2.bölüm.

100 5 14
                                    

İkinci bölüm geldi dostlar.
Multimedya: kızların partide giydikleri.

&&&&&&&&

Okulda öyle uyurken iki ders geçmiş, bizim delilerde benim üstüme buz gibi suyu döktüler ben ani sıçrayışımla yere düşüp bileğimi burktum ama öyle götü bişey olmamış ama hak ettikleri cezayı vericem. okul çıkışı benim erkek kuzenim buğrayı aradım. Planı anlattım oda onayladı plan aynen şöyle: biz akşam kızlarla bi korku filmi izliyelim dedik buda benim işime geldi işte bu filmin bitişine doğru buğra elektiriği kesicek bende elektiriğe bakmak amacıyla buğranın yanına gidicem ve buğranın yanında getirdiği beyaz üstüne kırmızı gıda boyası olan elbiseyi giyicem daha sonra" imdatt kızlar kurtarın beni " diyip saçımıda dağıttıktan sonra zombie gibi salono yürüyceğim. Buğrada arkamdan acayip sesler çıkaracak ve ben elime gıda boya akıttığımız bıçağı alıp kızlara yanaşıcam tabi bunlarda çığlık çığlığa elbise büyük geldiği için bıçağı karnıma saplıyomuş gibi yapıp elbiseye sokucam ama tenime deymiyicek ve plan bu.

Hızla eve girip odama çıktım ve üstümü değiştirdim. Film 3 saat olucaktı oyüzden emir bir saat kala arıyıcağım onun gelmesi yarım saat geldimi beni arıyıcak daha sonrasını biliyorsunuz. Bide film siccin2 neyse masayı hazırladık zaten saat 8:30 olmuştu filmi açıp ışıkları kapattım. İlk sahneden korkmaya başlamışlardı.

2 saat sonra:

İki saat geçmişti ve bizimkiler fena korkuyordu hız banyoya gidiyorum diye kalkıp odama çıktım. Telefondan buğrayı arayıp konuşmaya başladım: " buğra yarım saat sonra eve gelince direk depoya git ve elektiriği kapat baybay." diyip telefonu yüzüne kapadım hızla salona döndüğümde kızların birbirene sarıldığını gördüm içimden kahkahalarım atarken dıştan sadece korkmuş yüz ifademle duruyordum kızların yanına gittim.

Yarım saatin sonunda elektirikler gidince çığlık attık o sırada telefonumun çaldı telefona baktığımda:

Buğraşkom arıyor........

Yazıyordu telefonu açtım.: " kızım ben depodayım hadi gel." diyip kapadı hızla ayağa kalkıp uydurduğum yalanı söyledim onayladılar depoya girdiğimde buğra elinde fenerle bana bakıyordu. Kıyafetleri giyip bağırdım.: " imdatt kızlar kurtarın beni " diyip saçımıda dağıttıktan sonra zombie gibi salono yürümeye başladım. Elimede bıçağı aldım. Kızlar beni görünce çığlık atmaya başladılar. Bıçagı kıyafete soktuğumda elektirikler geri geldi ve günce kafama vurdu. Konuşmaya başladım.: " hakettiniz buz gibi suyu kafama dökmüştünüz." diyip kahkaha attım buğra da evden gidince filmi kapatıp odalarımıza girdik. İyice temizlenim kendimi rahat yatağıma attım. Ve derin bir uykuya daldım.

-+-+-+-+-+

Hızla dolabın karşına geçtim, hoca parti günü okul olmayacağını ve parti 4 de başlayıp 12 gibi biteceğini söyledi ve şuan saat 3:00 bi saat kaldı. Dolabı açıp karıştırmaya başladım sonunda ucuna doğru siyahlaşan mavi şortumu ve siyah kalın askılı göbeği açıkta bırakan büstiyerimi giydim. Ayağıma dolgu topuk bağacıklı botlarımı giyip gümüş renk kolye taktım- multimedyada var. Makyaj masam oturup düşleşdiriciyi pirize taktım ve makyaj yapmaya başladım. İnce bir eleyiner,ince bir kalem ve rimel sürdüm. Hafifde kırmızı ruj sürüp makyajımı bitirdim. Düzleştiriciyi alıp saçlarımı yaptıktan sonra pirizden çıkardım ve çekmeceye koydum telefonumu cepime koyup bir miktarda para koydum. Ve hazırım aynanın karşısına geçtiğimde resmen küçük dilimi yutacaktım çok güzel olmuştum. Odadan çıktım ve ilk güncenin odasına girdim.

Güncede su yeşili şort beyaz tişört giymişti ve suyeşili dolgu topuk kırmızı su yeşili büskülleri olan bi çanta almıştı- multimedya-

Ceyda ise gri tişort gri şort ve beline kırmızı,siyah kareli gömlek bağlamıştı ayağımda ise koyu kırmızı bi bot giymişti siyah zımballı çantayıda taktı - multimedya-.

Ve son olarak sude gri üstünde new york yazan tişort ve mavi şort giyip siyah spor ayyakkabı geçirmişti ayağına elinede siyah çantasını aldı.- multimedya-.

Hepimiz siyah ferrarilerimize binip otelin yolunu tututuk evet otel bizim müdürle diyer müdür otel tutmuş teallam ya. Otelin garajına gelip arabaları park ettik. Daha sonra inip otelin alt katına indik. Alt kat bizim okul ve diğer okulla dolup taşmıştı bi köşedeki dörtlü koltuğa oturduk yanımıza garson geldi " dört meyve kokteyli" dedikten sonra yanımaza gelen dört erkekle kaşlarım çatıldı. Bunlar biyerden tanıdık geliyordu. İçlerinden biri konuşmaya başladı.: " ben bartu aksoy sağımdaki bora aslan solumdaki kağan korkmaz onun solundaki baran çiftçi sizde..... Hımm siz kimsiniz." dedi bende nerden tanıdık geliyo bunlar diyodum manşetlerden tabiki.

Konuşmaya başladım.:" ben berra akın solumda günce çengi sağımdaki ceyda cengiz güncenin solundaki sude yüksel." biz böyle konuşurken birden yangın alârmı çalmaya başladı biz telaş yapmış kaçmaya çalışırken dumanlar ve alevler etrafı sarmıştı. Korkudan yere çöktüm. Ben ve bartu kalmıştık içeride. Kapı kapanma sesi duymamla ağlamaya başladım. Sonra bartu yanıma geldi birden öksürmeye başladım. Birden gözlerim karardı ve bayılmadan önce duyduğum son ses bartu nun berra diye bağırmasıydı.

&&&&&&

Bu bölüm aceleyle yazıldı ama uzun tutmaya çalıştım bu bölümü Zehrasuur a ithaf ediyorum oy verip yorum yapın yeni bölüm yakında gelecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızlar Futbol Oynayamaz.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin