarak geliyordu. Öpüşmeyi kestikten sonra halen sarhoş olduğunu farkettim ve evine götürmek istedim. Ailesinin sarhoş olduğunu bilmesini istemedi ve site nin havuzuna gönderdim kendine gelsin diye.
K

endini suya bırakıp ayıldı.o gün bizim hikayemiz başladı.aşık olduğumuzu anladık .
Bu çok farklı birşeydi.
Her günüm onunla geçmeye başladı . Onu tehditlerden kurtarmak için ikimiz de çok zor bir dönemden geçtik o gece büyük bir kavga ettik.
Her şeyden vazgeçmiş gibiydim . Onu korumak aşkımın önüne geçebilir miydi ? Ertesi sabah onunla konuşmak için hep görüştüğümüz banka gittim . Yüzüme bakamıyordu ikimiz de derinden yaralar almıştık.Yüzüme bakamama sebebi küçükken yapmış olduğu çocukça bişeydi. Aslında önemli bişey ama sonuçta bu çok önce olan ve kimseye zararı olmayan bi davranıştı. Bu davranışı geçmişi benim aşkımın önüne tabiki geçemezdi tabikide soğutamazdı sadece bana söylemediği için aşırı sinirli ve yıkılmış hissediyordum. Birde baktım ki yüzüme bakamıyor kendi kendime dedim ki hani artık onun için korkmak yoktu mutsuzluk yoktu tehtitler gitti ama sen yoksun sen anlamıyormusun halen kalın kafalı sana aşık. Sen bu musun ideallerine böyle mi sahip çıkıyorsun hani artık o mutlulukla meze olmuş şekilde uyuycaktı hadi durmasana tut elini ve sarıl dedim kendi kendime. Ve ayağa kalkıp yanına oturdum. Çenesinden tutup gözlerinin içine baktım önemli değil senin bizim mutlugumuz daha önemli dedim elini tutup sarıldım ışte o an korumak sadece onun ugruna kavga etmek can vermek değilde hisslerini anlayıp kalbimi ona açmakta olduğunu anladım.O gün ikimiz de birbirimize ne derece kuvvetli aşık olduğumuzu anladık. Tehditleri ve her şeyi aştık önümüze çıkan her engeli aştık . Artık sadece biz ve bizi bekleyen bir hayat vardı . Her günüm onunla geçer oldu ona bütün kalbimi verdim .
Birbirimize sımsıkı kenetlendik birbirimizin her şeyini bilşyorduk o da ben de hiçbir şeyden korkmuyorduk ve bi gün aşkımızın bi mührü olsun istedik . Bi gece beraber her zamanki yerimizde otururken kendimizi kaybettik . O an tek düşündüğümüz delice bir aşkla bütün olmaktı .
Bütün bedenimi bedeninde hissettim . Çıplak teni ay ışığında benim tenimle bütünleşiyordu.İste bazıları der ya ! Haz'ın başladığı yerde aşk biter. Biz o kuralı cignedik. Birbimizle kenetlendik delice sevistik aşk doluydu yüreğimiz ışte o bütünleştiği an cebimde yüzük olsa evlenme teklifi edicektim çünkü artık biz bi bütünduk artık benim artık benim kadınım olmuştu aşkımızı tamamen mühürlemistik. İste biz buna aşk ve haz dedik. Ikisi farklı şeyler diye düşünebilirsiniz. Size vereceğim tek cevap şu ; bizde farklı dünyaların insanıydık bir gün bi baktık bütünüz biz olduysak neden aşk ve haz bi bütün olamasın ki

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin