JİMİN

1.9K 93 31
                                    

V ile aynı yaşta olan yüksek notalarda başarılı (hatta çok başarılı) , güldüğü zaman kaybolan gözlere sahip, güzel popolu (sapık kategorisine koymayın bende başkaları sayesinde fark ettim smsjdklkk) üyemizdir kendisi.

Vücudunda en etkileyici yerin gözleri olduğunu düşünüyor.

♡ Kendisini grubun çekiciliği, yüzü ve boyundan sorumlu tutuyor.

Grubun en kısalarından birisi diğeri ise Suga. Hatta Suga ile bir grup olduğunu ve grubun adını Mini Mini koyduğunu söyledi. Bu mini mini adı gruptaki en kısa iki üye oldukları için. Ancak gelin görün ki Suga bundan pek memnun olmadığını söylüyor.

Neşeli birisi. Ortalıkta koştutmaktan hoşlandığını ve sıkılmaktan nefret ettiğini ayrıca içinde biraz bencillik olduğunu söylüyor.

Sevdiği takma adının ChimChim olduğunu söylüyor. (Bu ismi ona Tony takmıştı ve hayranlarda anlaşılan çok sevdi.)

Grubumuzun kaslı üyesi.

♡ Bir ara sadece tek öğün ile beslendi. (Hepside çok zayıf. Özellikle V ve Suga.)

Kararsız ve pozitiftir.

Bir hafta kadar günlük tuttu ve diğer üyeler onunla bu yüzden dalga geçtiler.

Bu seferde benden bu kadar. Tüm üyeler hakkında bilgi verdim. Umarım sizlere bir şeyler katabilmişimdir. Bundan sonra belki bir iki madde ile de bitirebilirim ve röportajları paylaşmayı da planlıyorum.
Lütfen desteğinizi esirgemeyin. Oy verin ve Gardenya isimli fanficime bakın. Şimdiden teşekkür ederim^^

BANGTAN HAKKINDA HER ŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin