4. Bölüm 4. Bölüm

55 9 4
                                    

'Geç geldi biliyorum derslerden dolayı yazamadım. Özür dilerim.'

O gözlere takılı kalmıştım. Sanki bana bir şeyi hatırlatıyordu. Ama hatırlayamadım. Boşverip bize ayrılan yere oturdum. Kızlarda birer birer yanıma oturdu. Karşımızda o yeşil gözlü çocuk ve çetesi oturuyodu. Onu fazla kafama takmayıp konuşmaya kulak verdim. Mert"Ee... Bu kadar sıkıcı olmak zorunda mısınız?"dedi. Bu çocuğu bu yüzden çok seviyorum. Her anımda beni güldürebiliyor. Ciddi ortamların içine sıçıyor. Onu bu haliyle seviyorum. Ama ciddi olması da ayrı bi hoş duruyor onda.

Yeşil gözlü çocuk" Her neyse"dedi. Bende gözü takılı kaldı."Birbirimizi tanıyalım." Ben söze başlıyorum."Ben alara. Kızlar çetesinin lideriyim. Bazılarınız zaten beni tanıyor." Gözlerimle 2 saniye sarışın çocuğun çetesinde göz gezdiriyorum."Hepimiz feministiz. Erkekler bizim için sadece bir oyuncak. Ki en nefret ettiklerimizden oluşan bir ordunun içine düştük. Şans."

Sarışın çocuk"Ben bu çetenin lideriyim. Bizim okulda çeteler genelde isimlerini liderlerinin ismini koyar yani bizim çetemizin ismi: Oğuzun çetesi. Burdaki erkekler genelde dışarıya çıkamadıkları için kızlarla pek iletişimleri olamıyor. O yüzden ilk geldiğinizde size o gözle bakmış olabilirler." Şimdi ise konuşma sırası yeşil gözlü olan çocukta.

"Ben poyraz." Demek ismi poyrazmış. Hiç tanıdık bir isim değil oysaki."Doğal olarak bu çetenin ismide:Poyrazın çetesi. Buradaki erkeklere alışsanız iyi olur. Biz değişmeyiz." Bu lafından sonra çok sinirlendim.

"Sizin değişip değişmemeniz inan zerre umrumda değil sadece bize karşı yamuğunuz olmasın yeter." Sert bir biçimde ona baktım. Nedense geldiğimden beri poyraza içim ısınmamıştı. Bu çocukta bir şeyler var. Hadi hayırlısı.

Oğuzun ağzından:

Off olum bu kız tam bir afet. Tamam uzun zamandır kız görmemiş olabilirim ama bu kız bir farklı be abi. Ama sıkıntı şurdaki ona bir yakınlık kuramam. Kardeşim dediğim adama ihanet olur. Mert(Alaranın kuzeni) benim alaraya olan bakışlarımı farketmiş olucak ki; bana kaş göz yapıyordu. Alara bunu farketince kaşları çatıldı. Çok mu tatlı o? Kedine gel Oğuz sen bi çetenin liderisin. Poyraza inat Alaraya karşı dik başlı durcam. Poyraz eğer benim ona karşı böyle olduğumu görürse beni küçümser. Gerçi Alarayı daha yeni tanıdım 1 saat oldu tanışalı. İçimde ona karşı bir şey yok. Sadece güzellik açısından en iyi.

Alarayı kaşlarını çatmış bir şekilde Merte bakarken buluyorum. Mert, çok büyük bi kahkaha attı. Alara yüzünü buruşturdu.

Mert"Aman neyse.... Beni tanıyosunuz zaten. Tanıtmama gerek yok." İçten bir gülümseme bahşetti bize.

Alaranın telefonu çaldı. Telefona baktığında kaşları çatıldı. Bu kız ne kadar da kaş çatıyor. Tedirginlik ile kızlara baktı. Telefon görüşmesini yapmak için tam kalkçakken Mert kolundan tutup"Burda konuşsan" dedi.

Alara yerine oturduktan sonra telefonun ekranını kaydırdı. Telefonu kulağına götürüp"Efendim" dedi. Ağızı şaşkınlıkla aralandı. Bir müddet karşı tarafı dinledikten sonra;

"Poyraz Duman?"

----------------------------------------------
"Vote verir misiniz?" Sizi seviyorum kendinize iyi bakın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FırçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin