ŞANS ESERİ AŞK(Bölüm 2)

510 26 6
                                    

Defne haberi aldığı gibi iş başvurusunu yaptı. Aradığı fırsat ayağına gelmişti. Zaten çalışanlarından başka hiç kimse onun yüzünü tanımıyordu. Ama bir ayakkabı fabrikası yetmezdi yeni bir düzene ihtiyacı vardı. Bir aile yarattı kendine olan ailesinde ban başka bir düzen.Küçük bir mahalleye ve içinde yaşlı bir anneannenin,torunlarının yaşadığı bir eve taşındı.Artık o annesi,babası  terk etmiş ;abisi çalışmayan ve bir tane küçük kardeşi olan bir Defneydi.İşe alındı. Ama aradığı ilhamı çalıştığı fabrikadan değil kendine itiraf edemediği aşkından almıştı.Artık çizimleri   herkes tarafından beğenilerek giyiliyordu.Başında söylediğim gibi çalışanlarından başka hiç kimse onun yüzünü tanımıyordu ama Sinan onun eski çalışanı ve bu şirketin ortağıydı.Onunla çok iyi arkadaş oldular ve sırrını bilen tek insan olarak sırdaş.Bu arada Ömerin evlenmesini isteyen bir dedesi vardı ama Ömer ile küstü çünkü Ömer annesi ile babasının ölümünden onu sorumlu tutuyordu.Bu nedenle amcasını ve yengesini özellikle yengesini en çok önem verdiği şey ile eski baba yadigarı köşkü satmak ve oturdukları yerde dahil bütün gayrimenkulü satılığa çıkartmak ile tehtit etti.Ömeri evlendiremezlerse bunların hepsi uçup gidecekti.Bunun telaşıyla çakma Esra Erol işe koyuldu.Ömerin işinden başka hiçbirşeyi gözü görmediğini biliyordu.Bu nedenle en yakınını Ömerin yönetici asistanı olan Defne ile Ömerin arasını yapmaya çalışmalarını başlattı.Zaten yavaş yavaş ikiside birbirine tutulmaya başladı...

ŞANS ESERİ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin