Bugün nedense hiç kalkasim yoktu. Yatakta ama mecburutiyetden artık neyse bugün cuma zamn ne çabuk geciyorya anlamdim ha hemen kalktim bende ilk önce lavoboya gittim. Elimi yüzümü yikadim ve odaya girdim ve formami giydim. asağa indim ve kahvaltımı yaptım fazla bir sey yemdim bugun yiyesim yoktu bnede okulun yolunu buldu gidiyordum ve ahmet hocayla karşılaştım.
'günaydın cennet ' dedi.
'günaydın hocam ' dedim.
'iyimisin canın sıkkın gibi.' dedi
' iyiyim biraz canı sıkkın ' dedim
' ne oldu birseymi oldu ' dedi
yok birsey olmadı biraz yorgun hissediyorum. kendimi o kadar yani önemli birşey yok . :)
iyi birşey olmadı sevindim. keşke gelmesydin okula evde dinlendeydin.
teşekkür ederim iyiym ben hem evde oturamam ben canım sıkılır okula gidince arkadaşlarıla konuşuyorum öyle vakit geçiyorur.
iyi o zaman
okula gelerek sohbet etik sabahları iyi geliyor birsiyle sohbet etmek
neyse ben sınıfa gidim artık sınıfa gidim artık hocam iyi dersler
iyi derser cennetcim
bende sınıfa girdim bir kaç kişi vardı bnede sıram geçim. biraz uyuyim dedim. uyandigım da tenefüs olmustu kaç saat uyudum acaba yanımdaki arkdasim sordum
kaçıncı dersteyiz
4 derse gectik . dedi
bnede ' neden uyandırmadınız dedim
oda ahmet hoca uyandırmayın dedi
son ilk üç ders onundu dimi ben onu unuttum neyse ya ben de tenefude çıkım azcık çık dım dolaştım
son 5 dakka kala iceri girdim kapıda ahmet hocayla karşılastım.
daha iyimin cennetcim
evet iyyim teşekür edrim dersinizde uyama izin verdiniz için
önemli değil kendine iyi bak hasta olmanı istemem :)
neyse ben sınıfa gidiyim iyi derseler hocam
iyi dersler cennetcim
bende sınıfa gittim saten zil çalıştı. sırama geçtim ders biyolojidi bu deri hiç sevmem ama neyse saten hemen geçi. tenefüs ders tenefüs ders derken bitti okul bende kitapları çantama koydum okuldan dışarı çıktım bugun yanlız yürüyerek eve gittim. bizin evin kapısından girdim. annem bugun nasıl geçti dersler ben de tabi dersde uyudumu demedim.
' iyi gecti nolsun iste anne neyse ben odama gidiyorum yemek yiyince bana haber verirsiz ' dedim annemde' tamam kızım' dedi .
bende odama geçtim bir yarım saat derse çalıtım. daha sonra kitap okudum. kitap okuduktan sonra biraz uyuyum dedim ve yata geçtim. biraz uyuum dedim.
' annem kafamdan ustunden uyan kızm aksakm yemegi yiyecegiz' dedi.
' bne taman anne geliyoru' degim.
annem odadan çıktı bende banyoya girdim. elimi yüzümü yıkadım sofraya geçtim. yemegim yedim anneme sofrayı toplamya yarıdm ettim ve odama geçtim. biraz telefonda sosyal ağlarda dolaştım sınra ahmet hocanin facebook baktım çok güzle ya nekadr yakışıklı ya dedim içinden biraz baktıkdan sonra çıkş yapıp yata girim uyudum.