Yalnızca beni kendisiyle duvar arasında sıkıştırdığı için belimi ağrısını hissediyordum.Ve boynuma soluduğu nefesi...
*******
Sonunda kendimi toparladım sağa sola baktım,kimsenin olmadığını görünce sakin bi şekilde yoluma devam ettim.Sınıfa girdiğimde ders başlamıştı çoktan, hatta üzerinden yarım saat geçmişti.
-Bella çabuk yerine geç!!"
-Tamam hocam hemen geçiyorum."
Sırama oturduğumda hala belimin acısını hissediyordum.Yanımda Doruk yoktu gelirmiydi onu da bilmiyorum zaten.Çok yorulduğumdan başımı sıraya yasladım ve derin bi nefes aldım gerçekten çok korkmuştum.Dersin bitmesine 10 dakika kala sınıfa biri girdi.Kafamı kaldırma gereksinimi duymamıştım çok da umrumda değidi zaten.Yanımda bir sıcaklık hissetmiştim,evet yanıma biri oturmuştu.Kafamı kaldırıp yanıma baktığımda gözlerim açılmış sanki cin görmüş gibi mal mal bakıyordum.Malesef yanımdaki DORUK'tu...
Onu gördüğüm gibi kafamı tekrar eğdim.Kolumu sıkıca tuttu gerçektende canım çok yanmıştı hayvan!!Biraz inliyerek kafamı kaldırdım.Bana mal mal sırıtıyordu.
-"Ne bakıyosun?"
-"Seni izliyorum."
-"Git başkasıyla uğraş metor!.."
Ne ne demiştim ben böle Doruk'a Meteor mu demiştim işte şimdi sıçmıştım!^^"
-"Ne dedin sen az önce?"
-"Hiç bişi"
-"Demek benim adım meteor,vayy sevdim"
-Salak!
Yine saçma bi gülüş attı.Ahh ne demiştim ben yha tam bi aptalsın Bella...Sonunda okul bitti.Eve gitmeye başladım.Etraf akşam gerçekten korkutucu görünüyordu,az tırsmadım deil.Sesli bi şekilde kendimle konuşmuştum."Şimdi beni gebertseler ve bir yere atsalar kimse farketmez."
-Evet kimse farketmez şimdi deniyelim istersen biri farkedermi diye??"Buda kimdi bu sesss Allah'ım bu ses Doruk'un sesiydi "Lanet ses".
-Senin ne işin var burda yanımdan git hemen!
-Sen demedin mi beni burda bi yere atsalar kimse bulamaz diye bende yanımda sana eşli ediyorum işte.
-Senden yardım isteyen olmadı Doruk defol!
-Hadi ama Meteorun yanında işte."Diyip beni kucağına aldı aptal.
-Beni hemen yere indir Doruk!
-İnebilirsen in bakalım ^^"Salak şey ne yaptığını zannediyordu böle.O kaslarla beni kaldırmasını hiç garipsememiştim doğrusu kaldıramasaydı dalga geçerdim zaten.
-Evin nerde?
-Sanane!
-Evini söle yoksa tüm sokakları dolaşıcaz.
-OFF sen ne baş belası bişiymissin yha tamam ilerden sağa dönücez.
-İşte böle aferin gidiyoruz.
Eve yaklaşmaya başlamıştık.Beni indirmesi gerekiyordu çünkü biri görürse yalnış anlaşılmaya çok müsait bi durumumuz vardı.
-Tama işte burası artık inebilirmiyim?
-O kadar getirdim bi öpücügü hakettim bence.
BIRAZ GEC OLDU ARKADASLAR FARKINDAYIM.SONUNDA YAYINLADIM IYI OKUMALAR❤