Ben Masal.16 yaşındayım.Ailemi hiç görmedim yada ufakken görďüm ama hatırlamiyorum.Çocuklar için yapılan sevgi evinde gönüllü olarak hem çalışıyorum hem de orda kalıyorum.1 yıldir adının Öykü olduğunu bildiğim birisi sürekli bana hediyeler yolluyor.Kim olduğunu bilmesem de tanışmayi cok istiyorum.
Sabah erkenden kalkıp çocuklara kahvaltılarıni hazirlayip çıktım.Okumayi seviyordum ama okulumu hiç sevmiyordum.Sebebi benimle sürekli uğraşan o aptal kızladi.Bunlari dusunurken coktan okula varmistim.Ayaklarim geri geri adimlar atsa da mecburdum.Siniftan iceri girdigimde iki el koluma girerken bir yandan da beni bahceye goturuyorlardi.Evet dogru bunlar o kizlardi.
Aşşagi indigimizde o aptal grubun başi geldi.Adı Selen'di.
"Bugün dogum gunum eglendirin beni."
Yine acaba bana ne yapacaklar diye düsunurken birden basimdan unlar dokulmeye basladi.Üstüne birde baliķ yagi dokmuslerdi.Hepsi kahkalar atarken ben sadece elimi yumruk yapmakla yetinmistim.Niye onlara karsi koyamiyordum bilmiyorum.Korkuyordum belki de.Kimsem yoktu kime guvenip de onlara bulasacaktim.Onlar kahkalar atip yanimdan uzaklasirken gozyaslarima hakim olamadim.Hizlica yerimden dogrulup okulun duslarina gittim.Ne kadar yikarsam yikiyim o koku ustumden gitmiyordu.En sonunda dustan cikip okul esofmanlarimi giyip sinifa dogru yurumeye basladim.
Sinifa girdigimde gozler ustumdeydi.Herkes burnunu tutuyor ve alay edercesine bana bakiyorlardi.Tam sirama gecicekken sira arkadasimin soyledigi laf beni kirmisti.
"Kokuyorsun.Başka sıraya otur."
Ozur dileyip tebessüm etmekle yetindim ve arkalardaki boş bir siraya yerleştim.O gün utana sıkıla günün bitmesini bekledim.Sonunda okul bitmişti tam çıkacakken sınıf öğretmenimiz kolumdan tutup beni kendine çevirdi.
''Masal,bir sıkıntı mı var? Kızlar sana bir şey mi yapıyor?''
Gözümden yaşlar akmaya başlamadan önce ''Hayır,hiç bir şey yapmıyorlar.''diyip hemen koşarak Sevgi Evine gittim.İçeri girer girmez tekrar duş aldım.Tekrar ve tekrar...
Çocuklara akşam yemeğini hazırlayıp dişlerini fırçalamayı unutmamalarını söyleyip masayı toparladım.Masayı toplama işi bittikten sonra yatağıma geçip kendimi uykuya bıraktım.Ama bir düşünce aklımdan çıkmıyordu.
BANA YARIN NE YAPACAKLAR ?...
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem değil ama diğerlerini hep sonu gelmeden silmiştim. :D Bu hikayeyi sonuna kadar getirmeyi düşünüyorum.Umarım hoşunuza gider.. :D