Little Things

2.6K 20 5
                                    

Bunaa.Ma numesc Emma si am 18 ani .Locuiesc in Londra deoarece pe jumate sunt romanca si pe jumate englezoaica. 

Prietena mea cea mai buna este Eleanor Cadler ,iubita faimosului Louis Tomlinson din 1D .Astazi este o zi frumoasa de vara, defapt chiar prima:))! 

Eu si Eleanor stam impreuna asa ca ne-am hotarat sa ii chemam pe baieti pana la noi.

-El' ,nu sti unde imi sunt pantofi mei cu tinte ? Nu sunt in camara cu papuci . ->Emma

-Cred ca sunt la mine in camera pentru ca i-am luat odata si nu i-am mai pus la loc ! ->Eleanor

-Atunci pot sa ma duc sa ma uit ??->Emma

-Da , dute linistita !->Eleanor

Poveste din perspectiva lui Emma

Eu cu Eleanor suntem ca surorile . Ne imprumutam una la alta lucruri , haine, pantofi etc.  Pe noi ne cam deranjeaza ziaristi pentru ca in fiecare zi sunt cu ochi pe noi si nu ne lasa deloc in pace .

In finee. Uite si pantofi mei cu tinte :))! Astazi m-am hotarat sa port tinte . 

M-am dus la mine in camera,mi-am luat pantaloni scurti cu tinte , un maieu , o jacheta tot cu tinte si pantofi ! Mi-am intins parul si gata am fost. 

Cand am coborat baieti deja erau jos in living cu Eleanor !

-Buna baieti ! ->Emma

-Buna Emma ! ->Boys 

-Ce faceti ?-> Emma 

-Uite binisor :))! ->Harry 

-Numai binisor ?! De ce ?->Emma 

-De mere ! :))->Harry 

-Bine ca nu de prune ! :))->Emma

Poveste din perspectiva lui Harry 

Doamne ce frumoasa e Emma . Din prima zi cand am vazut-o m-am indragostit de ea !

E firea aia dulce , amuzanta cu care nu te plictisesti niciodata,dar nu stiu cum sa-i marturisesc sentimentele mele pentru ea....Gata ,stiu cum ! O sa o invit in parc si acolo o sa-i spun ce simt pentru ea ! 

-Amm ,Emma vii cu mine la o plimbare in parc ??->Harry 

-Sigur :))! Chiar am nevoie de una ! :))->Emma 

Yeesss , pot sa ii marturisesc sentimentele puternice ce le simt pentru ea . 

Poveste din perspectiva lui Emma 

Ooo da , acum pot sa ii spun tot ce simt pentru el , dar sigur nu o sa fie reciproc acest sentiment deoarece el e o vedeta , iar eu o fata simpa ! 

-Sa va distrati nebunilorr :>! ->Louis 

-Dada , cum zici tu ! ->Emma *din usa* 

Si cum ma asteptam o gramada de ziaristi in fata casei! L-am apucat pe Harry de brat ,iar acesta mi-a zambit usor!

Am ajuns in parc si acolo....

Heii ! Asta e primul meu fan-fiction . Sper ca va place si sa imi urmariti povestea . 

Little ThingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum