Chapter 1 ~wolf bite ~

137 7 5
                                    

Βγηκα εξω στο μπαλκονι κρατοντας το ημερολογιο μου για να γραψω , καθισα στην κουνια που ειχαμε και αρχισα να γραφω .

Αγαπητο ημερολογιο
Δεν το πιστευω οτι αυριο εχουμε σχολειο πως τελειωσε ετσι το καλοκαιρι .Με τον Ντανι δεν εχουμε μιλησει απο οταν του ειπα οτι θελω να χωρισω μαζι του .Δεν μποροτσα να τον διαφορετικα ήταν περισσοτερο σαν να ηταν αδελφος μου παρα σαν αγορι μου.Ποσο μισω το σχολειο,θα πρεπει να διαβαζω και να λεω μαθηματα ισα που το σκεφτομαι ανατριχιαζω.Ο αδελφος μου ο Σκοτ του αρεσουν τα διαβασματα δεν ειναι σπασικλας αλλα τα συμπαθει πως ημαστε αδελφια δεν μπορω να καταλαβω . Ομως τον αγαπαω τον αδελφουλη μου .Ο ενας εχει αδυναμια στον αλλον.

Πηγα ξανα μεσα αφου τελειωσα το ημερολογιο.Μπηκα στο δωματιο μου οπου εκει ανοιξα το συρταρι μου και το εβαλα μεσα .Πηγα στο δωματιο του αδελφου μου που ηταν στον υπολογιστη και επαιζε παιχνιδια .Τον πλησιασα κι τον φιλησα στο μαγουλο αγκαλιαζοντας τον .
"Το ακουσες αυτο ;" μου ειπε κι μου εβγαλε το χερι απο τον ωμο . Προσπαθησα να ακουσω τι ειχε ακουσει αλλα δεν καταφερνα .Πηρε την μπαλα του μπασκετ κι προχωρησε προς την πορτα .Ηταν ετοιμος να ριξει σε αυτον που επεσε απο την ταρατσα μας .
"Οπα σταματα " ειπε το αγορι που ανακαλυψαμε οτι ηταν ο Σταιλς .Γελασαμε κι ο Σταιλς κατεβηκε απο την ταρατσα ."Σταιλς τι γυρευεις εδω τετοια ωρα ;" ρωτησα και τον κοιταξα σοβαρα .Εκεινος κου χαμογελασε και ειπε "πριν λιγο ο πατερας μου εφυγε διοτι βρηκαν ενα πτωμα στο δασος"

"Συναρπαστικο και ;" ειπε ο Σκοτ με ειρωνια .Τον κοιταξα και κετα κοιταξα τον Σταιλς.

"Το πτωμα ηταν μισο " ειπε κι κοιταξε πισω του .Ξανα γυρισε και προσθεσε "ο δολοφονος το εκοψε στην μεση οταν την σκοτοσε ηταν μολις 20 χρονων" .Τον Σταιλς τον ειχα σαν αδελφο κι καταλαβα τι ηθελε να πει .

"Θες να παμε να βρουμε το αλλο μισο ;" και του χαμογελασα εκεινος κουνησε καεαφατικα το κεφαλι του κι ο Σκοτ ειπε "παω να παρω την ζακετα μου " ο Σταιλς επιασε το κεφαλι του κι με κοιταξε " εχει; νεα απο την Λυντια " εγω τον κοιταξα σοβαρη και του ειπα

"Δεν κανω παρεα με ψωναρες συγνωμη κι ολας "εκεινος σοβαρεψε κι εκεινη την ωρα κατεβηκε ο Σκοτ .

Μπηκαμε μεσα στο Τζιπ του Σταιλς και πηγαμε στο δασος .Σημερα ειχε πολυ κρυο κι ειχαμε κουκουλοθει για να μην κρυωσουμε .

"Εδω πρεπει να ειναι "ειπε ο Σταιλς κι κοιταγε απο εδω κι απο εκει .Ξαφνου εμφανιστηκαν φωτα κι ακουσαμε καποιον να φωναζει " ειναι κανεις εκει ;" ο Σταιλς επιασε το κεφαλι του κι προσπαθουσε τι θα πει στον πατερα του ,που σε λιγα δευτερολεπτα θα μας ειχε τσακωσει .

I'm with youWhere stories live. Discover now