3. Bölüm

103 16 15
                                    

Bu lafımın üzerine bütün erkekler gülmeye başladı. Teyzem gözleriyle beni uyarıyodu. Ama onu takan kim? O arkadaki çocuk baya bozulmuştu. Teyzem "neyse...kızlar boş yerlere geçin . İyi dersler" dedi ve çıktı. Etrafıma bakındım. Cam kenarında ilk 4 sıra boştu. O sıraların arkasındaki 4 sıradada 4 erkek oturuyodu. Boş sıralara geçtik. En öne hande ve su onların arkasına da eda ve ben oturduk. Öğretmen de erkekti. Bu okulda sadece teyzem ve biz kızdık. Lanet olsun!!! Hoca ders işlemeye başladı. Bende kafamı sıraya koydum. Kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.

&&&&&&&&&&&

Immm.... Lann!!!!! Noluy!!!  biri beni dürtüyo. Hızlıca kalktım. Ha edaymış. Bıkkınca
"Ne var eda" dedim.
Oda hızlı bi şekilde
"Kızım kalk lan. Bahçede çeteler varmış. Bizimle tanışmak istiyolarmış. Bi çocuk geldi söyledi. Hadi çabuk inelim."
"Hmm...demek birileri bizi tanımak istiyor. Gidelim o zaman!"

Bizim kızlar arkada ben önde bahçeye doğru yürümeye başladık. Kuzenim ve çetesi vardı bahçede. Bizi görünce bize doğru gelmeye başladılar. Mert "arka bahçede çeteler sizinle tanışmak istiyolar. Gidelim mi?" Başımı onaylarcasına salladım. Arka bahçeye doğru ilerlemeye başladık. Arkası dönük 4 kişi oturuyodu. Onların yüzünü göremiyodum. Diğer 4 kişide bize dönüktü. Bunlar bizim sınıfta bizim arkamızda oturan dörtlüydü. Masa kare olduğu için 4 adet uzun sandalye yerleştirilmiş etrafına. Çeteler karşılıklı oturuyodu. Ayak seslerimizle bize doğru döndüler. Bizim sınıfta gördüğüm sarışın çocuk ayağa kalktı. Fazlamı yakışıklı o? Diğer çeteden biride ayağa kalktı. Ve arkasını döndü.

O yeşil gözler...

Bana çok tanıdık gelmesi normal mi?

FırçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin