Kapitel 1

61 0 2
                                    


Amanda

Jag heter Amanda och jag är på ett barn hem och är 16 år.
Alla barn lyssna nu sa Elisabet våran barn hems fröken. Idag ska One direction komma hit och apdopterad en av er sa Elisabet. Jag gick och byte om till vita Jens med hål i och en magtröja som var svart med guldi stjärnor på.

Nu kom One direction och Elisabet sa ställ er på rad. One direction kom in och alla började skrika. Dom kollade på alla barn och sen viskade dom till varandra. Sen när dom hade viskat klart så sa dom till mej vad heter du sa Harry. Jag heter Amanda.

Vi tar Amanda sa dom och Elisabet sa Amanda gå och packa dina saker. Jag gjorde som Elisabet sa och jag tog mina kläder. Vi sate oss i en limosin och den var vitt.

Niall
Undra hur många år hon är. Hur många år är du. Jag är 16 år sa Amanda.

Amanda
Nu var vi framme vid One directions hus. Huset var stort och vitt och hade en pol på framsidan. När vi kom in kom en hund springandes. Är det eran hund sa jag japp sa Harry det är en finsk lapp hund och är en valp och heter Bullen. Bullen hoppade på mej och jag började skratta. Bort Bullen du får inte hoppa på folk sa Zane och hjälpte mej upp gick det bra sa Liam ja sa jag. Liam visade vägen till mitt rum som låg på övervåningen. Mitt rum var stort och vitt och rosa. Jag hade en W.I.C i mitt rum det var jätte mycket kläder i W.I.C. Jag hade en en dubbel säng som var svart och ett skrivbord med smink på. Mitt liv kunde inte bli bättre tänkte jag. Jag sa godnatt till killarna och sen gick jag och sov.

Hoppas ni gillar kapitlet kommentera hjärna om ni gillar det.
Tror ni Amanda kommer få det bättre'

One Direction adopterar AmandaМесто, где живут истории. Откройте их для себя