Hoodstuk 1 - Deel 3 - De Shadowers.

14 1 1
                                    

De groep kwam aan bij een 2 de hide-out van Lars. Er was een kleine voorraad eten en drinken. Maar net te weinig voor 4 personen. Lars besloot om samen met de onbekende jongen eten te gaan zoeken in de leegstaande huizen.

Eenmaal vertrokken begon Lars een gesprek met de jongen. "Hoe ben je je geheugen eigenlijk kwijt geraakt?". "Ik weet het niet... opeens werd ik wakker in het donker en toen ontmoette ik Jackson en Elise." " Je komt me zo bekent voor..." zei Lars. De jongen bekeek Lars zéér vragend aan. ze liepen verder naar het eerste huis waar Lars de opdracht gaf aan de jongen om langs de achterdeur proberen binnen te geraken. Toen de jongen de deur wou openen sprong vanuit het niets een Shadower op hem. De jongen riep zo hard hij kon. "Lars!Lars! HELP!" Lars kwam aangerend en gaf het beest een hevige slag op zijn hoofd. De Shadower bewoog niet maar door de hevige klap die de jongen kreeg toen die werd besprongen herinnerde hij zich iets. Kevin! Mijn naam is Kevin! vooraleer de jongen kon rechtstaan kreeg hij een visioen.

Een man, een man in het donker... 4 rode ogen naast zijn zijde. Een zee van vuur verscheen voor de ogen van Kevin en toen eindigde het visioen. Kevin en Lars gingen het huis in en controleerde alles. Geen resultaat, na 5 huizen vonden ze een aantal stukken vlees en 10 liter water.

Ondertussen in het kamp... "Elise? meende je wat je zei toen ik naar het geluid ging? Hou je van me?" "Eigenlijk heb ik al een poosje gevoelens voor je" antwoorde ze. " Waarom zei je het me niet? waarom nu pas?" "Ik weet het niet... maar ik meende het wel".Jackson en Elise gingen net kussen maar op dat moment verstoorde Kevin en Lars het moment. De twee bloosden en deden alsof niets was gebeurd." Jongens en meisje onze onbekende jongen weet zijn naam weer!" "echt maar dat is geweldig!" antwoorde Elise. "Mijn naam is Kevin en ik heb eigenlijk nog niets alles verteld Lars. Ik kreeg een visioen... Een man met 4 vuurrode ogen naast zijn zijde en toen opeens een zee van vuur maar toen stopte mijn visioen." "O nee vandaar kende ik je dus!" antwoorde Lars en toen vervolgde hij zijn zin."Kevin. jij bent de uitverkorene, jij bent degene die dit allemaal gaat stoppen. Want Jij mijn vriend. Bent " De Shadow Warrior"."

Voor de nieuwe lezers die hier niets van snappen. Mijn nederige excuses maar om het te snappen MOET je de vorige delen lezen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 08, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Waneer Het Einde nadertWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu