Kapitel 3

39 0 1
                                    

Amanda
Jag vaknar av att någon slickade mej i ansiktet. Det var Bullen som slickade mej. Jag hade ett eget bad rum i mitt rum. Jag gick in i badrummet och borstade håret . Jag gick till min W.I.C  och tog fram en svart magtröja och vita Jans .Jag sminkade mej. Jag gick ut utan att seja att jag gick ut. Jag ringde min kompis Anna.

Anna
Jag svarade när Amanda ringde.
A-Anna M-Amanda
A-hej
M-vill du gå ut på stan
A-ja jag kommer om 20 min
Jag åkte bus till stan och jag gick av. Vi sa att vi skulle träfas vid café. Jag såg Amanda sitta på en stol. Jag sprang till Amanda och kramade henne. Hej sa hon. Vem har apdopterad dej sa jag. One direction sa Amanda. Du skojar. Nej sa Amanda och visade bilder på sitt rum. Okej jag tror dej sa jag. Vart ska vi gå. Vi går till H,M jag har pengar med mej sa Amanda.

Amanda
Luise ringde till mej och jag svarade.
L-Luise A-Amanda
L- vart fan är du!!!!!
A-jag är i stan med min bästa vän Anna
L-du frågade inte om du fick gå dit!!!
A-men va fan får jag inte gå till stan med min bästa vän Anna!!!!!
L-du får ju fråga först fattar du väl!!!
A-men vafan ni sov ju!!
L-det spelar ingen roll!!!
A-jag ville ju inte väcka er!!!
L-nästa gång måste du fråga även om vi sover😠
A-jag ska fråga nästa gång😒😒
L-bra hejdå
A- hej då😒

Amanda kolla sa Anna. Jag gick till Anna. Det var vita Jans med hål i. Vi köpte dom och gick hem till Amanda. Hennes föräldrar var hos sin kompis på fest dom skulle komma hem imorgon kväll. Jag ringde till Zane.

Z-Zane A-Amanda
Z-hej
A-hej jag sover hos Anna idag
Z-okej
A-Hejdå
Z-hejdå

Vi pratade och va på våra mobiler. Vi gick och la oss kl:01:47. Vi somnade snapt.

Hoppas ni gillar kapitlet. Kapitel4 kommer snart. 👍👍😀😃

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One Direction adopterar AmandaWhere stories live. Discover now