Elçiiiiiiğğğğnn kalk aq. Görende yaz ayında kış uykusuna dalmış sanar "
"Siktirtme belanı Sude. Go başımdan go"
"Elçin yaz kampına gidiyoruz ve sen qalkmıyon. Insanı da Ingilizce'den soğutma"
"Uykumu siktin. Tamam bavulumu alıp geliyom aq. " Elçin'in yanağını sıktım ve aşağı inip beklemeye başladım bizim bu malı.
"Geldiiiiim" diye böğüren Elçin'e bakıp "benim bavul nerede aq?"
"Ben nereden biliyim aq? Bavulunun bekçisi değilim herhalde? Öyle miyim lan?" Elçin'e gözlerimi devirip odama gittim ve bavulumu alıp aşağı indim. Dur ya aklıma bir piçlik geldi. Bavulumu yere koyup yukarı çıkıyordum ki "Nereye gidiyon mal?" diye seslenen Elçin'e "Abimi uyandırmaya" diyip piç smayl yaptım. Elçin ise sadece gözlerini devirdi. "Yine ne piçlik yapacaksın?"
"Her zamankini"
"Dur aq ben de geliyorum"
" Tamam ama yavaş bir şekilde sakın ses çıkarma" Bizim bu mal sakardır da. Illaki hergün bir kere sakarlık yapar. Abimin odasının önünde durduk. Bu bizim Elçin malı son basamağı görmeyince takılıp yere düştü. Baya bir ses çıkardı. "Of mall" diyip göz devirdim. Hemen ayağa kalktı. "Abin uyanmış mıdır sence ben düşünce?"
"Sanmam kış uykusuna dalmıştır"
"Oh iyi" dedikten sonra"Mal kız nasıl yapacaksın malzemeler yokken harbi doktor seni doğururken yanlışlıkla beynini uçurmuş aq."
"Ses qes Elçin ses qes. Yanımda" diyip şortumun kenarını gösterdim. Tabii göt oldu. Bir gün yine çok havalıyım.
"Neyse hadi girelim" kapıyı açtım. Siktiir. Arkamı döndüm "Kızım abim uyanmış" dedim fısıltı şeklinde.
"Sude napıyosun abicim kapımda?" diyen abime döndüm. Açılmış gözler ve 'o' şeklini almış ağzımla abime döndüm.
"Napıyosun dedim sana Sude?"
"Seni uyandıracaktım abicim" dedim yapmacık gülümsememle."E yaz kampına gidiyoruz abi boru mu?"
"Biliyorum abicim annem söyledi. Bu arada sizin sesiniz sayesinde uyandım"
Arkamı döndüm "Mal kız bir kere de ses çıkarma"
"Abicim birşey mi dedin?" Abime döndüm.
"Has..sas bir durum dedim"
Merhaba arkadaşlar,umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Ilk bölüm olduğu için piçlik yapıp sınır koymayacağım. Diğer bölüm yarın gelir.
Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He Yafrım He!
Teen FictionKüfür içerir. Eğlence amaçlı yazılmıştır. içerik falan yok aq. Okuyun kitabı anlarsınız. Neyse acıdım ipucu veriyim. *** "Elçiiiiiiğğğğnn kalk aq. Görende yaz ayında kış uykusuna dalmış sanar" "Siktirtme belanı Sude. Go başımdan go." "Elçin yaz ka...