Baekkie အသံတို႔ တုန္ယင္စြာျဖင့္....
"Sehun ya.. နင္ ငါ့ကို အတည္ေပါက္ႀကီးနဲ႔ မစရဘူးေလဟယ္... Lulu ဟုတ္တယ္မလား ကူေျပာေပးပါအုံး yeol က အဲ့လို မဟုတ္ဘူးလို႔... "
Lulu ကလဲ baekkie လက္ေလးကိုင္ပီး စိတ္ေအးေအးထား နားေထာင္ပါလို႔ ေျပာယုံက လြဲလို႔ ဘာမွမတတ္နိုင္.. သူမ သူငယ္ခ်င္း baekkie အခုလို ဝမ္းနည္းေနတာျမင္ေတာ့ သူမပါ ေရာပီး မ်က္ရည္လည္မိသည္..
Baek မ်က္လုံးထဲတြင္ ဘာမွ ျမင္နိုင္စြမ္း မရွိ နားထဲတြင္လဲ ဘာမွ ၾကားနိုင္စြမ္း မရွိ... မ်က္ရည္မ်ားျဖင့္သာ.... ေခါင္းကို တြင္တြင္ ခါယမ္းေနမိသည္
"hunna... ငါနင့္ကို ေမးစရာ ရွိတယ္.. သူတို႔ နွစ္ေယာက္က အခုလို ေတြ႕ေနတာ ၾကာပီလား???"
"အင္း....... အဲ့အေၾကာင္း ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့...."
*flashback start*
"sehun မင္း ခနေန ငါ့အစား airport က customer တေယာက္ကို သြားႀကိဳေပးကြာ... ငါ တျခား လုပ္စရာေလး ရွိလို႔"
"အင္း ပီးေရာေလ.. yeol မင္းလဲ နားနားေနေန လုပ္ပါကြာ ပီးေတာ့ မင္းရဲ႕ သတို႔သမီးေလးကိုလဲ အခ်ိန္ ေပးအုံး မနက္ျဖန္ပဲ မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မယ္"
"ေအး... မနက္ျဖန္ မဂၤလာေဆာင္မွာမို႔လို႔ပဲ အလုပ္ေတြ ပီးေအာင္ လုပ္ေနတာေပါ့... ငါက ငါ့ Baek ေလးနဲ႔ honeymoon သြားရင္ တပတ္ေတာင္ နားရမွာဆိုေတာ့ မင္း ပင္ပန္းေနမွာစိုးလို႔ အေကာင္းနဲ႔ ပီးေအာင္ လုပ္ေပးေနတာ"
"ေအးပါကြာ ဟုတ္ပါပီ.. ငါက မင္း ပင္ပန္းမွာ စိုးလို႔ ေျပာတာပါ.. ေတာ္ၾကာ မဂၤလာဦးညမွာ သတို႔သားက ပင္ပန္းလို႔ မထနိုင္ရင္ သတို႔သမီးခဗ်ာ သနားစရာေလး... အဲ့ခါက် ငါက အစား ကူညီေပးလို႔ကလဲ မရ ဟားး ဟားးး"
"Ya!! Oh Sehun... ေခြးေကာင္ေလး မင္းကမ်ား ကူညီမယ္နဲ႔ ဘာနဲ႔.. မင္း ကူညီစရာ မလိုပါဘူး အရိုးပါတဲ့ တရိုးပဲ ရွိတယ္.. အဲ့လို ညမ်ိဳးမွာ ပင္ပန္းစရာလားလို႔.... မင္းသာ Lulu နဲ႔ ျမန္ျမန္ လက္ထပ္"
"မပူနဲ႔ မင္းတို႔ပီးရင္ ငါတို႔ အလွည့္ပဲ"
"ကဲ... သြားေတာ့ Customer ကို ႀကိဳတာ ေနာက္က်ေနေတာ့မယ္"
--------------
@Airport
"ဟယ္ နင္ Sehunမလား.... ငါေလဟာ မမွတ္မိေတာ့ဘူးလား"
Sehun ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေကာင္မေလးတေယာက္ Gucci Sunglass ႀကီးကို တပ္ထားပီး သူ႔ဆီကို လာကာ အားရဝမ္းသာ နႈတ္ဆက္ေနပီး... ရီျပလိုက္ေတာ့ အသဲပုံနႈတ္ခမ္းေလးက အထင္းသား...
"နင္ soo မလား.. "
ေကာင္မေလးက ေခါင္းေလးကို ခပ္သြက္သြက္ေလး ၿငိမ့္လိုက္ပီး မ်က္မွန္ခြၽတ္လိုက္ေတာ့ ေသခ်ာသြားပါပီ.. soo မွ soo!!! ေယာက်္ားေလးမ်ားၾကားမွာ ေရပန္းစား နာမည္ႀကီးခဲ့တဲ့ အသည္းပုံ နႈတ္ခမ္း မ်က္လုံး ဝိုင္းဝိုင္းျပဴးျပဴးေလးနဲ႔...
"ဟုတ္ပါတယ္ရွင္ ကြၽန္မ နာမည္ Do Soo ပါရွင့္.. သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ Soo လို႔ ေခၚပါတယ္ရွင့္.."
Soo က ရီရီေမာေမာ စကားေတြ ေျပာလိုက္ေတာ့...
"Sorry ပါဟာ.. ငါက ရုတ္တရတ္ႀကီးဆိုေတာ့ ေၾကာင္သြားလို႔ပါ.. ဒါနဲ႔ နင္နဲ႔ ငါနဲ႔ မေတြ႕ရတာ ၆ နွစ္ေလာက္ေတာင္ ရွိပီမလား.. ဒါေတာင္ နင္ ဘာမွ မေျပာင္းလဲဘူးေနာ္ အရင္တိုင္းပဲ..."
"ဟုတ္လား... :-P မပူပါနဲ႔ ေနာက္ဆို နင္ ငါနဲ႔ မေတြ႕ခ်င္ရင္ေတာင္ ေတြ႕ရေတာ့မွာ ငါဒီကို အပီးျပန္လာတာေလ...."
"ဟုတ္လား... ေကာင္းတာေပါ့!! ဒါနဲ႔ Soo ya ငါ ဒီကို အလုပ္ကိစၥနဲ႔လာတာ နင္နဲ႔ ၾကာၾကာစကားမေျပာနိုင္ေတာ့ဘူး.. ေနာက္မွ ဖုန္းဆက္ပီး ေတြ႕ဖို႔ ခ်ိန္းၾကတာေပါ့.."
"ok ေလ.. ငါလဲ သြားေတာ့မယ္ နင့္ဖုန္းနံပါတ္ ငါ့ကို ေပးလိုက္.. ငါဆက္လိုက္မယ္..."
"အင္း.... 010××××××××× က ငါ့ဖုန္းပဲ :) သြားပီေနာ္"
---------------------------
@ Wedding Day
"Yeol ငါ့သယ္ရင္းႀကီး စိတ္လႈပ္ရွားေနပီလား"
hun က ပုခုံးကို ပုတ္ရင္း ေျပာလိုက္ေတာ့...
"စိတ္လႈပ္ရွားတာေပါ့ကြာ မင္းကလဲ... သိခ်င္ရင္ မင္း မဂၤလာေဆာင္ၾကည့္ေလ"
"ဟုတ္ပါပီ..အခု ငါတို႔ သတို႔သမီး Makeup room ထဲ သြားၾကည့္ရေအာင္ေလ..."
"အင္း သြားၾကတာေပါ့"
Yeol နဲ႔ hun တံခါး ဖြင့္ဝင္လိုက္ေတာ့...
Yeol တေယာက္ မ်က္လုံးႀကီး အျပဴးသားနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ အျဖဴေရာင္ သတို႔သမီး ဝတ္စုံေလးနဲ႔ အရမ္းကို လွပေနတဲ့ ဇနီးေလာင္းေလး baekkie ကို ၾကည့္ပီး ေလာကႀကီးက ခဏ ရပ္တန္႔သြားသလို...
သူ.. ဒီလ္ို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းပီး သူ႔အေပၚ အရမ္းခ်စ္ နားလည္ေပးပီ အျပစ္ကင္းစင္လြန္းလွတဲ့ သတို႔သမီးေလးကို သူဒီေန႔ ပိုင္ဆိုင္ရေတာ့မွာေပါ့ေလ...
ေဘးက Hun က လွမ္းတို႔လိုက္ေတာ့မွပဲ အေတြးတို႔ ရပ္ကာ လက္ရွိေလာကႀကီးထဲ ျပန္ေရာက္လာခဲ့တယ္
"ေဟ်ာင့္ yeol မင္း အဲ့ေလာက္ႀကီးလဲ ၾကည့္မေနနဲ႔ မင္းခ်စ္တာ လူတိုင္းသိတယ္ ဒီေန႔ပဲ မင္း မိန္းမျဖစ္ေတာ့မယ္"
hun စလိုက္မွ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိကာ... Baek အနားကို သြားလိုက္ရင္း...
Baek ပခုံးေလးေပၚ yeol လက္ကေလး ႏူးႏူးညံ့ညံ့ တင္လိုက္ကာ...
"Baek ya.. ဒီကမာၻေလာကႀကီးမွာ ေမြးဖြားလာခဲ့လို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္... ကိုနဲ႔ ေတြ႕ဆုံခြင့္ေပးခဲ့လို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..ကို႔ရဲ႕ သတို႔သမီးေလး ျဖစ္ေပးလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ကိုယ့္ေနာက္ကို ယုံယုံၾကည္ၾကည္နဲ႔ လိုက္ခဲ့လို႔လဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ကို baek ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာကို ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ရဘူးေနာ္"
baekလဲ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာေလး ျပဳံးလိုက္ကာ...
"ဒါေပါ့ ကိုရဲ႕... Baek ကေတာ့ ကို႔ကို ဘာမွ မေျပာေတာ့ဘူးေနာ္.. Baek ကို႔ကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ အလုပ္နဲ႔ သက္ေသျပသြားေပးမွာ.."
ေဘးနားက ၾကည့္ေနေသာ... Sehun နဲ႔ Lulu မွာေတာ့... သူတို႔ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ကို ၾကည့္ပီး ေခါင္းေတြ တၿငိမ့္ၿငိမ့္နဲ႔...
^^^^Phone ring^^^^
"Hello!! Oh Sehun ေျပာေနပါတယ္"
"sehun ya... ငါပါဟ Soo ေလ"
Sehun မ်က္နွာပ်က္သြားပီး....
"Yeol နဲ႔ Baek ငါ ခန္းမထဲကေနပဲ သြားေစာင့္ေတာ့မယ္ေနာ္"
"inn okay ေလ"
yeol က ျပန္ေျဖလိုက္ေတာ့... Sehun အခန္းထဲက ထြက္သြားေလသည္..
"ေျပာ Soo ဘာကိစၥလဲ"
"ဟာ နင္ကလဲ ကိစၥကေတာ့ မရွိဘူးေပါ့ ဒါမဲ့လဲငါ နင္တို႔နဲ႔ ေတြ႕ခ်င္လို႔ ဖုန္းဆက္တာေပါ့ မေန႔ကပဲ airport မွာ နင္နဲ႔ငါေတြ႕တယ္ေလ.. နင္ပဲ ေလာေလာနဲ႔ စကားေသခ်ာ မေျပာလိုက္ရလို႔.. အာ့ ဒီေန႔ ေတြ႕ၾကမယ္ေလ... Yeol ေရာ ဘာလုပ္ေနလဲ ငါ yeol နဲ႔လဲ ေတြ႕ခ်င္တယ္.. မေန႔က ငါ နင့္ဆီက yeol ph နံပါတ္ပါ ေတာင္းမလို႔ နင္က ေလာေနတာနဲ႔ ငါပါေမ့သြားတယ္... အခု Yeol နဲ႔နင္ အတူတူရွိတယ္ဆိုရင္... သူ႔ကို ဖုန္းေပးလိုက္အုံး ငါေျပာခ်င္လို႔... "
"အဲ.... အဲ့ဒါကေလ... ဘယ္လိုေျပာရမလဲဆိုေတာ့... Yeol က ငါနဲ႔ အတူတူ ရွိတာ မွန္ေပမဲ့ အခု အစည္းအေဝး လုပ္ေနေတာ့ ဖုန္းေျပာလို႔ မရဘူး"
"ဟုတ္လား... အာ့ဆို ငါ့ကို Yeol ဖုန္းနံပါတ္ ေပးေလ... ငါ ညေနေလာက္က် သူ႔ကို ေခၚလိုက္မယ္"
"အမ္... မျဖစ္ဘူး!!!!"
"ဘာလို႔ မျဖစ္တာလဲ နင္ကလဲ အလန္႔တၾကားနဲ႔ ေျဖးေျဖးေျပာလဲ ရပါတယ္..."
"ဟြာေလ.... မျဖစ္ဘူးဆိုတာ... Yeol က သူ ဒီmeeting ပီးတာနဲ႔ နိုင္ငံျခားကို တပတ္ေလာက္ အလုပ္ကိစၥနဲ႔ သြားရမွာဆိုေတာ့... နင့္ကို ေပးလဲ နင္ဖုန္း ေခၚလို႔ မရဘူးမလား.. အာ့ေၾကာင့္ မေပးတာ.. မဟုတ္လဲ နင္ ငါ့ဖုန္းနံပါတ္ သိေနတာပဲ..အဆင္ေျပေနတာပဲကို.. ဒါနဲ႔ Soo တမ်ိဳးေတာ့ မထင္နဲ႔ေနာ္.. ငါ အခု မအားေသးလို႔ ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့မယ္.. ဒါပဲေနာ္"
"ေအာ္... ေအးပါ ေအးပါ "
Sehun အခုခ်ိန္မွာ Soo ကို yeol ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ မေပးခ်င္ေသးပါ... အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ Soo ျပန္ေရာက္ေနတယ္ဆိုတာ yeol ကို အသိကိုမေပးခ်င္တာ... ဒါမဲ့ Soo က သူ မေပးတာနဲ႔ပဲ yeol ဖုန္းနံပါတ္ မရမဲ့သူမွ မဟုတ္တာ သူမ စုံစမ္းရင္ ရနိုင္ေပမဲ့... အခုခ်ိန္မွာေတာ့ Yeol နဲ႔ baek ၾကားထဲ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မဝင္ေစခ်င္တာ.. သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေလာဘလို႔ပဲ ဆိုခ်င္ဆိုပါေတာ့...
အဲ့လိုေျပာလို႔ Soo ကေရာ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း မဟုတ္ဘူးလားလို႔ ေမးရင္... Soo ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ yeol ဆိုတာ... တကယ့္ သူငယ္ခ်င္း အရင္းႀကီးေတြ... မူလတန္း ဘဝကတည္းကေပါ့..
အၿမဲၿမဲ တတြဲတြဲ အတူတူ ရွိလာတာ အလယ္တန္းေက်ာင္းသား ဘဝေရာက္ေတာ့... လူငယ္သဘာဝ ေယာက်္ား မိန္းမ သဘာဝအတိုင္း ဘယ္ေလာက္ပဲ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆိုေစအုံးေတာ့ မျမင္နိုင္တဲ့ အျဖဴေရာင္ သံေယာဇဥ္ေတြထက္ ပိုလာေတာ့လဲ.... Yeol နဲ႔ Soo ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္..
အလယ္တန္း ဒုတိယနွစ္ေလာက္ကတည္းက တြဲလာတဲ့ သူတို႔ရဲ႕ အခ်စ္က ဘာျပႆနာမွ မရွိခဲ့ၾကဘူး... နွစ္ေယာက္သား သူငယ္ခ်င္း ဘဝကေန ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္လာေတာ့..တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ နားလည္တယ္.. တစ္ေယာက္က ဘာဆို တစ္ေယာက္ သိပီးသား
ဒါမဲ့ အဲ့လို ျပႆနာဆိုတာ ဘာမွန္း မသိတဲ့ သူတို႔နွစ္ေယာက္ၾကားမွာ... ကံၾကမၼာတစ္ခု ဝင္လာခဲ့တယ္....
အဲ့ဒါ.. Soo က အထက္တန္း ေနာက္ဆုံးနွစ္ ၿပီးတာနဲ႔ နိုင္ငံျခားမွာ အပီးသြားေနရေတာ့မွာ...
အဲ့တုန္းကလဲ Yeol ခဗ်ာ အရမ္းခံစားခဲ့ရတာ ကြၽန္ေတာ္အသိဆုံး...
Yeol က ဘယ္ေလာက္ပဲ တားေနပါေစ.. soo က သူ႔ဘဝအတြက္ သြားပါရေစ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူခ်စ္တာ yeol တေယာက္ထဲပါ.. အဲ့တာေတာ့ ယုံေပးပါ... သူ ျပန္လာနိုင္ ႀကိဳးစားမွာပါ ဒါေပမဲ့ အရမ္းႀကီးေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္မထားပါနဲ႔ ကတိမေပးနိုင္လို႔ပါလို႔ ေျပာသြားခဲ့တယ္..
အဲ့တုန္းက Yeol ခံစားေနရတဲ့ပုံကို အခုထိ မ်က္စိထဲက မထြက္ဘူး...
ကြၽန္ေတာ္ အဲ့ကတည္းက Soo ကို သိပ္ၾကည့္မရေတာ့တာ... ဘယ္ေလာက္ပဲ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္ပါေစ.. yeol ကို အဲ့လိုလုပ္တာေတာ့.. ကြၽန္ေတာ္ မခံစားနိုင္ဘူး
ဒါေပမဲ့... အဲ့ Yeol ဆိုတဲ့ ငရူးေလးက soo ကို သူ နားလည္ပါတယ္တဲ့... ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ Soo က သူ႔ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာသြားခဲ့တာပဲတဲ့.. အဲ့ေတာ့ ငါတို႔ရဲ႕ လမ္းခြဲေလးက ခ်စ္လ်က္နဲ႔ ခြဲခဲ့ရတာမို႔.. ငါေက်နပ္ပါတယ္ကြာ ငါသူ႔ကို မမုန္းနိုင္ပါဘူးတဲ့... ကဲ အဲ့ဒါသာ ၾကည့္ေတာ့ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ တုံးလဲလို႔...
အဲ့လို အရင္ကနဲ႔ မတူေတာ့တဲ့ yeol ကို အရင္ကအတိုင္း ျပန္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးခဲ့တာက baek ပဲေလ...
Baek နဲ႔ yeol ေတြ႕တာ second yr မွဆိုေပမဲ့လဲ.. baek ေၾကာင့္မို႔ပဲ yeol က ေပ်ာက္ဆုံးေနတဲ့ အၿပံဳးေတြ ျပန္ရလာသလို... အရင္ကထက္ေတာင္ ပိုပီးတက္ႂကြတဲ့ Yeol ျဖစ္ခဲ့တာ.. အခုလဲ ၾကည့္ေလ... ငါတို႔ေတြ ေက်ာင္းပီးပီး နွစ္နွစ္ေလာက္အထိ အဆက္အသြယ္ေတြ ပ်က္မသြားၾကပဲ.. baek နဲ႔ yeol လက္ထပ္ဖို႔ ျဖစ္လာတာ..
ဒီေန႔ပဲ လက္ထပ္ပီးလို႔ Honeymoon သြားမွာကို ငါက ဘယ္လိုစိတ္နဲ႔ Soo ျပန္ေရာက္လာတယ္ဆိုတာ yeol ကို ေျပာရမလဲ...
အဲဒါေတြထက္ Baek Soo ကို မသိတာပဲ ကံေကာင္းတယ္ ေျပာရမယ္...
*Flashback end*
"ဒါေပမဲ့လဲ.... ငါဒီထက္ပိုပီး ဖုံးကြယ္မထားနိုင္လို႔.. နင့္ကို ေျပာျပတာ... သူတို႔ နွစ္ေယာက္ေတြ႕တာ ဘယ္ေလာက္ၾကာပီလဲဆိုရင္ ဆိုရင္... နင္တို႔ Honeymoon က ျပန္လာေတာ့.. သိပ္မၾကာဘူး Soo က yeol ကို ဆက္သြယ္တယ္ ထင္တယ္.. သူတို႔ေတြ႕ၾကတာ.. yeol ကေတာင္ ငါ့ကို ေျပာေနတာ Soo ေရာက္တယ္ဆိုတာ သူ႔ကို မေျပာလို႔တဲ့.. ငါကေတာ့ ေျပာဖို႔ေမ့သြားတယ္လို႔ပဲ ေျပာလိုက္တယ္"
"အဲ့ေတာ့.... ငါ ဘာဆက္လုပ္သင့္လဲဟင္??? ငါ့ကို ကူပီး ဝိုင္းေျပာေပးၾကပါအုံး... Hunna Luluya... jelba :-( :-("
---------------------------------
to be continued..
고맙습니다...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Unbroken Love
Фанфикအိမ္ေထာင္ရွင္မ တစ္ေယာက္က သူမရဲ႕ အိမ္ေထာင္ကို မၿပိဳကြဲေအာင္ ပညာသားပါပါနဲ႔ ဘယ္လို ထိ္န္းသိမ္းမလဲဆိုတာကို.... Main character>> ChanBaek Co-character >> KaiSoo HunHan Normal fic^^^^ Plz... enjoy with my fic :-*