Orice rocker are o porecla. Unii care dau mai mult spre Satanism si altii de suflet. Acum o sa va intrebati "Porecle de suflet?", da, sunt mai multe categorii de porecle, aici noi vorbind doar despre cele ale rockerilor, categoriile ajungand pana la sute.
Sa vorbim despre acele zise porecle de suflet, da stiu, suna ciudat, dar sunt poreclele care vin direct din suflet. Cum? Foarte simplu. Trebuie sa iti placa extrem de mult rock-ul si trebuie sa simti. Eu, de exemplu, am o porecla de suflet, pusa de gasca mea de prieteni, Rotee (pronuntat Roti). Si mie mi s-a parut ciudat la inceput, ciudat e putin spus, m-am obisnuit foarte greu cu porecla, dar acum doar la Rotee raspund. O sa va intrebati "De la ce vine Rotee?", Rotee vine de la iubirea imensa penteu rock, adica RO, si de la numele meu, adica TE, de la teodora, ROTEE.
Sunt multe categorii, care tin mai mult de Satanism, ceea ce nu mi se pare ok. Adica, de ce rockerii sunt vazuti precum niste Satanisti. Eu una, nu sunt Satanista, v-am spus si asta in capitolul trecut.
Trebuie sa recunosc, ca la inceput, rock-ul mi se parea un gen de muzica nepotrivit pentru mine. Acum, pentru mine, e un fel de oxigen 2.
Acum, mai am o intrebare, de ce toata lumea confunda rock-ul cu Satanismul? Asta eu, nu o pot intelege. Satanismul e Satanism, rock-ul e rock.Bun, gata si cu capitolul asta. E scurt dar vreau sa las un capitol lung pe data viitoare, unde o sa vorbim despe semnele rock-ului.
Intrebare:
Vi se pare normal ca rock-ul sa fie comparat cu Satanismul?P.S. Ma scuzati pentru eventualele greseli.
Teo.
CITEȘTI
Totul despre rock-incheiata
RandomO carte pentru cei care asculta rock, dar si pentru cei care nu, o sa puteti da seama doar citind cartea ce este adevaratul rock.