Merhaba arkadaşlar. Size bildirmek istediğim bazı şeyler var. Öncelikle kitabın bitmesi çok iyi oldu. Çünkü bazı şeyler tadında bırakılırsa güzeldir, üstlememek gerekir. Ne ara 156 bölüm yazdığımı bile bilmiyorum. Gerçi 156 bölüm dediğim ne nedir ki sanki? Şarkı çevirilerinden sevdiğim sözleri paylaştım. Bunu yapmak benim için çok zevkliydi. Zaten koyu bir Eminem hayranıyım, onun şarkılarını dinlemekten, sözlerini ezberlemekten zevk alıyorum. Birkaç kişi 2. kitap hakkında sorular sordu. Bilemiyorum, belki bir ara 2. kitabı da yazmaya başlarım. Eminem'in hayatı hakkında bir kitap yazmayı düşünmüyorum. Sonuçta bunu herkes yapıyor ve benim için oldukça sıradanlaştı. Ayrıca sanki bunun biraz da olsa magazine girdiğini düşünüyorum. Magazinden hoşlanmam. Neden başka birinin hayatını bu kadar araştırıp didikleyelim ki. Düşünün bir kere, ünlü olduğunuzu. Herkes sizin geçmişinizi değiştirerek anlatsa, birçok kişi kendi kafasındaki yorumlara göre sizi yargılasa bundan hoşlanır mıydınız? Tabii aranızda hoşlanacak olan da vardır. Sonuçta ünlü olmaktan bahsediyorum, insanların sizi sevmesini filan geçiyorum. Para. Zenginlik. Evet isteyen vardır :) Bana çok iyi yazıyorsun filan diyenler oldu. Ben sadece aracıyım arkadaşlar. Hepinizin yapabileceği bir şeyi yapıyorum. Nedir ki söz paylaşmak, çeviri bile yapmıyorum. Sadece sizden biraz daha işsizim. Her şey bu :)
Ben yine de bana destek olan herkese teşekkür ediyorum. Bu kitabı can sıkıntısından yayınlamıştım. Wattpad'deki en çok tutulan Eminem kitabı olacağını düşünmemiştim. Tabii ilk bölümlerden bahsediyorum :) şimdi zaten oy sayısını görüyorsunuz :)Eminem Sözleri bitti. Şimdi kafamda Tupac Sözleri var :) Katılım olursa onu yazacağım. Ne diyorsunuz? ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem Sözleri
RandomAçıklamaya gerek yok. Başlıktan anlaşılıyordur. "Eminem Sözleri" Eminem'in şarkılarından bazı sözler işte...