Asistan

1.4K 78 41
                                    

Ertesi gün iksir dersinde Hermione çaprazında oturan Draco' ya bir not yazdı :

Tamam kabul ediyorum Malfoy.

Dün gece günlüğünü baştan sona okumuş ve utanç verici milyonlarca olay yazdığını farketmişti. Draco okuduğu şey ile gülümserken nota bir şeyler karalayıp geri verdi.

Güzel ... Çantamı taşımakla başlayabilirsin ... Ve daha sonra da ders programımı falan ayarlarsın . Ayrıca Bay Malfoy !!! Malfoy değil Granger buna alışsan iyi olur .

Tamam tamam ama sadece bir soru sorcam . Orada yazanları başkaları biliyor mu ?

Sadece ben biliyorum Granger . Ama dediklerimi yapmazsan veya ikiletirsen yakında bütün Hogwarts duyar !

Hermione notu okuduktan sonra ona bakarak bir tepki bekleyen Draco 'ya kafasını olumlu anlamda sallayarak cevap verdi. Draco Hermione' nin cevabı üzerine * piç smile * yaparken Snape' in sesiyle transtan çıktı .

" Bay Malfoy Bayan Granger ile ilgili düşündüğünüz fantazileri bir kenara bırakıp sorumu cevaplayın . Hemen ! "

" Şey ben evet... soruyu duyamadım profesör.. " bunun üzerine piç smile yapma sırası Hermione' deydi. Draco soruyu yanlış cevaplamıştı ama Snape her zamanki gibi Slytherin'den puan kırmamıştı.

Sınıf içten içe Snape' in dediklerine gülerken Draco içinden tenefüste o sırıtmanızı g*tünüze sokucam diyordu.

Yaparsın , yaparsın ...

Sen son sıralar buralara fazla gelmeye başladın vicdan !! Acaba bir s*ktirip gitsen diyorum.

Son zamanlarda çok gelmemin sebepi sensin ahmak !! Senin vicdanınım ben uleyn ! Kötü bir şey yapmanı önlemek benim görevim !!

Evet bay iyilik abidesi bu sefer ne yaptım !!

Granger desem ?!? Tamam bulanık falan ama ... Yaptığın hoş değil !!

Kendin dedin işte ! O bir bulanık !!! Bir şey yapsam üzülmeye hakkı yok!!

Vicdan.

Vicdan? Orda mısın ?

Profesör ara zamanı olduğunu bildirdiğinde Draco etrafına sırıtarak Slytherinlileri onu izlemesi için kaş göz işareti yaptı.

-Granger !!

Sınıf yerinde durmuş çıkacak kavgayı bekliyorlardı. Kimse bir Slytherin ile bir Gryfinndor' un kavgasını kaçırmak istemiyordu .

-Çantamı al ve astronomi kulesine götür !

- peki bay malfoy !!

Herkes yarım ağız az önceki dialogu sindirmeye çalışırken , Hermione önde Draco elleri cebinde ve burnu havada etrafa *piç smile * atarak çıkmıştı bile.

Kısa ama güzel bir bölüm oldu . Bu arada bir sürü okuma var ama hiç vote yok . Beğenmezseniz anlarım ama eğer beğendiyseniz lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin..

Pudblood-DramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin