3 ÖDEŞME ZAMANI GÜZELİM

42 3 2
                                    

Başıma gelicekleri tam olarak çözemesemde nefret ettiğim bu dersin bitmesini istemediğime emindim..

********
Malesef ders bitmişti ve ben sıraya yapışmış gibi ayrılmak istemiyordum.Uzun tenefüse girmiştik,kapıda Feyza'nın belirmesiyle az da olsa rahatlamıştım.Hemen koşup yanına gittim.Hiç bişi olmamış gibi yürüyorduk.Şimdilik ortalık sakin görünüyordu fakat Meteor yani Doruk bunu benim yanıma bırakacak tipte biri gibi gözükmüyodu.Boynuma eğilip yavaşca fısıldadığı şeyi hatırlayınca bundan emin olmuştum.Neyseki içeri zili çalmıştı her zamanki gibi Feyza hemen sınıfına ko§tu.Geri kalan yolu tek başıma yürümek zorundaydım.

Okulun arka tarafındaydım ve kimse kalmamıştı sanki biri bilerek arka bahçeyi boşaltmıs gibiydi.Bi an arkadan bi ses duydum sanıp kafamı arkaya çevirdim,tam önüme dönüyodumki oda neydi sanki büyük bi taşa çarpmıştım.Kafamı kaldırıp baktıgımda oda neydi!Meteor yeniden gözlerimin içine bakıyordu.Bi an korkudan geri çekilerek duvara yaslandım canım biraz acımıştı.Meteor hala üzerime gelmeye devam ediyordu artık o kadar yaklaşmıştı ki tenlerimiz birbirine yaslanmıştı.Elini basımın üzerinden duvara koydu ve öylece bakmaya devam etti.Korkudan kalbim hızla atmaya başlamıştı.Bana karanlık ve derin gözleriyle uzunca bakıyordu.Bu durumdan rahatsız olup onu itmeye çalıştım fakat çocuk taş gibiydi ben ittirmeye çalıştıkça gitmekten çok sanki bana daha çok yaklaşıyodu.Artık konuşmaya başlamıştı.
"Bana sabah attığın tokadın karşılığını şimdi alabilirim aslında ne derSin?"

"Ba bak ben gerçekten çok øzürdilerim bi anda istmeden oldu gerçekten"Hala sırıtmaya devam ediyordu.Bi anda ciddileşti dudaklarını yaladı.Ve

" Çok safsın dikkatli ol!"demisti.Hafifçe yaklaşarak nefesini hissettire hissettire boynumdan öpmüştü.Ardından üzerimden çekildi.Kendimi simdi daha rahat hissediyordum.Kafamı kaldırdığımda zaten gitmişti.Bi daha gelirmiydi bu ona yetmişmiydi bilmiyorum.Yalnızca beni kendisiyle duvar arasında sıkıştırdığı için belimi ağrısını hissediyordum.Ve boynuma soluduğu nefesi...

ARKADAŞLAR KİTABIN KAPAĞINDA DEGISIKLIK YAPIYORUM IYI OKUMALAR❤

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin