1. BTS Üyelerinin İdeal Tipleri;
Rap Monster: Güzel ses tonu ile benimle uzun bir sohbet edebilen uzun boylu soluk tenli kadınsı ve seksi bir kız olmalı. Beyaz tshirt mavi jean ve kırmızı converse ile muhteşem görünmeli.
Jin: Nasıl göründüğü önemli olmasa da kişiliği nazik bir köpek yavrusu gibi olmalı ve bana iyi bakmalı.
J-Hope: Kitaplara ilgisi olan yardımsever lezzetli yemekler yapabilen iyi kalpli bir kız olmalı.
Suga: Benim gibi muzik seven bir bilge bir kız olmalı.
Jimin: Güzel sevimli benden daha küçük bir kız olmalı.
V : Her gün daha sevimli hale gelebilen beni seven ve sadece sadece benimle ilgilenen birisi olmali. Açık havada bile şık olabilmeli ve benim için aegyo ile çikolatalar yapmalı. Ayrıca benim için tutumlu bir kız olmalı şuan içim her şeyi annelerimiz alabilir.
Jung Kook: Benim icin en az 1.68 boyunda ama benden daha küçük yaşta bir kız olmalı. İyi biri olmalı. İyi yemek yapabilmeli. Zeki güzel ve iyi bacaklara sahip olmalı. Ayrıca beni seven bir kızın sesi de güzel olmalı.
Rap Monster(1.81cm 64 kilo)
Uygun kizlar: 1.66cm 1.70cm 50 kiloJin(1.79cm 63 kilo)
Uygun kizlar 1.66 cm 1.60cmJ. Hope(1.76 cm 56 kilo)
Uygun kizlar: 1.64cm 1.60cm 45 kiloSuga(1.73cm 57 kilo)
Uygun kizlar: 1.60cm 1.55cm 43 kiloJimin(1.74cm 60 kilo)
Uygun kizlar: 1.61cm 1.59 cm 40 kiloV(1.77 cm,nda bayanlar 58 kilo)
Uygun kızlar: 1.62 cm 1.64cm 45 kiloJungkook(1.76cm 61 kilo)
Uygun kizlar: 1.68cm 45 kilo 3. BTSÜyelerinin Güney Koreli Veya Avrupalı ideal Tipleri olup olmadığı Sorulduğunda Verdiği Cevaplar;
Rap Monster :Yok
Jin:Scarlett Johansson
J-Hope:Yok
Suga: Yok
Jimin: Han Seung Yeon
V: Kaya Scodelario
Jungkook: Emma Watson
Uzun zamandır yeni bölüm yazmak için konu arıyordum ama bulamıyordum.
@seul500 umarım beğenirsin ve beğenirsiniz. Desteğiniz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTAN HAKKINDA HER ŞEY
Fiksi PenggemarAmacım Bangtan Boys' u herkese ve özelliklede A.R.M.Y's en iyi şekilde tanıtmak.