Chapter 3 ~ Party ~

81 8 4
                                    

Ειχα τοσο μεγαλο ανχος για το τι θα γινει σημερα στο παρτι .Ενταξη θα ημουν μονη μου την μιση ωρα αλλα ολα αυτα τα κανω μονο κι μονο για τον αδελφουλη μου.

"Εισαι ετοιμη ;" ειπε ο Σκοτ χτυποντας την πορτα μου ."ναι " ημουν ετοιμη φορουσα ενα κολλητο φορεμα που ηταν πιο πανω απο το γονατο. Ηταν στραπλεξ.Ειχα ισιωση τα μαλλια μου κι ειχα βαφτει λιγο .

"Κουκλα εισαι .Παμε τωρα ;" ειπε κι βγηκαμε εξω απο το σπιτι, μας περιμενε το Τζιπ του Σταιλς.Ο Σταιλς ειχε βαλει τα καλα του για να εντιπωσιασει την Λυντια .Ειχε βαλει ενα κοκκινο παντελονι με ενα μπλε πουκαμισο κι απο πανω φορουσε ενα κοκκινο γυλεκο .Ηταν πολυ ομορφος εαν δεν εδοιαφερομουν για τον αγνωστο στο δασος θα πηγαινα σιγουρα με τον Σταιλς.

"Εισαι κουκλα " μου ειπε καθως μου ανοιξε την πορτα για να μπω στο Τζιπ του "ευχαριστω κι εσυ εισαι κουκλος" γελασαμε .Ο Σκοτ εγραφε μηνυματα στην Αλισον.

Οταν φτασαμε ακουγαμε την μουσικη απο οταν βγηκαμε απο το αμαξι .Χαμογελασαμε ο ενας στον αλλον κι ο Σκοτ πηγε πρωτος.Το παρτι ηταν πολυ ωραιο, ειχε ωραια μουσικη .Κι αρχισαμε να χορευουμε .

Κουνουσα το κορμι μου στο ρυθμο της μουσικης.Ενιωσα δυο χερια να με ακουμπανε στην μεση.Εκλεισα τα ματια κι ονειρευομουν τον αγνωστο απο το δασος .Γυρισα κι ανοιξα τα ματια μου .Τι στο διαολο ;

"Μικρη ΜακΚαλαν δεν ηξερα οτι εχεισ τετοιο φορεμα " μιλουσε με τοσο γοητευτικο βλεμμα αλλα ηταν ακομη ο βλακας ο Τζακσον. "Δεν πας να δεις την Λυντια αν σε χρειαζεται ;" ειπα κι απομακρυνθηκα.Ειδα τον Σκοτ να παραταει την Αλισον κι να πηγαινει προς τα εξω .Κοιταξα το ρολοι μου κι ειδα να γραφει "πανσελυνος "σκατα !.Οταν βγηκα εξω ειχε ηδη φυγει .Επιασα το κεφαλι μου κι αρχισα να ανυσηχω .

"Μην ανυσηχεις θα ειναι μια χαρα " γυρισα να δω ποιος ηταν κι ηταν ο αγνωστος απο το δασος .Χαμογελασα αλλα πως γινεται να εισαι ερωτευμενη οταν φοβασαι ; "συγνωμη με λενε Ντερεκ Χέιλ ειμαι φιλος του Σκοτ ,μου ειπε να σε παω σπιτι"χαμογελασα αλλα ηξερα ορι εαν ηταν φιλος τους Σκοτ θα τον γνωριζα .Ετσι δεν ειναι ;.Δεν το πιστευω οτι μπηκα στι αμαξι του .

"Εδω ημαστε " μου ειπε κι με κοιταξε ."πως ηξερες το σπιτι ;" ειπα κι εκεινος γελασε "ειπα ειμαι φιλος του Σκοτ τον βοηθαω για αυτο που προκειτο να γινει " κοιταξε μπροστα κι ειπα κατευθειαν "λυπαμαι " γυρισε κι με κοιταξε απορρημενος "για πιο πραγμα ;" εκανε σαν να μην γνωριζε "για την αδελφη σου " μολις το ακουσε αυτο κοιταξε το δασος ." με λενε Τια " εκεινος γυρισε κι με κοιταξε σοβαρος "πηγαινε σπιτι κι κλειδωσε μεχρι να ερθει ο Σκοτ το πρωι " εγω θυμωσα καταλαβα τι εκανε καν δεν ηθελε να με γνωρισει ....καν δεν του αρεσα .Βγηκα απο το αμαξι κι πηρα τηλεφονο την Κορα να ερθει να κοιμηθει σπιτι μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm with youWhere stories live. Discover now