2.BÖLÜM

27 1 0
                                    

Annemin beni öpmesiyle uyandım."Yemek hazır birtanem seni bekliyorum."Anneme tebessüm ederek peşinden ilerledim."Anne yine döktürmüşsün,misafir falan mı geliyor?"dedim gülerek."Annem gülerek senin için hazırladım,küçük bir süprizim daha var"diyerek cebinden bir kutu çıkarıp bana uzattı.Heyecanla açtım. Birde ne göreyim?Pandoradan istediğim bilekliği almış.Koşarak boynuna atladım ve ona"sen dünyanın en mükemmel annesisin."dedim.

Yemekten annemle film izlemeye karar verdik.Evde atıştıracak bir şeyler kalmadığı için bana market yolu gözüktü.ütümü değiştirerek dışarı çıktım.

Birkaç çikolata alarak cips reyonundan istediğim cipse uzanmaya çalışıyordum.Bunu kim bu kadar yukarıya koymuş anlamıyorum?Elinde market arabasıyla gülümseyerek bana doğru gelen çocuğun  yardım etmek için geldiğini düşünmüştüm. Uzanmaya çalıştığım cipsi aldı ve bende bana vereceği düşüncesiyle elimi uzattım.Çocuk gülümseyerek cipsi arabasına atıp kasaya doğru ilerledi.İnanamıyorum resmen rezil oldum. Bende başka bir cips alıp kasaya doğru ilerledim.Cidden ne yapacağımı hiç bilmiyordum.İçten içe kendi halime gülüyordum.Bu kadar aptal olacağımı ben bile tahmin edemedim.

Marketten çıkıp eve doğru ilerlerken çocuğun beni takip ettiğini fark ettim.Bu kadar rezillik yetmezmiş gibi arkama dönüp çocuğa bağırmaya başladım."Hey sen! Beni takip etmeyi keser misin? Neyin peşindesin?"Çocuk sinir bir şekilde kahkaha atıp"Sadece evime gidiyorum seni takip ettiğim falan yok küçük hamın."Hayatımda bu kadar küçük bir duruma düştüğümü hatırlamıyorum."Nerede oturuyorsun ki?"diye sordum meraklı melahatlar gibi.Çocuk eliyle bizim evin karşımdaki birilerinin bugün taşınmaya lütfettiği evi gösterdi ve"İşin düşerse bekliyorum"diyerek göz kırptı ve gülerek apartmana girdi.-Ah siktir! Arkasından bakmayı bırakıp eve girmeyi akıl edebildim.

Annem çoktan filmi açmıştı.Filmin adı Jerseyli Çocuklardı. Cidden mükemmel bir film,beni en çok etkileyen bölüm ise Bıg Gırls Don't Cry müzikal sahnesi olmuştu.Filmden sonra annem erken uyuyacağı için iyi geceler dileyip odasıne gitti.Pek uykum olmadığı için odamın balkonuna çıkıp gökyüzünü izlemeye başladım.Yıldızlar gerçekten çok seksi görünüyordu. Evet itiraf ediyorum çocuğu görmek için çıktım.Kafamı onların balkonuna çevirmemle çocuğun alaylı ve sahte bir şekilde gülümseyerek el sallaması bir oldu. 

Multimedyada Toprak var 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BIG GIRLS DON'T CRY(Büyük Kızlar Ağlamaz) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin