2

136 2 0
                                    

* Ayaw huna-hunaa nga pangit ka tungod lang ka gibuyaan ka niya. Sadyang tanga ang gyud siya ka gebuhian ka niya.


* Wala sa imo ang kulang. Actually, sobra-sobra na imong nahatag nga effort, time ug uban pa. Siguro di lang gyud siya ang getadhana para nimo. Gepalabay lang kumbaga, for experience lang ba?


* Di siya gwapa/gwapo pero mangutana ka nganong saiya ko nahigugma ug di saimo? Simple lang kay di man siya ikaw. Gets mo?

* Gehigugma paman taka kaso kang natabunan lang gyug kalagot ug kasakit ang gugmang nabilin pa para nimo.

*Mura rakag Mefenamic acid, pain killer kumbaga. Makuhaan lagi ang sakit nga akong nabati kung naa ka pero di nimo kayang walaon, kay di ikaw ang tamang tao para nako.



* Kung tambal palang ka no? Di gyud taka inomon, kabalo ka ngano? Di ko gusto magsalig nimo aron lang mawala ang sakit nga akong nabati karon.



* Maypag magbuhat nalang kag story diria sa Wattpad kaysa naman magbuhat-buhat kag storya sa laing tao. Makadaot pakag kinabuhi sa uban.

* Grabe kaayo ka makajudge sa ako no? Graduate kag Law ? Kung dili gani wakay karapatan ha? Ug kung graduate man galing ka, samot napud nga wa kay karapatan kay wakoy kaso nga ge file sa korte suprema.



* Abi nimog friend nimo sila no? Ayaw kabalaka abi oud nakog friend mo, peri nganong libakon man ka nila?


* Kasuko lang gud ayaw na pangdaot. Lain baya na do.







AKONG MOMENT :

SALAMAT SA MGA NAGBASA :-) . KABALO KO DI NI PERPEKTO SAMA NAKO PERO UNTAG MA APPRECIATE NINYO. SALAMAT.
PALIHOG KOG VOTE UG COMMENT. SA MGA SILENT READERS DINHA PALIHOG KOG FOLLOW NAKO UG SYEMPRE E VOTE PUD NINYO NI..PALIHOG LANG :-D . MALUOY MO HAHHA.
OKAY? PAKAUWAW NA KAAYO KO.
E FOLLOW PUD KO SA TWITTER : @yvonneesqueza
UG E ADD KO SA FACEBOOK : changiel_yvonne@yahoo.com

DAGHANG SALAMAT KAPAMILYA :-D

#BISAYAKO #BISAYAQUOTE

Bisaya QuoteTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon