2

56 3 0
                                    


Cocuk bana bakarak sırıtıyordu.
"Çok özür dilerim ben gercekten görmedim."
"Sorun degil." dedi ve uzaklaştı tam o sırada kulağıma  fısıldadı,"Vucudumun harika oldugunu biliyorum"

Utançtan yüzün kıpkırmızı olmuştu. O benim halime gülerken bende ayaklarimi yere sertçe basa basa eve döndüm. Bunu ona ödetmeliyim, piç kurusu.

Saat 8e geliyordu sabah uyudugum icin uykum yoktu pöf ne yapsam derken elime ayna alip sohbet etmeye başladım evet kendi kendime konuşmaya bayılıyorum. Aynaya sinirlendigimde el hareketleri yapip karsimda biri varmışcasina mimiklerimi kullanıyordum.

Yarim saatin ardindan sıkıldım ve aynayi.
kenara biraktim. Tam o sirada karşı pencereden kahkaha atan o çocugu gordum pencerelerimiz yakindi bagirsam duyardi ama annemler duyabilir diye bir kagida 'ne var'  yazdim ve ona gösterdim o kagida yazmak yerine sana gülüyorum dedi. Buyuk ihtimalle ayna ile olan mallığımı gördü off yine rezil oldun Selen aferin! Pencereyi kapatip yatağa kafamı gömdüm.

"Anneeeğğaaa nerdesiniz lan?" Cevap gelmeyince evin tüm odalarinj gezdim kimse yok mutfakta bir not buldum kagitta 'babanla ben senin okulun hakkinda gorusmeye gidiyoruz bundan sonra birkaç  işimiz daha var geç gelebiliriz yemek söyle' yazıyordu ooooohh yandan yandann allaaaah ev benim lan evde TEKİM cjdbshvqeb!!1! Once pizza söyleyelimmm.

Pizzam geldi iki tane buyuk boyu bitirdim odama geçtim -ellerimi yikamadim zuhhahhaha- telefonumu elime aldim edayı aradim tabi orospu acmadi. Bende en iyisi instagrama bakiyim dedim lan herkes tatilde ya bune oççlaarrr. Ya bu ulkede tati yasaklansin gidemeyenlerde var yani. Tatil çok hojdır ama benana.

Aklima guzel bir fikir geldi, biz buraya taşınmadan önce burayi gezmiştik ve evin yakinlarkinda havuz vardi bende havuza gitmeye karar verdim.

Pemde düz bikinilerimi ustume giyindim, ustune ince bir tisort ve şort gecirdim. Gunes gozlugumu taktim plaj cantamida aldim hazirim!

Yolu tam bilmiyordum bu yuzden navigasyonu açtim 5 dakikalik mesafeydi ama yinede taksiye bindim havuza geldigimde icerisi cok guzeldi pek kalabalik degildi allatan bir sezlonga uzandim ve tatildeymişim gibi yaparak 737473883829238474 fotograf cekildim. O sirada kapidan sevgili komşumuz girdi oha mk yuh ama bu kadari da fazla ama.

Geldi bide yanimdaki şezlonga oturdu gerizekali. Kesmeden duramiyorum offf Selen aklini topla sakin ol gözün kaymasin pofff. En iyisi yuzmek en azindan ugrastigim birşey olurdu. Havuza atladim ve yuzmeye başladım tam o sirada o çocugun da atladigini gördüm. Ne yapmaya çalışıyordu bu?

Ona dönerek "Ne yapıyorsun?" Dedim.
Bana "Yüzüyorum görmüyonmu" dedi salak. Daha fazla ugrasmak istemedigimden uzaklaştim. Biraz yüzdükten sonra havuzdan çıktım, kurulandım ve güneşlenmeye devam ettim. Gunes gozlugulugumu almak için yan tarafıma dondüğümde onu gördum beni takip ediyordu işte.

"Amacın ne? Beni neden takip ediyorsun?" Dedim.
Bana dönerek, "Canim istiyor ayrica beni her dakika kesen sensin ve halinden şikayetçi olmana gerek yok tum kizlar benim onlarin cevresinde olmami ister" dedi ve göz kirpti egosunu yesinler.

Uzanıp güneşlenmeye devam ederken bir anda kendimi yabanci kollarin arasinda buldum, beni kucağın alıp kendisiyle birlikte suya atladı, kim oldugunu tahmin edebiliyorsunuzdur. Suyun içinde hala kucagındaydım bana sarılıyordu bana BANA! Kollarinin arasindan çıkarak "Ne yaptığını sanıyorsun be! Islandım senin yuzunden" diye çemkirdim. Bana dönerek "Ben berdan" dedi. Bende memnun oldum" dedim bunlar hep prensesliğmden memnun falan olmamştim. Bana "adinı söylemedin ama" dedi, ona sadece "Selen" diyip uzaklaştım.

Kabinde ustumu giyindim eve gitmek için taksi cağırken bana arabasini göstererek "atla" dedi. Hayır desemde kolumdan tutup arabaya oturttu. Bende fazla zorlamadım eve gelince teşekkür ettim bana "Beni davet etmeyecek misin?" Dedi. Zorla davet ettiriyordu kendini, mecburen eve davet ettim ama içerisinin dagınik oldugunu hesaba katmamıştım hay ben senin!

Evi süzerken yerdeki pizza çöplerini topluyordum gülerek "Çok topluymuşsun" dedi. Pislik.

Televizyon açtım biraz konuştuk falan daha sonra evine gitti telefonumu almiştı bende onun hjdk1db1jbw

Annemler eve geldiklerinde ne yaptıgimi sordular bende havuza gittiğimi falan anlattim tani Berdan kısmıni atlayarak. Geç olmuştu kafamı yastığa gomerek uyudum.

Sabah bildirim sesiyle uyandım Berdan 'Hazır mısın' yazmıştı. Anlamadım ve ' Ne hazırlanması' yazdım. Hemen cevap geldi 'çabuk hazırlan kapıdayım' yazdı. Oha mk hemen hazırlanmam lazım üstüm ince bir elbise geçirdim ve aşağıya indim çantamı askıdan aldım ve ayakkabılarımı giyindim. Beni arabaya bindirdi.
"Nereye gidiyoruz" dedim
"Süpriz"

Medya Havuzda giyindiği bikini

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meteor KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin