1.Bölüm

63 3 4
                                    

Selam, ben Nefes. 17 yaşındayım. En yakın arkadaşımla yaşıyorum. Annem çok ünlü bir holding sahibi. Babamınsa ne bok yediğini bilmiyorum.
Ben 12 yaşındayken bizi terketmiş.

Ben gerçek aşka inanmayan bir insanım. Çünkü annemle babam da çok büyük bir aşkla evlenmişler ama babam annemi terketti.

Madem seviyorsun nr diye terkediyorsun değil mi?

Babam bizi terkedince çok zor günler geçirmişiz. Ama annem bir şekilde hayata bağlanmış.

Bu yüzden annemin yeri bende başka. Babamın yeri ise sıçtığım bok.

Neyse ,ben Istanbulda yaşıyorum. Ve yine Istanbuldaki özel bir okula gidiyorum.

Benim annemden sonra hayatta en sevdiğim insan da Esin. Yani benim en yakın arkadaşım.

Esin benim için diğer arkadaşlarımdan çok farklı. O benim iyi günümde de kötü günümde de yanımda olan tek gerçek arkadaş.

O benim arkadaşım değil, kardeşim.

Işte boyle, size hayatımı anlatmaktan mutluluk duyacağım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah alarmla zar zor uyandım ve banyoya gittim.

Oradaki islerimi halledince gardırobumun başına geçtim.

Birkaç kararsızlıktan sonra sıfır kollu ,üzerinde gözler olan bir atlet -biliyom illuminati- bir de şort tulum giydim.

Siyah ve kalın eyeliner çekip, siyah rimel sürdüm.

Beyaz vanslarımı giyip odamdan çıktım.

Bızim okulda forma denen bir şey olmadıği için rahattım. Hemen Esin 'e seslendim oda inince arabama bindik. Evet 17 yaşındayım ama ehliyetim var annem sağolsun. Saate baktım zile az vardı. Hemen arabayı çalıştırıp sürmeye başladım . Arabalara makas atarak gidiyodum. Zaten okul evimize çok uzak olmadığı için hemen geldik . Benim park yerime arabamı hemen park edip arabadan indik. Her zaman ki gibi çoğu göz bizim üzerimizdeydi ilk baş çok rahatsız oluyodum ama artık alıştığım için sorun yok. Sınıfa gelince arka sıraya geçip çantamı koydum. Her zaman ki geleneğim kantine inip kahve almak için yola koyuldum . Bu arada Esin'de kendi kafasına göre takılıyodu . Bız birbirimize kıl kuyruk olmayız . Kantine indiğimde gözüm sarmaş dolaş olan bi çifte takıldı ıykk o ne lan öyle neyse dedim ve bi boş masa bulup oturdum.

Yan masamda oturan kızı "hey " dedim.
Beni görünce hemen geldi . Parayı verip " bana kahve al " dedim.

Zil çoktan çalmıştı. Zaten benim içinde sorun değil o sırada kız gelip kahveyi bana verip gitti. Bende içip sınıfa doğru gitmeye başladım .

Kapıyı çalmadan içeri girdim. Bütün gözler bana dönünce sınıfa doğru döndüm. Ve " önünüze dönün!!!" dedim .

Hepsi önüne dönünce sırama gittim. Evet bu kadardı hocalar bana bişey demez hatta diyemez annem okulun sahibi olunca tabi. Neyse kafamı sıraya gömüp uykuya daldım.
Bırinin beni dürtmesiyle uyandım zaten her sese uyanan birisi olduğum için kalktım.
Esin "hadi eve gidelim ojul bitti bıraksam burda gün boyu uyursun "dedi. Adam haklı laf yok. Çantamı alıp okulun çıkışına doğeu yürümeye başladım. Zaten bu sırada Esin çoktan yola koyulmuştu. Bahçeye inip arabaya bindim.
Eve geldiğim zaman hemen odama çıkıp banyoya attım kendimi . Bqnyodan çıktıktan sonra aşağı indim Esin bi şeyler hazırlıyodu . Bu kızın başina taş mı düştü?

"Esin ,sen ne iş? "
"Ne ne iş , gerizekalı.".
"Sen yemek hazirlamazdın ama..."
"Ahy çok meraklı olduğumdan degil, az daha yemek yemezsem karnım mideme yapışacak. "
"Ben de öyle düşünmüştüm. Neyse hadi yiyelim de benim bara gidelim. "
"Ya sen kendi barına git ,benim de sevgilimin barı var. Ve senin aksine ilgilenmem gereken bir de sevgilim..."
"Aman aman. Sen çok biliyon."
"Hadi zıkkımlan da çıkalım biran önce. "
"Tamaaaam."
*
Tıkındıktan sonra evden çıktık . Esin 'i sevgilisi aldı . Lan bu da hee gün sevgili değisştiriyo aq

Ben de arabama binip hızla bara ilerledim.

Bara geldiğimde direk içeri girdim . Ve her zamanki yerime oturdum. Garson geldiğinde " her zamankinden" dedim . Etrafa göz attığımda birinde gözüm takılı kaldı . Onu hiç burda görmemiştim o sırada oda bana baktı bi süre bakıştıktan sonra kafamı çeken taraf ben oldum.

Bir süre sonra bardan ayrıldım. Eve doğru yol almaya başladım. Eve geldiğimde üstümdekileri çıkarıp hemen yatağa girdim.

*
Sabah Esin in sesini duyarak uyandım.
" Hadi kalk nefes okula geç kalıcaz "
"Tamam"
Sanki okulu çok sikliyomuşum gibi neyse dedim e hemen dolabımın önüne geldim. Siyah şort , siyah T-shirt giydim ve odadan çıktım. Aşağı indiğimde Esin beni bekliyodu .

Hemen arabaya binip yola koyulduk bu sırada
Esin " Bugün okuldan sonra bi sey yapalım "
"Tamam olur "

Okula gittiğimde kantine inip bir kahve aldım , boş masalardan birine otururken dikkatimi bir şey çekti.

Iki mal kavga ediyordu. Biraz baktım belki ayrılırlar diye ama hiç bir bok olmadı. Kantin birbirine girmişti, telaşlı insanlar ,kavgayı ayırmaya çalışanlar...

Ben de daha fazla duramadım ve kantini boşaltmaları için insanlara seslendim. Kantin boşalınca da ikisini ayırdım.

"Ne alıp vermediğiniz var lan birbirinizle!"

"Sen karışma Nefes..." dedi biri.

"Sus lan. Niye kavga ettiniz lan. Olm burası okul lan okul. Gidin başka biryerde gebertin birbirinizi. Şu halinize bakın. "

"Ya Nefes , kız halinle karışma bize..."

"Kes lan , orospunun evladı. Sinirimi bozma benim. Bir daha kavga ettiğinizi görmeyim. "

"Tamam ,öyle olsun. "

"Lan sen ,sarışın seni mümkünse hiç görmeyim. Çok sinirimi bozdun."

"Tamam Nefes."

"Şimdi siktirin gidin. Qafirler..."

Deyip masama oturdum. Kahvemi yudumlarken telefonum çaldı.

Arayan barımdaki koruma Korkuttu.

"Alo patron ,bar hep birbirine girdi. Piçin teki gelip ortalığı dağıttı. "

"Ne, sikerim. Hemen geliyorum Korkut."

"Peki patron."

Okuldan koşa koşa çıktım hemen arabama binip son sürat İSKELET'e gittim. Barımın adı Iskeletti.

Gittiğimde barda kimse kalmamıştı. Korkut ve diğer korumalar da etrafı topluyordu.

Camlar kırılmış, bardaklar yerdeydi. Yerde yatan cansız bedenler vardı. Heryer kan olmuştu.

Korkuta baktığımda çenesiyle arka taraflarda biryerleri gösterdi.

Göstediği tarafa gözlerim kayınca şaşkınlıktan olduğum yere çivilendim.

Ağzımdan üç kelime zar zor döküldü:

"Ama sen osun..."

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin