3. Bölüm

74 1 3
                                    

Bi önceki bölümü umarım beğenmişsinizdir . İyi okumalar !

Medya=Kuzey

Lan bunlar annemi öldürmeye kalkan kişinin holdingi vayyy bi seferde intikam alma sırası bende bakalım kuzey bey annemi öldürmeye kalkmak neymiş görmüş olucaz. Bakalım babası oğlunu ne kadar çok seviyor ?

" Korkut Kuzey'i takip etmeni ve boş anında onu bizim depoya götürmeni istiyorum."

"Tamam patron" dedi. Lan böyle patron diyince tabi bende bi egoistliğin dibine vuyorum yani ne yalan söyleyim. Burda ki işiniz bittiğine göre artık eve gidebiliriz. Arabamın anahtarını alıp çıktım odadan. Deli gibi içenler köşede oturup yiyişenler lan bunlarda ne anlıyolarsa git evone ne bok yiyiceksen ye mahrem diye bi şey kalmamış bunlarda lan iyice yaşlı teuzelelere bağladım ha neyse söylenen söylene giderken arabama gelmiştim.

Eve geldiğimde her zamnki gibi banyoya girip yatağıma yattım ve uykunun beni ele geçirmesine izin verdim.

Sabah kalktıgımda direkmen banyoya gittim eve işlerimi hallettim. Banyodan çıkınca dolabımın oönüne gelerek kıyafet seçmeye başladım. Gri bir T-shirt , yırtık siyah bir pantalon gitdim ve aşağı inmeye başladım. Yalnız acayip acıkmışım ya hemen mutfaga gidip bir şeyler hazırlamaya başladım. Kahvaltımida yapınca çantamıda alıp evden çıktım. Bu sefer araba değil motor sürmeyi planlıyodum. Garaja gidip hemen kaskımı taktım ve okula doğru sürmeye başladım. Beş dakika içinde zaten okula gelmiştim. Motoru her zaman ki yerine park edip okula doğru gitmeye başladım. Ama bu sefer gözler benim üzerimde değil kapıdan içeriye giren bir adet Kuzey yüzündendi. Zeten kızların hepsi ona bakiyodu erkekler ise kıskançlıkla Kuzey'i süzüyolardı . Etrafa baktığında gözleriyle beni buldu ve bana göz kırptı. Bu sırada da bunu gören kızlar kıskançlıkla bana bakıyolardı. Ve bende umarsamaz bir şekilde sınıfa girdim. Çantamı bırakıp kantine doğru yol aldım. Kantine geldiğimde çok sıra yoktu. Sıraya girip kahvemi aldım ve boş bir masaya oturdum . Bu sırada uzun zamandır Esin'ke konuşmadığımı fark ettim ve cebimden telefonumu çıkarttım.

"Alo "dedi.Gerizekali sesi hala uykuluydu . Galiba onu Esin 'i uyandırmıştım . Aman sallayan kim ki?

" Hiç aramıyon sormuyon hayırsız "

"Annemden sıra sana mı geliyo ki ? Neyse ohh mis kokuyo lan sultanım yemek yapmış ben onun yanına gidiyorum hıh sende sefil sefil kahveni iç " dedi. Lan bu benim kahve içtiğimi nerden biliyo? Ha tabi ya başka ne yapıyorum ki zaten ? Oha lan bu yemek mi dedi? hemde annem yapmış dedi.(Yanlış anlamayın lan kahvaltı sabah sabah )

" oha lan Sevda sultan yemek mi yapmış ?"

" Evet hadi ben kapattım " Lan bu telefonu benim yüzümeme mi kapattı ? Vay irispi !

Kahvemi bitirdikten sonra telefonumu masadan alıp cebime koydum ve sınıfa doğru gitmeye başladım. Sınıfa geldiğimde tam kapının kulpunu tutmuşken biri daha tuttu . Tutan kişiyi gördüğümde lanet ettim . Tuta tuta bu mal mi tuttu lan ? Neyse ya bende saçmaladım olabilir sonuçta dimi? Bu sırada onunda bana baktığını gördüm. Ve hemen elimi kapının kulpundan çektim. Oda sınıfın kapısını açtı. Ve beraber girdik tabi meraklı sınıfta bize bakmaya başladı.

