*DIMINEATA*
M-am trezit cu o durere ingrozitoare de cap si de picioare.Cred ca aseara am cam intrecut masura.Harry inca doarme bustean dar cand o sa se trezeasca o sa imi urle in cap ca il doare capul si dealea . M-am hotarat sa fac un dus ca sa imi mai revin putin si dupa sa iau o pastila de durere pentru ca ma doare ingrozitor . M-am dus in baie si am dat drumul la apa fierbinte care curgea pe pielea mea alba si catifelata . Dupa 30 de minute am iesit din dus si ma uit la ceas . Era numai 8:30 ! Doamne Sfinte ce devreme e . Harry asta tot doarme dar il las sa doarma pentru ca e obosit . Veci nu ii mai duc pe astia in club ! Beau ca porcii fara oprire . Chiar si Mada a gustat din bautura ! Adica i-a dat Harry din sticla de Jack Daniels! Lasa ca discutam noi cand te trezesti domnisorule . Am luat halatul pe mine si m-am dus in sifonierul cel mare sa ma uit dupa o tinuta pentru astazi . Am vazut o gramada de haine care nu le-am dus cu mine in Anglia care erau cat de cat la moda . Am zarit o salopeta inflorata si m-am decis sa o iau ,iar in picioare imi iau sandalutele din geamantanul mare din camera mea ! Perfecta tinuta mi-am ales deoarece afara era canicula! M-am decis sa cobor jos sa mananc ceva! Sper ca mama s-a trezit si a facut ceva bun de mancare ca mie o foamne de lup .
*IN BUCATARIE*
-Neata mami! ->Emma *pupand-o pe obraz*
-Neata puiule! Cum ai dormit?->mama
-Eu bine! Harry nu stiu ca inca nu s-a trezit ! Doarme ca un copilas->Emma
-Defapt nimeni nu s-a trezit inafara de noi doua si tatal tau care a plecat deja la servici .->mama
-In ce tara mai merge tata acum?->Emma
-Spania ! Are o delegatie pe acolo si sta o luna!->mama
-Deci nu o sa il vad cand o sa plec inapoi in Anglia->Emma
-Cine stie! Poate o sa il vezi ! ->mama
-Ma indoiesc de afara! In fine...Ce avem la micul dejun?->Emma
-Cornulete cu ciocolata si lapte ! ->mama
-Poti sa imi faci o cafea tare mama ?->Emma
-Sigur ! ->mama
-Eu ma duc in sala de cinema sa ma uit la un film . Poti sa imi aduci manacarea acolo si cafeaua te rog ?->Emma
-Sigur puiule ->mama
-Aaa si sa ii spui lui Harry cand coboara sa vina in sala !->Emma
-Ok ! ->mama
Am decis sa ma duc in sala de cinema ca sa ma uit la un film . Nu stiu inca ce film dar ma uit pe acolo printre DVD . Am gasit filmul "LOL" dar la ala ma uit cand se trezeste Harry ca sa ne uitam impreuna ! Oare ce e asta ? Era un DVD cam prafuit . Am sters praful de pe el si am vazut ca scria "POZE SI VIDEO-URI . BANCHET CLASA A-VIII-a " . Am decis sa ma uit la aceea caseta . Mama mi-a adus deja cafeaua si micul dejun . Am pus Cd-ul in Macbook , am cuplat video proiectorul si i-am dat drumul . Ce frumos a fost si GOD ce schimbata sunt ! Adica acolo eram o urata plina cu cosuri pe fata si acum sunt total altfel . Am gasit o poza chiar cu fostul meu prieten . Nu l-am mai vazut de cand am terminat clasa a-VIII-a deoarece am mers pe cai diferite . Il chema Kyle . Si el era pe jumate englez si pe jumate roman ca si mine. Sigur s-a schimbat mult . In fine....Am gasit si pe acolo o filmare de la banchet cand cantam eu , Elena si Alesia o maneau . OMG ! Nu vreau sa aud ce cantam pe acolo pentru ca sunt cam varza cu cantatul . Uitandu-ma la aceste poze si video-uri , mii de amintiri imi invadau capul . Amintiri si frumoasa dar si rele . Nu o sa uit niciodata cand un coleg mai prost de felul sau s-a asezat pe scaun si acesta s-a rupt . In ziua aceea toata lumea a facut misto de el si am ras tot odata ! Vaai si am gasit inca o filmare din clasa cand dansam dansul clasei . Doamne fereste ! Ce miscari perverse avea . Nici nu mai vreau sa ma gandesc la asta . Dintr-o data am auzit usa sali deschizandu-se . Era Harry !
-Neata sweetheart!->Harry
-Neata sunshine!->Emma *sarutandu-l*
-Te-ai trezit de mult ?->Harry
-Arrmm.....cat e ceasul ?->Emma
-10:30 !->Harry
-De 2 ore ! ->Emma*chicotind*
-Mama ! Ce avem la micul dejun ?->Harry
-Paai noi avem astea de aici ! Restul habar nu am ->Emma *razand*
-Imi place despre tinee ! ->Harry *chicotind*
-Si mie despre mine ! ->Emma
-Modesta ce esti ! ->Harry
-Hai taci si sa mancam ! ->Emma
-Ok ! ->Harry
*POVESTE DIN PERSPECTIVA LUI MADA*
Dracie ce ma doare capul. Oare am beut mult aseara ?Nici nu stiu . Simt cum mirosul de alcool imi invadeaza narile . Mai bine ma duc sa imi fac un dus si sa ma schimb . Am intrat la dus si am dat drumul la apa . Simteam cum apa cristalina si fierbinte imi invada fiecare particica a corpului meu catifelat . Dupa 10 minute am terminat si dusul meu . A fost chiar relaxant . Mi-am luat halutul meu alb pe mine si am iesit din baie indreptandu-ma spre dulap sa imi aleg o tinuta potrivita pentru astazi . Era cald asa ca m-am decis sa imi iau o pereche de pantaloni scurti de blugi , un tricou pe care scria "Sorry , I'm not a bitch !" , iar in picioare o pereche de balerini albi de lac . Era perfect . Parul l-am prins intr-o coada de cal si am coborat jos . In sufragerie era Niall , Zoe si Mari !
-Neataa ! ->Mada
-Neata ! ->toti
-Unde sunt Emma si Harry ? ->Mada
-...................->Mari
Heei ! Asta a fost Capitolul 15 . Sper sa va placa si va rog datimi mai multe pareri . Vreau sa stiu daca chiar va place povestea !