"Tuşlara daha sert basınca araba daha hızlı gitmiyor biliyorsun değil mi?" Sahil'in sesiyle daha demin yüklediğim araba yarışından gözlerimi ayırdım. Ayırmamla arabam binalara çarptı. Yarışın bitmesine az kalmıştı ve şuan 1. gidiyordum.
Elimle Sahil'e 'git' yapıp yarışa devam ettim. 'Finish' yazan tabelaya geldiğimde arabam durdu ve çıkan tabloda 1. olarak adım yazdı. Sevinçle çığlık atıp koltuğun üstüne çıktım. Koltuktan koltuğa atlayıp çığlık atarken son koltuğa geldiğimi fark ettim. O koltuktan da masaya zıplayınca Sahil'in test kağıtları buruş buruş oldu. Sahil "anne!" Diye bağırınca hemen masadan inip elime dergi aldım.
Annem içeriden nefes nefese gelip bana baktı. "Yine ne yaptın Polen?"
Annem artık Sahil'in her 'anne' diye bağırmasında benim ona birşey yaptığımı öğrenmişti.
Benim cevap vermeme vakit kalmadan Sahil "Testlerimin üstüne atladı!" Dedi. Sahil'e kötü bir bakış attıktan sonra anneme dönüp "Sahil abartıyor." Dedim. Annem yine klasik bir cümle kurdu. "Ağabey diyeceksin!"
Sahil benden 2 yaş büyüktü fakat ona hiç içimden ağabey demek gelmiyordu. Btün herkes ağabey demem hakkında uyarsa da her zaman yaptığım gibi duymamazlıktan geliyordum.
"Hadi gidiyoruz." Dediğinde "nereye?" Diye sordum. Müzhip bir gülümsemeyle "enerjini atmaya." Diye cevapladı. Hayır! Ben bu gülüşü biliyorum! Annemin seveceği ama benim nefret edeceğim bir yere götürecekti.
Yalandan öksürmeye başladım. "Sanırım ben gekmesem iyi olur, şifayı kapmışım."
Annem profesyonel bir yalan avcısı olduğu için yalanımı anlayıp kolumdan tuttu ve kapıya sürüklemeye başladı.
Sahil de bizim arkamızdan geliyordu. Annem kırmızı, küçük ve eski model arabasının sürücü koltuğuna bindiğinde ön koltuğa binmek için yöneliyordum ki Sahil kalçasıyla beni ittirip kendisi bindi ve bana da arka koltuk kaldı.
Annemin arkaya koyduğu oyuncaklarla boğuşurken sonunda araba durmuştu. Arabadan inip geldiğimiz yere baktım. Bakmamala çığlık atmam bir oldu. "Voleybol kursu mu? Oh, no!"
Voleynolla ilgili kötü anılarım vardı ve annem bana ceza olsun diye buraya getirdiğini biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybol Katili -Ara Verildi-
Humor■Küfür ve argo kelimeler içerir. Çığır, bana bakıp "Voleybol Katili." diye mırıldandı. "Biraz sonra sadece voleybol katili değil Sığır katili de olacağım." °•°•°•°•°•°•° Gözüm Grinin Elli Tonu kitabına takıldığında "Acaba şunun sonu nasıl bitiyor...