Chapter 2~ First day in school ~

70 7 5
                                    

Προχωρησα προ τον διαδρομο σαν να μην ηξερα τιποτε για τον αδελφο μου .Κραταγα τα βιβλια που μας ειχαν δωσει κι τα πηγαινα στο ντουλαπακι μου.

Μπροστα μου περασε η Λυντια με ενα απο τα πιο ωραια φορεματα της κι τις σγουρες πορτοκαλι μπουκλες της να ανεμιζουν. Ειδα τον Σταιλς να την πλησιαζει αλλα καμια κινηση η Λυντια .Ηταν σαν να μημ υπηρχε .Τοτε ο Σταιλς τα παρατησε και προχωρησε σε εμενα. Εγω του χαμογελασα .Δεν μπορουσα να το βλεπω ετσι .Ενιωθα την καρδια μου να σπαει , ηταν περιπου η ιδια κατασταση με εμενα και τον αγνωστο στο δασος .Επεισης ειναι μεγαλος μπουμπουνας μπροστα ειναι μια κουκλα κι δεν την βλεπει .Αρε Κατ εσυ κι οι ντροπες σου .

"Μην ανυσηχεις καποια μερα θα μαθει το ονομα σου "ειπα κι εκεινος με ειρωνευτικε με αυτον τον σαρκασμο του . Ειδα τον αδελφο μου να κατευθεινετε σε εμας "τα ακουσα ολα " ειπε κι εγω εκλεισα το ντουλαπακι μου.Ολοι γυρισαμε με μια και ειδαμε την κοπελα με τα μακρια καστανα μαλλια κι το τελειο στιλ της να ερχεται με μια ανεση σαν να της ανηκε τι σχολειο .Σαν να ειχε κερδισει το λοτο κι το επαιζε κουκλα . Γυρισε κι κοιταξε εμενα με μια γρηγορη ματια .Φοβηθηκα γιατι με κοιτουσε ;.

Το κουδουνι χτυπησε κι επρεπε να παμε στην αιθουσα μαθηματικων για να γνωριστουμε με τον κυριο για αλλη μια φορα .Καθισα στο προ τελευταιο θρανειο μαζι με την Κορα κι απο πισω μας ηταν ο Σταιλς με τον Σκοτ .Κοιταξαμε τον δασκαλο κι ολοι γυρισαμε να δουμε την πορτα που ανοιξε .Αυτο το κοριτσι ποια ηταν ; μπηκε κι καθισε στο τριτο θρανειο στην μεσσαια στειλη .Ο Σταιλς με επιασε κι μου ειπε

"Αυτη η κοπελα λεγεται Μαλία Χέιλ.Ειναι η αδελφη του Ντερεκ Χέιλ .Που η οικογενεια τους καηκε στο σπιτι στο δασος κι σωθηκανε αυτοι μονο αφου δεν ηταν σπιτι " εγω τον κοιταξα σοβαρη κι του ειπα " ηρθε κι ο αδελφος της ;" ειπα καθως ειχα ενα προαισθημα .

"Δε ξερω συγνωμη κι ολας " ειπε ο Σταιλς κι ειδα την Κορα που την κοιτουσε ." δεσποινης ΜακΚαλαν θελετε να μυραστειτε κατι με την ταξη ;" ειπε ο καθηγητης μας ο Κ.Τάιλερ. "οχι καλα ειμαι συγνωμη " ειπα κι εσκυψα το κεφαλι μου κι γυρισα να δω λιγο την Μαλία .Με κοιτουσε κι χαμογελουσε ,γιατι χαμογελουσε ; .

Το κουδουνι χτυπησε κι επρεπε να παμε να δουμε τον Σκοτ εγω κι ο Σταιλς που θα επαιζε λακρος .Δεν ηταν κι πολυ καλος αλλα ηλπιζα οτι μια μερα θα τα καταφερει .Ηταν τερμα σημερα .Ο κυριος Σαλβατορ ειπε να μπουν σε σειρα για να χτυπανε την μπαλα , και να προσπαθει ο Σκοτ να την πιασει .

I'm with youOnde histórias criam vida. Descubra agora