Vücuduma vuran güneşin sayesinde alnımdan akan sıcak terimin kaşıntısına gözlerimi araladım.Ellerim ayaklarım bağlıydı , Gurur'un omzunda uyuya kalmışım fena boynum tutulmuş.
"Gururr !.. Gurur !..Guuurruuuuuurr !.. kalk kalk sabah oldu.Boynum tutulmuş çok acıyor , ya ben gene kime diyorum ? Huu kas yığını kalksana,ayılar bu kadar uyumuyo kalk artık !.."
"Ulan ne var ?ne var ? biraz daha uyumak istiyorum , defol git ne halin varsa gör"dedi.Sanırım uyku sersemliğiyle öyle konuştu.Yani evet evet ev- "Ya kızım sen bir susucak mısın yoksa kafa felan mı atmam gerekli"diye bana ani bir şekilde çıkıştı. Gözlerini öyle bir belertti ki evet bile dememe izin vermedi ukala.Aradan neredeyse 45 dakika geçti bekle bekle bir hal oldum ne gelen vardı ? ne de bir giden vardı .Zaman bizim aleyhimize işliyordu, bir kaç defa daha Gurur'u uyandırma çabalarına girme kararı aldım çünki bir an önce buradan kurtulmalıydık.
"Gurur canım hadi kalk , bak kimin elindeyiz , bu adam kim bilmiyorum ve oldukça korkuyorum.Lütfen artık şu gözlerini açarmısın?"dememe rağmen tık bile yoktu biraz daha boynu devrilse horlayacaktı ayı.Son kez deniyorum daha sonrasında ben kendim halletmeyi deneyeceğim.
Gurur'un omzuna yaklaştım , biraz canı yanacaktı ama yapmak zorundayım.Keskin dişlerimi omzuna bir vampir gibi yerleştirdim ve sertçe bastırmaya başladım.Sanki vücudun da kırk kat et vardı hala hissetmedi bile !.. Biraz daha sertleştim ve işte o ses kulağımda patladı resmen .
"Lann Ferah Aaah kızım salak mısın ? insan gibi seslensene omzumu niye ısırıyorsun ? hasta mısın lan? "diye yüzüme karşı o kadar çok bağırarak konuşuyordu ki , ara ara ağzından kaçan minik tükürük tanecikleri yüzüme yapışmaya başladı.Ben biraz daha sakinleşmesini beklesem de konuşmaya devam ediyordu.Bağırmaları kulağımı tırmalıyordu resmen , ani bir bakışla"Sen homurdan oradan öylece , tamam mı ? buna devam et !.. işin dalgasındasın , adam eroin dedi ya eroin !.. Anlıyor musun ? Beynin alıyor mu bunları ?" diyerek içimdeki canavarı dışarı bıraktım.
"Tamam , tamam sus artık ! ben herşeyin farkındayım.O adamı da tanıyorum merak etme !.. Herşey benim kontrolüm altında .. Ama bir daha sakın bana o şekilde sesini yükseltme yoksa fena yaparım ! anladın mı ?" dedi."Anlamadım ne yaparsın"der demez."Eğer bir daha sesini yükseltirsen öperim seni"dedi.Neye uğradığımı şaşırdım ve hemen o durumu toparlamaya çalıştım.
"Iıhıı Ihıı , şey biz en iyi şey yapalım "dedim.Sorgulayıcı bir bakışla gözlerini üzerime dikti.
"Ney yapalım biz , yoksa öpmemi mi istersin?"dedi.
"Ayyh sıkıldım ! ne öpmesi ya ne dediğinin farkında mısın hemde şu haldeyken ? Tövbe Yarabbim!"dedim.Yüzünde ki o tebessüm içimi ısıttı resmen.
****************
Odanın kapısı açıldı.İçeri giren adamın yüzünde yine maske vardı.
"Nasılsın salak kız ? Bugün senin sayende Rusya'ya , Amerika'ya büyük bir hafriyat yapıcaz , hazır mısın?" dedi.Yüzünde ki alaycı ifadeye sağlam bir yumruk atmak istesem de o an yapamayacak kadar aciz bir haldeydim.Gurur'a bakıp kaşlarımı çattım , bana hiçbirşey olmamış gibi göz kırptı ve susmamı işaret edecek bir şekilde kısık sesiyle ,dudaklarının arasından hafif bir tınıyla "ŞşŞş"dedi.Bende sadece bir bildiği var sanırım diye düşünerek "Tamam" diyebildim.
Yüzü maskesli adam minik üçgen pencerenin yanına gitti ve bize arkası dönük bir şekilde karşımızda dikilmeye başladı.Bir kaç şey söyleceyecek gibi bir hali vardı.Konuşmasını beklemeye başladık derken Gurur kendince bir cümle saldı ortaya.