Mereba arkadaşlar ilk hikâyem umarım beğenirsiniz yazım hataları olursa özür dilerim iyi okumalar ve unutmadan Multi amcada kitap şarkısı var.
.........
Alarmın çalmasıyla ve benim yataktan uçmamla ne olduğunu şaşırdım. Bizim kızların kahkaha atışlarıyla kendime geldim ve ayağa kalktım kızlara ölümcül bakışlar atarken bir yandanda konuşmaya başladım: " eğer bir dakika içinde kaçmassanız olucaklardan sorumlu deyilim." dedikten sonra onlara yaklaşmaya başladım onlarda geri geri giderken ceydanın ayağı takılması sonucu sırayla yere düştüler kahkayı basıp " allahın sopası yok." dedim ve onları odadan attım. Hızla banyoya
girip ılık suyla küveti doldurup içine girdim.Hızlı bi duşun ardından iç çamaşırlarımı giyip çıktım ve dolabımın karşısına geçtim. Dolabı açıp içinden mavi jean beyaz yüzücü atleti ve jean dan biraz daha koyu mavi olan gömleği alıp giydim gömleğin dügmelerin açık bırakıp kollarını kıvırdım ve ayağıma beyaz vanslarımı geçirdim.
Dolaptan beyaz üstünde mavi dudaklar olan çantamı alıp hızla içine küçük defter, kalem, sigara, kulaklık ve telefon atıp kapattım ve tek omzuma taktım. Şarkı mırıldanarak saçlarımı doğal hali yani düz haliyle bırakıp odadan çıktım. Buarada kendimi tanıtıyım: ben berra akın, 18 yaşındayım lise sonun ikinci dönemindeyiz ve özel doğa kolejine gidiyorum. Kız Futbol takımının kaptanıyım ve futbolu seviyorum. Birde aynı evde kaldığım deli arkadaşlarım var: Günce çengi, Ceyda cengiz ve sude yüksel. Neyse mutfağa girdim ve kızlara döndüm: " kızlar okulda atıştırırız zaten geç kaldık." dememle hepsi saate bakıp oha diyerek evden çıktılar.
Bende peşlerinden çıkıp motoruma atladım. Hızla motorları okula sürdük ve park ettik motordan inip seri haraketlerle okula giriş yapıp sınıfa çıktık ilk ders başlayalı 15 dakika geçmişti kapıyı çalmadan girip yerlerimize oturduk hoca bizi tınlamayıp derse devam etti. Eh yani bencede tınlamasın yoksa tek telefonla okuldan attırırım çünkü bu okulun sahibi benim teyzem oluyor.
Kulaklığımı takıp kafamı sıraya gömüp uykuya daldım.
...............
Okul dönüşü tekrar motorlara atlayıp eve gelmiştik şimdi ise pttn ( pijama, terlik, televizyon ve nutella.) modundaydık ve teen wolf izliyorduk gecenin 2 si olmuş biz bunları yapıyoruz ya nekadar akıllıyız dimi.
Günce sinirle ayağı kalkıp filmi kapattı ve konuşmaya başladı: " depresyona girmiş kızlar gibi oturmayın hadi herkez yatağa dedi ve yukarı çıktı bizde ayaklarımızı sürüye sürüye merdivenleri çıkıp odalarımıza girdik. İyice temizlenip kendim yatağa attım ve bu yorucu geçen gün karşısında hemen uykuya daldım.
++++++
Bu sabah kendi isteyimle uyandım saate baktığımda 5:30 olduğunu gördüm ve oha dedim. Neden erken uyandım diye kendime kızdıktan sonra hızla banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra dolabımı açtım ve içinden siyah şortumu giyip siyah yüzücü atletimide üstüme geçirdikten sonra kırmızı,beyaz kareli gömleğimi belime bağladım saçımı düzleştirip eleyiner, rimel ve çilekli parlatıcı sürdükten sonra siyah gizli topuklarımı ayağıma geçirdim.son olarak siyah çantamı alıp içine lazım şeyleri koyup siyah şapkamı ters taktım.
Saate baktığımda 6:30 olmuştu kızlar 7:30 kalkıcağına göre ve dün kahvaltı edemediğimiz için çantamı bırakıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Dolaptan peynir, zeytin, salam, sucuk,yumurta,kaşar peyniri çıkartıp sucuk ve yumurta dışında hepsini masaya koyduktan sonra dolabın yanındaki kutudan patates alıp soydum ve tavaya koyup kızartmaya başladım ardından sucuk ları doğradım ve yumurtayı kırıp ikisini birlikte tavaya atıp sandalyeye oturdum onlarda olunca portakalları sıkıp içine şeker attıktan sonra içine pipet koyup onlarıda masaya koydum ve saate baktım tam zamanında yapmışım saat 7:30.
Yukarı çıkıp ilk güncenin odasına çıktım ve onu uyandırmaya başladım: " güncee hadi kahvaltı hazır kalk aşkım.: dedim yatakta mırıldandıktan sonra gözlerini açtı ve saate baktı ve beni süzdü ve oha dedikten sonra beni odasından şutladı diğerlerinide uyandırdıktan sonra hepimiz mutfağa indik kızlar masayı görünce yuh larken ben masaya gururla bakıyordum. Kahvaltımızı da yaptıktan sonra okula doğru yola koyulduk.
Okula girdiğimizde banka oturduk ama zilin çalmasıyla sınıfa çıktık biraz sonra içeriye müdürün gelmesiyle ve yüzündeki ifadeyle uzun bi konuşmaya başlıyıcağını anladık. Müdür konuşmaya başladı:
" evet çocuklar size biraz bahsettiğim aksoy kolejini biliyorsunuz aksoy kolejinin erkek öğrencileri ve siz kızlar bir maç yapacaksınız karşı okulun erkek öğrencileri bu okuldaki kızları kolay lokma gördüğü için kızlarla oynamak istiyoruz dediler ve içlerinde bartu aksoyda olduğu için müdür tamam dedi ve bana danıştı bende kabul ettim size güveniyorum kızlar beni hâyal kırıklığına uğratmayın maç bir ay sonra olucağı için daha zamınınız var iyi dersler." dedi ve bizim şaşkın bakışlarımız ardında bırakarak gitti. Biraz sonra içeri hoca girdi ve dersi anlatmaya başladı ders fizik öğk nefret ederim.
Kulaklığım takıp çok sevdiğim buray- istersen açıp kafamı sıraya yaslayıp gözlerimi kapattım ama bi huzur yokki yanımdaki ceyda beni dürtüp fısıldadı: " kızım hoca yarın aksoy kolejiyle tanışma amacıyla bi parti düzenleniceni söyledi adres telefonlara gelicekmiş." dedi onaylayıp kafamı tekrar sıraya koydum ama bu seferde hocacığım beni rahat bırakmadı ve tahtadaki soruyu çözmemi istedi. Ayağa kalkıp hocanın yanına gittim ve elinden hızla kalemi aldım ve soruya bakmaya başladım hocanın alaylı bakışlarının görünce sinirlenmiştim. Hızla tahtaya dönüp soruyu dikkatlice okuduktan sonra işlemleri hızla ve dikkatle yaptım bitirdiğimde bütün tahta dolmuştu.
Hocaya dönüp alayla konuştum: " kime bulaşıcağına dikkat et hocacım." diyip kalemi masasına fırlatıp yerime geçtim ve bütün sınıfın şaşkın bakışlarını takmadan kulaklığmdaki müziği değiştirip gene buray açtım ve kafamı sıraya gömdüm.
&&&&&&&&&
Evet arkadaşlar uzun bi bölüme benziyor ve birde bu bölümleri ithaf yapacağım.bu bölümü nutellaskki na ithaf ediyorum yani benim kuzimin arkadaşı cansu ablama cansu abla isteyin yerine getirildi.
Vote verip yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Futbol Oynayamaz.
Teen Fictiondikkat! küfür ve öpüşme içerir. bol ağlamalı gülmeli ve yakın arkadaşlar olan kitapta saklıdır telif hakları.