Πρόλογος

366 28 5
                                    

         
Ευα: "Σηκωωωω ωραια κοιμωμένη το άρμα σας σας αναμένει. Ποοοο εκανα και ρήμα τι λεω πρωινιάτικα! Ελα Σηκωωωω σου λεωωωω σου εχω έκπληξη θα σαρεσειιιι!"

Με κλειστά ματια αλλα δυςτυχως ανοιχτά αυτια ακούω την ευα να φωνάζει απο πανω μου. Ανοίγω λιγακι τα ματια μου ετσι ωστε να δω την ευα να εχει ανεβεί πλεον πανω στο κρεβατι μου και να χοροπηδαει με ενα χαμογελο απο δω μεχρι την Αφρική. Σε αλλη περίπτωση θα τα ξαναεκλεινα αλλα ακουςα κατι για έκπληξη και θελω πολυ να δω τι μου εχει ετοιμάσει η κυρια που κοντεύει να με σκοτώσει πριν μαθω.

Μαρια: "ααουυυτς καλε θα μου σπασεις το πόδι μου ετσι όπως κανεις. Τι στο καλο εγινε;"
Με ενα πήδημα προσγειώνεται διπλα μου και εγω σηκώνομαι λιγακι για να είμαστε στο ιδιο ύψος.

Ευα: " μάντεψε!"

Μαρια: "χμμμ...έρχονται οι Arctic Monkeys στην Ελλάδα; Πες το μου και θα πεθάνω τωρα!"

Ευα: "Αχχχ μακαρι αλλα οχι. Βέβαια κοντα επεσες και εκει που θα παμε θα διαςκεδασεις πολυυυυ."

Μαρια: "μηπως τοτε ερχονται οι The vamps? ΟΜΓ παμε τωρα να παρουμε εισητηρια!"

Ευα: "ρε αμα ηταν να έρθουν οι the vamps θα ειχα παρει ηδη εισητηρια. Ξανα μάντεψε!"

Μαρια: " εεεμμμμ ...βγήκε το fallen επιτελους στο σινεμά;"

Ευα: " οχι οχι οχι οχι και παλι...οχι!"

Μαρια: "εεεε δεν ξερω παραδινομαι."

Ευα: "Σημερα το βραδυ που θα ήθελες να εισαι;"

Μαρια: "Που θα ηθελα να ειμαι;"

Ευα: "Εγω ρώτησα πρωτη εσυ απαντας!"

Μαρια: "Εκει που θα ηθελα να ειμαι δεν γινεται να ειμαι γιατι η λογική της μαμάς μου της λεει οτι ειμαι πολυ μικρη και σε τετοια μέρη πας μετα τα 18 πράγμα που δεν βγάζει νόημα γιατι εγω θελω να παω σε σχολικό παρτυ!"

Ευα: "Και αυτο ακριβως θα κανεις."

Μαρια: "Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!
Ναιι;;;;;;
Όπα...τι ακριβως μου λες;"

Ευα: " χθες το βραδυ έπρηξα την μαμα μου τοσο πολυ που ειπε οτι θα το συζητήσει με την δικια σου και αν μπορέσει να την πείσει θα παμε. Ετσι λοιπον οσο εσυ ησουν στην προπόνηση μιλήσανε και...την έπεισε! Βεβαίως δεν πρεπει να πιούμε και να μην βγουμε απτο κλαμπ για κανεναν λογο εκτος αν πιασει φωτια βέβαια ή αν υπαρχει καμια βόμβα. Τελος πάντων μας αφησαααααν!"

Do I Wanna Know?Where stories live. Discover now