Bi de sınıfla uğraşamazdım. Her zaman ki gibi sırama yerleştim. Aslinda yakında anneme gitmeliyim hiç konuşmuyoruz. En iyisi çıkışta holdinge gidiyim . Tabi bu sırada da Kuzey yanıma kurulmuştu. Zaten gün aynı sıkıcılığıyla devam ediyodu bende kafamı gömüp yattım.

Birinin beni dürtmesiyle uyandım. Kafamı kaldırdığımda beni dürtenin Eda olduğunu anladım.

"Nefes zil çaldı bıraksam daha uyuyucaksın" dedi. Bende hemen saate baktım. Çıkış saati gelip çatmış çoktan, sıramdan çantamı alıp çıktım. Bahçeye indiğimde arabama binip holdinge doğru sürmeye başladım.

Holdinge geldiğimde arabamı park edip , holdinge doğru yürümeye başladım. İçeriye girdiğimde direk asansöre bindim. Annemin odasına geldiğimde direk odaya girdim . Tabi şap diye girince kadın şaşırdı .

"Meraba anne" dedim.

"Hoşgeldin Nefes bende seninle bir konu hakkında konuşucaktım. "

"Ne oldu anne önemli bi şey mi var "

"Yok şuraya şuraya oturda konuşalım " dedi. Dediği yere oturdum .

"Kızım biz Ünler holdingle anlaşma yaptık ve bugün qkşam ailesiyle beraber yemek yiyicez seninde gelmeni istiyorum. "

"Anne sen kafayı mı yedin ? Onlar seni öldürmeye kalktı . Sen gelmiş bana anlaşma yaptık akşam yemek var diyosun ! "

"Biliyorum ama bu anlaşmayla şirket daha da yükselicez bak senden sadece bi şey istiyorum onuda yap lütfen "

"Sırf sen istedin diye geliyorum " dedim. Çantamıda alıp gidiyordum ki annemin 'saat 8 de ' dediğini duydum . Arabama doğru yol aldım.

*

Eve geldiğimde evden sesler geliyodum kesin Esin dayanamayıp geldi. Bu sırada da bana sırıtarak bakan bir adet Esin gördüm . Koşarak geldi ve bana sarıldı. Bu sırada da mutfaktan nefis kokular geliyodu. Sarılmamız bitince direk mutfağa gittim .hemen masaya oturdum.

"Gene döktürmüşsün elleeine sağlık "

"Afiyet olsun canım." Dedi.Bu sirada biz hiç dururmuyuz direk yemeklere giriştik.

" Bu arada sen ne zaman geldin ? Gene dayanamadın dimi ? "

" Geleli çok olmadı ve evet dayanamadım . " dedi. Bunun üzrine ikimizde gülüştük.

" Akşam evde olmuyucam "

"Neden ki? Bende bi şeyler yaparız diye düşünmüştüm " dedi. Olanları biliyodu ama ona akşam Ünler holdingle anlaşma yaptığımizı ve yemek yiyiceğimizi söyleyemezdim .

" Annemle yemege çıkıcaz çok gecikmem "

"Tamam canım belki bende bi yerlere giderim. "

"Ben yukarı çıkıyorum hazırlanıcam "

Merdivenlerden çıkarken düsünmeye başladım acaba Kuzey 'de orda olucak mı ?

Sanane Nefes ondan onlar senin anneni öldürmeye kalktı sen hala acaba gelir mi diye düşünüyosun.

İç ses haklı bu sefer doğru söze ne denirdi ki ? Bu sırada da odama gelmiştim zaten hemen dolabimın önüne geldim ve bakinmaya başladım. Sonunda gri bir kazak altınada siyah bir etek giydim. Telefonumun mesaj sesi geldiğimde açıp baktım . Mesaj annemdendi yemek yiyiceginiz yerin adresini mesaj atmıştı. Zaten saat de 8'e geliyodu . Arabamin anahtarını alıp çıktım .

"Esin ben gidiyorum "

"Tamaaam"

*

Nihayet yemek iyiceğimiz mekana geldigimde arabamin anahtarıni valeye bırakıp içeriye girdim. İçerisi genellikle altın sarısı rengi hakimdi. Etrafıma göz gezdirdiğimde bana bakan mavi gözlerle karşılaştım.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin