זה היה אותו שבוע, שבוע שהתחיל מושלם בארוחת בוקר עם אבי ואמי דיברנו על התוכניות שלנו להיום. אבא שלי הזכיר את הישיבה עם מלך סורויה על הסכם שלום ואמי סיפרה על העמותה החדשה שלה לעזור לענים של הממלכה. ואני כמו כל ילדה בת 17 תיכננתי לשבת חברותי וסתם לדבר.
חברותי הן לא נסיכות כמוני אבל הן בנות אצולה, עם מעמד ומוניטין חשוב.
אנחנו חמישה חברות מאיה , קלייר , אנסטסיה , ג'ולין ואני ליאה.
אחרי ארוחת הבוקר כול אחד הלך לעינינו ואני נפגשתי עם חברותי.
"אבי רוצה להכיר לי חתן!" אמרה אנה
"אוי אנה מזל טוב!!!" ענתה לה מאיה וכןלנו צחקנו.. מאיה מחכה כבר חצי שנה לכך שאביה יחליט שהיא צריכה להתחתן לי יש דעה שונה בעניין על נישואין בגיל שלנו. ילדות בנות 17 לא צריכות להתחתן בגיל כל כך צעיר לפי דעתי לא כרגע.
"מה את חושבת על העניין הזה אנה?" שאלתי אותה.
"אוי מספיק כבר את והלא להתחתן בגיל צעיר שלך!" אמרה מאיה בקול מצחיק.
צחקתי בקול "אוי מאיה מה היינו עושות בלעדיך? אבל לא באמת , מה את מרגישה בנוגע לזה אנה?"
"אני לא רוצה" אנה אמרה בשקט, כד כדי כך שכמעט ולא שמענו.
"אוי אנה מתוקה, למה את לא אומרת זאת לאביך?"
"התבואה שלנו לא בריאה , אבי חושש שכספנו יאבד. הוא חייב את הכסף אני לא יכולה להגיד לו לא. לא רציתי להתחתן מהסיבה הזאת"
"אוי אנה" קלייר אמרה וכולנו חיבקנו אותה וניגבנו לה את הדמעות
"אנה עם לאביך יש בעיות כספיות למה הוא לא סיפר לאבי?" שאלתי אותה
"הוא לא סיפר כי הוא מפחד שמלך יחשוש שהתבואה מקולקלת"
"אוי אנה זה שטיות" מאיה אמרה לה
"אני חושבת שאביך צריך לספר למלך" ג'ולין אמרה.
"אדבר איתו"
אחרי שעה ככה חברותי הלכו לביתן אבל אני לא הפסקתי לחשוב על המצב של אנה, אין לי רשות לבוא ולספר לאבי היא צריכה לעשות את זה אני מקווה שהכל יהיה בסדר בשבילה אבל מה שבטוח אנה תמיד סמכה עליי והיא לא תחתן לפני שניא תקבל את בירכתי ואת ברכת אבי. אז לפחות אני יפגוש את בעלה לעתיד ואראה עם הוא המיועד לחברתי הטובה!
YOU ARE READING
REIGN
Romanceאני כבר שבוע סגורה בתוך חדרי לא יוצאת לאכול או לשתות פשוט סגורה בתוך החדר ובוכה כמו שלא בכיתי אף פעם בחיי. אני פשוט לא מאמינה איך החיים שלי התהפכו ביום אחד בהיר. אז ככה אני ליאה. אבא שלי הוא המלך שלך ארנבל אז זה יוצא שאני הבת שלו הנסיכה של ארנבל. ...