öyle bir aşktı ki dokunması YASAK olan

78 4 1
                                    

Yine sabah olmuştu ve sonra yine akşam olacaktı ama hiçbirşey Klara' ya onu unutturamıycaktı. Evet bir pazartesi sabahı başlamıştı hikayeleri soğuk bir kış günü her zamanki gibi uyuşuktu klara yine okula geç kalmıştı ama bunu dert etmiyor zamanı olmamasına rağmen süsüne ayrı özeniyordu . Sonunda o kapıdan çıkmayı başardı yolda giderken bir çocuğun onu izledigini fark etti ve çocugu süzmeye başladı çocuk kot pantolonu ve yeşil gomlegiyle oldukça şıktı ona bakmamaya çalıştı ama çocuk ,Klara sokagın başından dönene kadar Klara ' yı izledi .
Ahh zil çalmıştı ve Klara merdivenlerden soluk soluga çıkmıştı ve nihayetinde derse yetişti .
Arkadaşlarıyla koyu bir sohbetin içindelerdi bu koyu sohbetten ögretmenin kapıyı açmasıyla kurtuldular . Ögretmen her zamanki sıcak gorunumunden taviz vermiyordu fakat asıl dikkat çeken ögretmenin yanındaki yeşil gomlekli çocuktu evet bu o cocuktu Klara ' nın sabah gördügü çocuk ,yeni taşınmışlardı bu semte ve Klara ' nın evinin bi sokak ötesindeki pempe panjurlu evde oturuyolardı .
Ogretmen çocuga gördügün boş yerlerden birine geç dediğinde cocuk hiç düşünmeden Klara 'ya en yakın olan yere yani Klara'nın çaprazına geçmişti ve yerine geçerken Klara'yla gözleri buluşmuştu .
Derken tenefüste arkadaşlarının yanına gitti ve ne konuştuklarını anlamaya çalıştı evet bu esrarengiz çocugun adı Kenn 'di .
Arkadaşlarından öğrendiklerine göre Kenn annesini esrarengiz bi biçimde kaybetmiş ve annesinden bir daha haber alamamıştı . İşte çocuk o günden sonra dedektiflige merak salmış ve günlük olarak internetten nasıl dedektif olurum derslerini izlemiş.
Klara bunları duyduktan sonra Kenn 'in hikayesini merak etmiş ve onu daha yakından tanımak istemişti .
Artık okul paydos olmuş ve Kenn okuldan hızlıca eve dogru uzaklaşmıştı Klara onun peşinden koşmuş ama Kenn çoktan gözden uzaklaşmıştı .
Klara ne yapıyorum diye kendi kendine söylendi ve arkadaşlarıyla haftaya olacak baloyu konuşa konuşa eve gitti .
Evet yine ders ve yine uyku problemleri vardıbir dakika nefes almak için bahçeye çıktı derken Kenn 'i gördü ve yanına dogru yurudu Kenn de heyecanlı bir cocuk tipi oluşmuştu
ama Klara bunu ona belli etmek istemedi derken tanıştıştılar ve Kenn Klara ya ilk kez birine içini bu kadar rahat döktügünü ve güvendiğini
Söyledi ve Klara da aynı şeyleri bende hissediyorum dedi

Ertesi sabah beraber okula gittiler ve Klara Kenn e benimle haftaya düzenlenecek baloya gelsene dediginde Kenn bunu bi teklif olarak sayıyorum ve sanırsam kabul edecem dediginde gülmeye başladılar.
Onları goren okul arkadaşları Klara'ya hayran kalıyor nasıl olurda bu sessiz çocuk senin yanındayken bu kadar çok konusuyor diyorlardı.

Beden dersine girmek için hazırlanıyorlardı ve nihayet beden dersi gelmişti ögretmen bikaç egzersiz yaptırdıktan sonra ögrencileri serbest bıraktı Kenn ve Klara bir agacın altında bagdaş kurup oturdular ve Klara Kenn'e annesini sordugunda Kenn bir iç çekti ve annesini anlatmaya başladı
"annem kaybolmadan bi kaç gün once çok halsizdi ve bi sıkıntısı var gibiydi sürekli aglıyor ve hayır şimdi degil diyordu daha küçüktüm o zamanlar bu sözlere bir anlam veremiyordum ve kaybolmadan onceki akşam bana sıkı sıkı sarıldı öptu .
Ertesi günün sabahında annemi evde bulamadım sadece yatagımda bi not (sende bir gün yanıma geleceksin )
Bu notu gördügümde agladım ve babamın yanına gittim babam yatagında ölü gibi oturuyor ve gözlerinden yaşlar akıyordu en sanki annemin kaybolmasının sebebini biliyor gibiydi ve bana
-bir gün anlıyacaksın. dedi
Ve birdaha bu konunun bahsi bile olmadı.
Balo gunu gelmişti ve Klara giyecegi kıyafete uygun bir ayakkabı bulmaya çalışıyordu Kenn ise çoktan hazırlanmış Klara ' ya mesaj atmıştı
( hazırsan seni almaya geliyorum )
Klara ise tam zamanında hazır olmanın verdigi mutlulukla
( tamam ) mesajını attı .
Kenn çoktan Klara 'nın kapısının onunde durmuş onu bekliyordu birden Klara geldi ve mini mor kıyafetinin içinde oldukça şık görünüyordu Kenn büyülenmiş bir biçimde Klara dan gözlerini alamadı .
Nihayetinde baloya gelmişlerdi bütün gözler onların üstündeydi Kenn Klarayla balo salonuna geçerken (ne kadar uyumlu bir çift) seslerini duydukça mutlu oluyor ve Klara ya aşık oldugunu bir kez daha hissedebiliyordu .
Balo güzeldi bütün saat Klara yla dans etmenin içine verdigi huzur vardı ve bütün akşam Klarayı düşündü .
Klara ise mutluluktan uyuyamamış bütün akşam Kenn le mesajlaşmış hafta sonu planı yapmışlardı.
Yarın Kenn Klarayı bir yere götürücek ama nereye götürecegini Klaraya soylemedi Klara ise nereye gideceginin heyecanıyla uykuya daldı.

YASAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin